Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товарна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Б 20


    Балабанов, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л. В. Балабанов ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 611 с. - ISBN 978-611-01-1046-4 : 325.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Маркетинг підприємства--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова логістика -- прямий маркетинг -- управління маркетингом
Дод.точки доступу:
Холод , В. В.
Балабанова, І. В.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 3 (Том 5) / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2014. - 472 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Понятовский, Ф. К. Деконструкция Жака Деррида и христианство: два взгляда на одну проблему / Ф. К. Понятовский. - С .8-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: деконструкція, бінарні протилежності, християнство
Калита, А. А. Методологические предпосылки комплексного исследования проблемы суггестивного воздействия речемузыкальных произведений на слушателя / А. А. Калита, В. В. Марченко. - С .18-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовленнэво-музичны твори, сугестивний вплив, структурны елементи тексту
Мельник, Я. О. Біблеїзми англомовних та україномовних текстів: граматична й лексико-семантична стратифікація / Я. О. Мельник. - С .42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: біблеїзм, структурно-семантичні особливості, ізоморфні та аломорфні ознаки
Могилко, Ю. О. Корейська поезія епохи корьо: тематичний і жанровий аспекти / Ю. О. Могилко. - С .47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: корейська поезія, художня форма, жанр
Тараненко, Л. І. Англійська народна казка: дефініція і функціонально-прагматичне спрямування / Л. І. Тараненко. - С .56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, функціональне призначення, жанрові ознаки
Швачко, С. О. Аксіологічні параметри денотатів англомовного дискурсу / С. О. Швачко. - С .67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокогнітивні аспекти, параметричні оцінки, англійська мова
Вовк, О. І. Теорія та методика навчання іноземної мови: розвиток когнітивно-пізнавальних навичок студентів / О. І. Вовк. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: епістемологічні стилі, ментальні репрезентації, способи пізнання
Алькема, В. Г. Теоретичні аспекти визначення поняття маркетингової інноваційної товарної політики / В. Г. Алькема, І. М. Бережна. - С .107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, інноваційна політика, товарна політика
Бурова, О. Б. Сучасний демографічний стан у сільських регіонах України: статистичний аспект / О. Б. Бурова. - С .116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: народжуваність, фертильність, депопуляція
Чабан, В. Г. Інноваційні енергозберігаючі технології на підприємствах агропромислового комплексу України: проблеми впровадження / В. Г. Чабан. - С .123-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: енергозберігаючі технології, інновації, джерела енергії
Сіданіч, І. Л. Духовність і моральність: феноменологічний та історико-педагогічний аспекти / І. Л. Сіданіч. - С .133-152
Кл.слова: духовність, моральність, виховання
Санникова, Т. О. Літопис родоводу чайки-чайковських: історико-соціокультурологічний аспект / Т. О. Санникова. - С .198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Україна, Урал, життя і творчість
Антропоцентричний світ у координитах евристичних парадигм філологічного циклу . - С .209-299
Кл.слова: антропоцентричність, парадигмальний аналіз
Трубецкой, Н. С. Мысли об индоевропейской проблеме / Н. С. Трубецкой. - С .300-320
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
англомовний дискурс -- товарна політика
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

