Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=типи уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:62/64(075)/Р 63
Автор(и) : Рожнев, Яков Андреевич
Назва : Методика трудового обучения с практикумом в учебных мастерских : учебное пособие для учащихся педагогических училищ . -2-е издание, переработаное
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1988
Кільк.характеристики :240 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-000500-1:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016:62/64(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Трудове навчання-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика трудового навчання--зміст--методи--урок трудового навчання--типи уроків--екскурсії--позаурочна робота--формування умінь--бумага--картон--обробка бумаги--тканини--різні матеріали--техничне моделювання
Примірники : всього 15: Ф3(23), Ф2(5)
Вільні : Ф3(23), Ф2(5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Максименко, Валентина Петрівна
Назва : Дидактична компетентність майбутнього вчителя
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 25-30 (Шифр 74.0я431/П 24-530643763)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Загальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--цілі навчання--логіка навчання--структура навчання--зміст освіти--урок--типи уроків--структура уроку--уміння--навичка--формування умінь--учіння--структура учіння
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:811.161/П 69-786410497
Назва : Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах: модульний курс : посібник для студентів пед ун-тів та інститутів
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2011
Кільк.характеристики :366 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-8995-56-9:
ДРНТІ : 14.25.09 + 16.41.21
УДК : 373.5.016:811.161.2(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Методика викладання української мови-- українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типи уроків--методи--дидактичні основи
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)

Знайти схожі

4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2014р.,N 9
Цікаві статті :
Омельчук С. Нормативність культури мовлення в учнівських науково-дослідницьких роботах з української мови/ С. Омельчук (стр.2-6) Кл.слова: культура наукового мовлення,аспекти культури мовлення,наукова робота
Варзацька Л. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти/ Л. Варзацька (стр.7-11) Кл.слова: українська мова,типи уроків,структура уроків
Фасоля А. Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення/ А. Фасоля (стр.15-21) Кл.слова: ціль,планування,оцінювання
Ревчук С. Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника/ С. Ревчук (стр.22-29) Кл.слова: складники КЗЗ,ознаки ККЗ,вимоги до ККЗ
Програма з української літератури для 5-6 класів для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (стр.30-37) Кл.слова: Наказ МОН України № 865, 2014 р.,зміст навчального матеріалу,кількість годин
Кравець Л. Метафоризація концепту місто в мові української поезії XX століття/ Л. Кравець (стр.38-40) Кл.слова: концептуальна метафора,художня метафора,динаміка метафори
Фурса В. Новітні тенденції родового розмежування іншомовних невідмінюваних іменників/ В. Фурса (стр.41-43) Кл.слова: невідмінювані іменники,лексико-семантична група,чоловічий рід
Дисак Ф. Павло Грабовський і питання національно-духовного відродження України/ Ф. Дисак (стр.44-46) Кл.слова: націоналізм,народна освіта,національно-культурне відродження
Ільницький М. Своє і позичене: "Лис Микита" Івана Франка і "Райнеке-Лис" Йоганна Вольфґанґа Ґете/ М. Ільницький (стр.47-53) Кл.слова: мандрівний сюжет,національний варіант,генеалогія
Нахлік Є. Іван Франко і російська інвазія: до 100-річчя початку Першої світової війни/ Є. Нахлік (стр.54-59) Кл.слова: Перша світова війна,російська окупація Львова,галицькі москвофіли
Гуменюк Б. Але хто тобі повірить, солдате./ Б. Гуменюк (стр.60-64) Кл.слова: поезія
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 10. - С. 20-23 (Шифр Д357007/2016/10)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типи уроків--лінгвістика--літературознавство
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Кравець Л. Комунікативний кодекс освітянина/ Л. Кравець (стр.2-6) Кл.слова: правила спілкування,комунікативний кодекс,мовленнєва поведінка
Петровчук Л. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови/ Л. Петровчук (стр.7-9) Кл.слова: діалектизми Полісся,фразеологізми Полісся,діалектна лексика
Гаєвська Р. Запрошую вас до міста/ Р. Гаєвська (стр.10-13) Кл.слова: Підмогильний В., Місто, про твір,план-конспект уроку,українська література, 11 клас
Осадчук Г. Зразки власних висловлень старшокласників/ Г. Осадчук (стр.14-16) Кл.слова: власне висловлення,розвиток мовленнєвих навичок,учнівські висловлення
Цінько С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ/ С. Цінько, А. Жаровська (стр.17-19) Кл.слова: соціокультурна компетентність,ІКТ,професійна підготовка
Цушко С. Учитель/ С. Цушко (стр.16) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.20-23) Кл.слова: типи уроків,лінгвістика,літературознавство
Голуб Н. Основні принципи української орфографії (10 клас)/ Н. Голуб (стр.24-28) Кл.слова: план-конспект уроку,принципи української орфографії,орфограми
Лавренюк В. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення/ В. Лавренюк (стр.29-34) Кл.слова: Точність терміновживання,офіційно-ділове мовлення,наукове мовлення
Дзюбенко-Мейс Н. Не говорила цьогоріч з птахами/ Н. Дзюбенко-Мейс (стр.34) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Богдан с. "Мені треба одежу, варту мого писательського стану". Одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки/ с. Богдан (стр.35-44) Кл.слова: Українка Л., про неї,мовне портретування,вестиальні ознаки
Радчук В. Право на дитячу мову/ В. Радчук ; інтерв'юер А. Здражко (стр.45-47) Кл.слова: дитячий перекладач,ілюстрація тексту,твори для дітей
Icічeнкo І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X-XVIII ст./ архієпископ І. Icічeнкo (стр.48-51) Кл.слова: національна ідентичність,криза гуманітарної освіти,деідеологізація
Юречко О. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа"/ О. Юречко (стр.52-54) Кл.слова: Франко Іван, Кам’яна душа, про твір,синтетичний портрет,психологічний балкон
Марченко Н. Марченко Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби/ Н. Марченко (стр.55-62) Кл.слова: Малик Галина, про творчість,книжка для іPad,підліткова антиутопія
Пелепейченко Л. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження/ Л. Пелепейченко (стр.63-64) Кл.слова: мова реклами,рекламний дискурс,мовленнєвий жанр
Яворська О. Ці дні осінні, ці густі тумани.../ О. Яворська (стр.64) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Яворська О. Навпригинці дими в прив’ялих травах блудять.../ О. Яворська (стр.64) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.32:82.0/К 95
Автор(и) : Куцінко О. Г.
Назва : Урок як основна форма організації навчання літератури . Ч. 1
Вихідні дані : Харків: Основа, 2018
Кільк.характеристики :92 с.: табл.
Серія: Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі"; Вип. 4
ISBN, Ціна 978-617-00-3313-0: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14 + 17
УДК : 37.091.32:82.0
Предметні рубрики: Навчання літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вимоги до уроку--побудова уроку--викладання літератури--діяльність вчителя--технологічна картка--типи уроків --твір
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко І. М.
Назва : Вимоги та структура сучасного уроку : [тип, структура уроку]
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2019. - N 19/20. - С. 5–12 (Шифр З252288/2019/19/20)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Уроки-- структура уроку-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--уроки--сучасний урок--структура уроку--підготовка до уроку--типи уроків--середня школа
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)