Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Subbotin, V.
    Conceptualization of strategies for transformation of social development of global civilization = Концептуалізація стратегій трансформації суспільного розвитку глобальної цивілізації / V. Subbotin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P61-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- соціально-філософський аналіз -- цивілізаційний підхід -- світ-система -- модернізація -- неолібералізм -- глобальне управління -- міжнародні кризи -- інтернаціоналізація -- демократизація -- антиглобалізм
Анотація: У сучасній соціальній філософії все активніше формується напрям, концепції та моделі якого присвячені аналізу, дослідженню та прогнозуванню розвитку глобального суспільства, його інститутів, структур та систем. При цьому, з одного боку, глобалізація веде до економічного процвітання, а з іншого, зумовлює демократизацію суспільного та політичного життя. Те, що глобалізація стимулює демократію, підтверджується прикладами, де завдяки сучасним інформаційним технологіям як виробники інтелектуальної, наукової, освітньої сфер, так і виробничих секторів, мають можливість самостійно, без посередників постачати свої товари на ринки, тобто ринки нині не обмежені кордонами окремих країн. Ринкові фундаменталісти вірять у те, що суспільний інтерес дотримується якнайповніше у тому випадку, коли за кожною особою визнається право переслідувати свої особисті інтереси. При цьому ринковий фундаменталізм не є протилежністю його концепції відкритої спільноти. Він, швидше, гіпертрофія одного з її (концепції) аспектів. Водночас бізнес призводить до поширення конфліктів між людьми та інтернаціоналізації культур. При цьому, якщо західні компанії звикли до того, що культура бізнесу заснована на законах і контрактах, то на Сході діють інші принципи, основою яких є особисті контакти і взаємовідносини, особиста довіра один до одного. Водночас зазначимо, що в процесі бурхливих дебатів ані прибічники, ані противники глобалізації поки що не мають достатньо конструктивного бачення глобалізації, ведучи суперечку навколо окремих аспектів проблеми.
Дод.точки доступу:
Субботін В'ячеслав


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


   
    Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
товари повсякденного попиту -- маркетингова компанія -- потреби споживачів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
94(3)
Б 18


    Балух, В. О.
    Історія античної цивілізації : практикум. Т. 3. Практикум / В. О. Балух. - Чернівці : Наші книги, 2008. - 542 с. - ISBN 978-966-482-015-5 : 128.61 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Стародавній світ--Античність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари -- інструкції -- війна -- дружина -- повстання
Анотація: У практикумі вміщено метлодичні рекомендації до 12 тем з історії античної цивілізації, основна і додаткова література до них, уривки з основних джерел, які допоможуть зрозуміти процес зародження, розвитку і занепаду античного світу.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)

Знайти схожі

4.


    Мудрак, Р. П.
    Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" [Текст] / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України = Economy of Ukraine. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- індекс цін -- концентрація капіталу
Дод.точки доступу:
Лагодієнко, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Коротун, Олена.
    Адміністративно-правове регулювання охорони засобів індивідуалізації учасників господарського обороту та послуг / О. Коротун // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 151-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- суспільні відносини -- охорона -- засоби індивідуалізації -- адміністративно-правове регулювання -- товари -- послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Досенко, А. К.
    Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дизайн зображення -- внутрішній ринок -- комунікаційна політика -- інноваційні методи -- PR-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
330.15
Д 18


    Данилишин, Б. М.
    Економіка природокористування [Текст] : підручник / Б. М. Данилишин, М. А. Хвесик, В. А. Голян. - Київ : Кондор, 2010. - 464 с. - ISBN 978-966-351-212-9 : 48.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
природні ресурси -- екологічні товари -- охорона довкілля
Дод.точки доступу:
Хвесик, М. А.
Голян, В. А.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Е667239/2018/1
   Журнал