8.
658.8
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: П739395/2014/1/2
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2014р. N 1/2 (65/66)
Зміст:
Огар, Е. І. Сучасна дитяча книга як національний культурний продукт / Е. І. Огар. - С.3-8
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ, КУЛЬТУРНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, УКРАЇНСЬКА ДИТЯЧА КНИГА
Гірняк, Г. З. Про необхідність впровадження новітніх технологій документування у діяльності міських виконавчих органів / Г. З. Гірняк. - С.8-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДОКУМЕНТУВАННЯ
Грет, Г. П. Товарна політика видавництва Дух і літера / Г. П. Грет, А. В. Гуленко. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТОВАР, ВИДАВНИЦТВО, ТОВАРНА ПОЛІТИКА
Миколаєнко, А. Ю. Українське видавництво “Смолоскип” у діаспорі:організаційні засади та структура / А. Ю. Миколаєнко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЦТВО “СМОЛОСКИП”, ЗІНКЕВИЧ ОСИП, УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
Гривняк, О. І. Літературна і видавнича діяльність роду Гербуртів на теренах Галичини (XVI-XVII ст.) / О. І. Гривняк, О. О. Цебенко. - С.28-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РІД ГЕРБУРТІВ, ЛІТЕРАТУРНА ТА ВИДАВНИЧА СПАДЩИНА, ДОБА СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
Косинська, Ю. В. Редагування перекладної літератури: історіографія наукової думки / Ю. В. Косинська. - С.46-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕДАГУВАННЯ ПЕРЕКЛАДІВ, НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РОЗВИТОК ТЕОРЕТИЧНОЇ ДУМКИ
Голубник, Т. С. Синтез моделей факторів прогнозування якості формування монтажного спуску книжкових видань / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОНТАЖНИЙ СПУСК, ФАКТОРІ, МОДЕЛЬ
Луцків, М. М. Імітаційна модель дискретного відтворення растрового елемента округлої форми / М. М. Луцків, М. М. Логойда. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РАСТРУВАННЯ, РАСТРОВИЙ ЕЛЕМЕНТ, МУАР
Стельмашук, С. Г. Аналіз впливу окремих факторів на ефект зрівноважування надлишкових сил в механізмах неповнозубих коліс / С. Г. Стельмашук. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗРІВНОВАЖУВАННЯ, СИЛИ ЕНЕРЦІЇ, ЗУБЧАСТІ КОЛЕСА
Морфлюк, В. Ф. Інтегрований метод цифрового визначення параметрів стабілізації фарб у аркушевих друкарських машинах / В. Ф. Морфлюк, І. С. Карпенко. - С.75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРКУШЕВА ДРУКАРСЬКА МАШИНА, СУМІЩЕННЯ ФАРБ, АРКУШЕПЕРЕДАВАЛЬНА СИСТЕМА
Маїк, В. 3. Дослідження впливу процесів нанесення шрифту Брайля на стійкість картонів до подвійних перегинів / В. 3. Маїк. - С.82-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КАРТОН, ПАКУВАННЯ, ПОДВІЙНІ ПЕРЕГИНИ
Швайка, Л. А. Пам’яті Учителя і колеги / Л. А. Швайка, О. І. Гузела. - С.86-87
Кл.слова: МАСЛОВАТИЙ М. М., НАУКОВЕЦЬ, ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Сосєдко, К. Д.
    Книжкові видання видавництва "ранок" як складник його маркетингового комплексу [Текст] / К. Д. Сосєдко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 70-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- товарна стратегія -- товарна політика -- маркетингова комунікація
Анотація: Актуальність теми дослідження зумовлена стрімким розвитком видавничої діяльності, що супроводжується зростанням конкуренції, появою великого асортименту продукції, можливістю широкого вибору для споживача. Видавництвам щораз потрібно докладати значних зусиль для того, щоб залишатися впізнаваними, цікавими для свого споживача, здатними втримати і примножити аудиторію. Визначну роль у цьому процесі відіграє маркетингова стратегія видавництва. У науковому повідомленні розглянуто і проаналізовано стан товарної політики видавництва «Ранок» як важливого підгрунтя для конкурентної позиції на ринку. Це і є метою дослідження, для досягнення якої визначено такі завдання: 1) визначити основні напрями роботи видавництва; 2) охарактеризувати асортимент видавничої продукції; 3) окреслити напрями реалізації маркетингової товарної політики. У ході дослідження ми використали такі методи наукового пізнання: описовий метод, методи аналізу, узагальнення і прогнозування. За результатами дослідження маркетингової стратегії видавництва «Ранок», визначено перспективи його розвитку

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)