Пошуковий запит: (<.>K=технології навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Діденко Н. Позакласне заняття з української мови з використанням музейно-педагогічної технології/Н. Діденко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 5.-С.18-20
|
>2.
| Мелешко В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання/В. Мелешко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 5.-С.51-53
|
>3.
| Пападопулос І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції/І. Пападопулос, Н. Кошарна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.33-39
|
>4.
| Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school/G. Ostrovska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.24-30
|
>5.
| Кучеренко І. Формування дискурсного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення/І. Кучеренко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1/2.-С.4-12
|
>6.
| Ходюк О. Урок - творча майстерня/О. Ходюк // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2019,N № 1.-С.64-65
|
>7.
| Макаренко О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін/О. В. Макаренко // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2016,N № 7.-С.33-36
|
>8.
| КарманенкоВ. В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ/В. КарманенкоВ. // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2017,N № 1.-С.23-25
|
>9.
| Караман С. О. Методика навчання української мови в гімназії/С. О. Караман. - 2000
|
>10.
| Поясок Т. Б. Основи психолого-педагогічної підготовки фахівців фінансово-економічного профілю/Т. Б. Поясок. - 2003
|
|
|