Економіка України [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Куліков, Г. Т. Затрати на утримання робочої сили та її вартість: поняття, тенденції, показники / Г. Т. Куліков. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вартість робочої сили, заробітна плата, нематеріальні виплати
Липчук, В. В. Концепція тойотизму: актуальність та особливості організації виробничого процесу / В. В. Липчук, Л. Й. Войнича. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: концепція, засади, виробничий процес
Мудрак, Р. П. Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко. - С.28-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: продовольча безпека, індекс цін, концентрація капіталу
Степаненко, А. В. Теоретичні аспекти екологічної модернізації економічного розвитку / А. В. Степаненко, А. А. Омельченко. - С.40-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічна модернізація, імперативи, інвестиції
Сухіна, О. М. Екосистемний підхід до вартісної оцінки збитків від забруднення навколишнього природного середовища / О. М. Сухіна. - С.54-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистемний підхід, теорія збитків, коефіцієнти асиміляції
Мозговий, О. М. Сутність та розвиток доктрини ісламських фінансів / О. М. Мозговий, О. В. Субочев, О. М. Юркевич. - С.71-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ісламські фінанси, фінансова модель, міжнародні фінанси
Балтабєков, М. Д. Австралійський та міжнародний досвід визначення активу в методології бухгалтерського обліку / М. Д. Балтабєков. - С.82-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економіка, бухгалтерія, визначення активу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Євтушевська, О. В.
    Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
товари-новинки -- комерціалізація -- інноваційні розробки -- науково-технічний прогрес -- маніпуляції -- споживачі-новатори

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Громов, В. Б.
    Макроекономічні умови рівноважності споживчого попиту / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 1. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
структура споживання -- споживчмй попит -- політика доходів -- споживчі товари та послуги -- попит та пропозиція на споживчому ринку -- дефіцит споживчих товарів -- інфляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / В. В. Липчук [та ін.] ; загальний редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2021. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Липчук, В.В.
Дудяк, Р.П.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \загальний редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: М855626032/2017/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 4
Зміст:
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25
Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27
Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47
Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52
Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54
Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці
Портрет професії: маркетолог. - С.55-58
Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62
Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65
Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68
Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: М855626032/2017/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1 (100)
Зміст:
Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9
Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг
Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18
Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація
Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача
Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51
Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57
Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація
Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства
Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Яшкіна, Оксана.
    Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
005.1(075)
М 50


   
    Менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого ; ред. Л. С. Шевченко. - Харків : Право, 2013. - 209 с. - ISBN 978-966-458-441-5 : 11.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари-замінники -- конкуренція -- криза -- ризик -- прийняття рішень
Дод.точки доступу:
Шевченко, Л. С. \ред.\
Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

18.


    Меліхова, Т. О.
    Методичні підходи до проведення внутрішнього аудиту товарів для своєчасного виявлення загроз в системі управління економічною безпекою підприємства / Т. О. Меліхова, К. О. Журавель // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній аудит -- товари -- програма -- робочі документи -- економічна безпека
Дод.точки доступу:
Журавель, К. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
373.2.034(477)
С 22


    Сахно, С.
    Організовуємо благодійний ярмарок: алгоритм / Світлана Сахно, Інна Єршова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 54–63. - Зміст: Крок 1. Формуємо ідею та створюємо творчу групу ; Крок 2. Розробляємо положення та залучаємо партнерів ; Крок 3. Розподіляємо обов’язки ; Крок 4. Розв’язуємо фінансові питання ; Крок 5. Створюємо товари для продажу ; Крок 6. Готуємо концертно-розважальну програму ; Крок 7. Проводимо благодійний ярмарок ; Крок 8. Визначаємо ефективність, передбачаємо ризики ; Крок 9. Підбиваємо підсумки й висвітлюємо їх ; Дод. 1 : Соціально-благодійний проект "Подаруймо дітям казкове подвір’я" ; Дод 2. : Як привернути увагу потенційних партнерів : пам’ятка для педагогів.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- благодійний ярмарок -- положення -- концертно-розважальна програма -- опис проекту -- проект -- соціальні благодійні проекти
Анотація: У статті представлено досвід роботи педагогів дошкільного навчального закладу № 24 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо організації і проведення благодійного ярмарку.
Дод.точки доступу:
Єршова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Шведун, В. О.
    Особливості державного регулювання ринку ветеринарних послуг і товарів / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 14. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
ринок ветеринарних послуг -- ветеринарні товари -- державне регулювання -- адміністративно-правові методи -- сертифікація -- ліцензування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)