Пошуковий запит: (<.>K=товари<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Менеджмент/Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - 2013
|
>2.
| Данилишин Б. М. Економіка природокористування/Б. М. Данилишин, М. А. Хвесик, В. А. Голян. - 2010
|
>3.
| Балух В. О. Історія античної цивілізації /В. О. Балух Т. 3: Практикум. - 2008
|
>4.
| Маркетинг в Україні - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Сахно С. Організовуємо благодійний ярмарок: алгоритм/Світлана Сахно, Інна Єршова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 7.-С.54–63.
|
>6.
| Маркетинг в Україні - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Економіка України - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Решетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів/Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 1(100).-С.58-62
|
>9.
| Яшкіна О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 4.-С.18-25
|
>10.
| Мудрак Р. П. Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС"/Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України. -Київ, 2018,N № 1.-С.28-39
|
>11.
| Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук. - 2018
|
>12.
| Попадинець Н. М. Сучасні тенденції розвитку внутрішнього споживчого ринку України/Н. М. Попадинець // Регіональна економіка:ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018,N № 2.-С.75-79
|
>13.
| Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 5.-С.32-33
|
>14.
| Тарлопов І. О. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку/І. О. Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право. -Київ:Аналітик, 2018,N № 12.-С.4-8
|
>15.
| Євтушевська О. В. Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок/О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 2.-С.38-41
|
>16.
| Меліхова Т. О. Методичні підходи до проведення внутрішнього аудиту товарів для своєчасного виявлення загроз в системі управління економічною безпекою підприємства/Т. О. Меліхова, К. О. Журавель // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 2.-С.56-63
|
>17.
| Подмешальська Ю. В. Удосконалення методики аудиту товарів на підприємствах оптової торгівлі/Ю. В. Подмешальська, А. С. Свєженцова // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 4.-С.72-79
|
>18.
| Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними/Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 2018
|
>19.
| Громов В. Б. Макроекономічні умови рівноважності споживчого попиту/В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 1.-С.52-61
|
>20.
| Іванченкова Л. В. Фінансово-аналітичні інструменти в управлінні процесами виробництва й реалізації продукції харчових підприємств/Л. В. Іванченкова // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.9-13
|
|
|