Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Решетілова, Тетяна.
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 58-62. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- інноваційні товари -- комунікація підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Досенко, А. К.
    Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дизайн зображення -- внутрішній ринок -- комунікаційна політика -- інноваційні методи -- PR-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Яшкіна, Оксана.
    Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Мудрак, Р. П.
    Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" [Текст] / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України = Economy of Ukraine. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- індекс цін -- концентрація капіталу
Дод.точки доступу:
Лагодієнко, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
94(3)
Б 18


    Балух, В. О.
    Історія античної цивілізації : практикум. Т. 3. Практикум / В. О. Балух. - Чернівці : Наші книги, 2008. - 542 с. - ISBN 978-966-482-015-5 : 128.61 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Стародавній світ--Античність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари -- інструкції -- війна -- дружина -- повстання
Анотація: У практикумі вміщено метлодичні рекомендації до 12 тем з історії античної цивілізації, основна і додаткова література до них, уривки з основних джерел, які допоможуть зрозуміти процес зародження, розвитку і занепаду античного світу.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)

Знайти схожі

7.
330.15
Д 18


    Данилишин, Б. М.
    Економіка природокористування [Текст] : підручник / Б. М. Данилишин, М. А. Хвесик, В. А. Голян. - Київ : Кондор, 2010. - 464 с. - ISBN 978-966-351-212-9 : 48.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
природні ресурси -- екологічні товари -- охорона довкілля
Дод.точки доступу:
Хвесик, М. А.
Голян, В. А.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
005.1(075)
М 50


   
    Менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого ; ред. Л. С. Шевченко. - Харків : Право, 2013. - 209 с. - ISBN 978-966-458-441-5 : 11.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари-замінники -- конкуренція -- криза -- ризик -- прийняття рішень
Дод.точки доступу:
Шевченко, Л. С. \ред.\
Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
327
Щ 92


   
    Щорічник СІПРІ 2022. Озброєння, роззброєння та міжнародна безпека [Текст] = SIPRI Yearbook 2022. Armaments, Disarmaments and International Security : переклад з англійської / Стокгольмський міжнародний інститут дослідження миру, Центр Разумкова ; гол. редактор І. Дейвіс ; редактор: К. Барлоу [та ін.]. - Київ : Oxford University Press, 2022. - 700 с. - ISBN 978-0-19-288303-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародні організації--Міжнародна безпека--Озброєння--Роззброєння--Щорічники

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна стабільність -- безпека людини -- збройні конфлікти -- врегулювання конфліктів -- миротворчі операції -- мирні угоди -- збройні конфлікти -- виробництво озброєння -- міжнародні поставки озброєння -- світові ядерні сили -- контроль над озброєнням -- хімічна безпека -- біологічна безпека -- медична безпека -- товари подвійного використання
Дод.точки доступу:
Дейвіс, Іен \гол. редактор.\
Барлоу, К. \редактор.\
Бейсо, Дж. \редактор.\
Фінстра, Ж. \редактор.\
Нікс, Л. \редактор.\
Солсбері, А. \редактор.\
Заттерстром, Е. \редактор.\
Стокгольмський міжнародний інститут дослідження миру
Центр Разумкова


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Громов, В. Б.
    Споживчий попит як ресурс економічного розвитку / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 5. - С. 108-114. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
структура споживання -- споживчий попит -- політика доходів -- споживчі товари та послуги -- дифіцит споживчих товарів -- інфляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
373.3.016:087.5](477)
К 66


