Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.

Менеджмент/Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - 2013
2.

Данилишин Б. М. Економіка природокористування/Б. М. Данилишин, М. А. Хвесик, В. А. Голян. - 2010
3.

Балух В. О. Історія античної цивілізації /В. О. Балух Т. 3: Практикум. - 2008
4.

Маркетинг в Україні - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Сахно С. Організовуємо благодійний ярмарок: алгоритм/Світлана Сахно, Інна Єршова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 7.-С.54–63.
6.

Маркетинг в Україні - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
7.

Економіка України - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Решетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів/Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 1(100).-С.58-62
9.

Яшкіна О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 4.-С.18-25
10.

Мудрак Р. П. Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС"/Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України. -Київ, 2018,N № 1.-С.28-39
11.

Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук. - 2018
12.

Попадинець Н. М. Сучасні тенденції розвитку внутрішнього споживчого ринку України/Н. М. Попадинець // Регіональна економіка:ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018,N № 2.-С.75-79
13.

Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 5.-С.32-33
14.

Тарлопов І. О. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку/І. О. Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право. -Київ:Аналітик, 2018,N № 12.-С.4-8
15.

Євтушевська О. В. Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок/О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 2.-С.38-41
16.

Меліхова Т. О. Методичні підходи до проведення внутрішнього аудиту товарів для своєчасного виявлення загроз в системі управління економічною безпекою підприємства/Т. О. Меліхова, К. О. Журавель // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 2.-С.56-63
17.

Подмешальська Ю. В. Удосконалення методики аудиту товарів на підприємствах оптової торгівлі/Ю. В. Подмешальська, А. С. Свєженцова // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 4.-С.72-79
18.

Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними/Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 2018
19.

Громов В. Б. Макроекономічні умови рівноважності споживчого попиту/В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 1.-С.52-61
20.

Іванченкова Л. В. Фінансово-аналітичні інструменти в управлінні процесами виробництва й реалізації продукції харчових підприємств/Л. В. Іванченкова // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.9-13
 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)