    Корж, С.
    Товари і послуги. Що можна купити за гроші : (Я досліджую світ, 1 клас) / Світлана Корж // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 25–26. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані курси--Я досліджую світ--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- методика викладання -- уроки -- вартість товарів -- геометричні фігури -- кишенькові гроші -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Товари і послуги. Що можна купити за гроші" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Шведун, В. О.
    Особливості державного регулювання ринку ветеринарних послуг і товарів / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 14. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
ринок ветеринарних послуг -- ветеринарні товари -- державне регулювання -- адміністративно-правові методи -- сертифікація -- ліцензування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Коротун, Олена.
    Адміністративно-правове регулювання охорони засобів індивідуалізації учасників господарського обороту та послуг / О. Коротун // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 151-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- суспільні відносини -- охорона -- засоби індивідуалізації -- адміністративно-правове регулювання -- товари -- послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Чобаль, Л. Ю.
    Теоретичні аспекти конкурентної стійкості підприємств туристичного бізнесу / Л. Ю. Чобаль, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- споживачі -- ринок -- товари -- послуги -- попит -- пропозиції -- прибутковість -- конкурентостійкість
Дод.точки доступу:
Тороній, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / В. В. Липчук [та ін.] ; загальний редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2021. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Липчук, В.В.
Дудяк, Р.П.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \загальний редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

16.
658.84
К 20


    Каплунов, Денис.
    Як писати комерційну пропозицію / Д. Каплунов ; переклад з російської Р. Трифонов. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 351 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-5131-1 : 280.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Комерційна пропозиція--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
комерційна пропозиція -- інвестиції -- франшизи -- товари -- послуги -- дилери -- партнери -- спонсори -- прайс-лист -- підсумки переговорів
Дод.точки доступу:
Трифонов, Роман \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

17.


    Subbotin, V.
    Conceptualization of strategies for transformation of social development of global civilization = Концептуалізація стратегій трансформації суспільного розвитку глобальної цивілізації / V. Subbotin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P61-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- соціально-філософський аналіз -- цивілізаційний підхід -- світ-система -- модернізація -- неолібералізм -- глобальне управління -- міжнародні кризи -- інтернаціоналізація -- демократизація -- антиглобалізм
Анотація: У сучасній соціальній філософії все активніше формується напрям, концепції та моделі якого присвячені аналізу, дослідженню та прогнозуванню розвитку глобального суспільства, його інститутів, структур та систем. При цьому, з одного боку, глобалізація веде до економічного процвітання, а з іншого, зумовлює демократизацію суспільного та політичного життя. Те, що глобалізація стимулює демократію, підтверджується прикладами, де завдяки сучасним інформаційним технологіям як виробники інтелектуальної, наукової, освітньої сфер, так і виробничих секторів, мають можливість самостійно, без посередників постачати свої товари на ринки, тобто ринки нині не обмежені кордонами окремих країн. Ринкові фундаменталісти вірять у те, що суспільний інтерес дотримується якнайповніше у тому випадку, коли за кожною особою визнається право переслідувати свої особисті інтереси. При цьому ринковий фундаменталізм не є протилежністю його концепції відкритої спільноти. Він, швидше, гіпертрофія одного з її (концепції) аспектів. Водночас бізнес призводить до поширення конфліктів між людьми та інтернаціоналізації культур. При цьому, якщо західні компанії звикли до того, що культура бізнесу заснована на законах і контрактах, то на Сході діють інші принципи, основою яких є особисті контакти і взаємовідносини, особиста довіра один до одного. Водночас зазначимо, що в процесі бурхливих дебатів ані прибічники, ані противники глобалізації поки що не мають достатньо конструктивного бачення глобалізації, ведучи суперечку навколо окремих аспектів проблеми.
Дод.точки доступу:
Субботін В'ячеслав


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Бернадін, Віктор.
    Поняття та класифікація адміністративних правопорушень у сфері обігу підакцизних товарів / В. Бернадін // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 12. - С. 160-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
адміністративне правопорушення -- податкове правопорушення -- митне правопорушення -- адміністративна відповідальність -- підакцизні товари

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Шемчук, М. Ю.
    Співставлення даних з зовнішньої торгівлі між Польщею, Словаччиною та Україною / М. Ю. Шемчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня торгівля -- експорт -- імпорт -- товари -- розходження -- співставлення -- товарна група

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Височанський, Володимир.
    Стандарт цінності / В. Височанський // Банківська справа : науково-практичне видання. - 2020. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1605-2005

Кл.слова (ненормовані):
цінність -- гроші -- грошова система -- стандарт -- товари -- індекс -- ф’ючерсні контракти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)