Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=топос<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/С 47
Автор(и) : Сліпушко, Оксана Миколаївна
Назва : Еволюція та функціонування літературних образіву книжності Києворуської держави (ХІ – перша половина ХІІІ ст.) : монографія
Вихідні дані : Київ: Аконіт, 2009
Кільк.характеристики :415 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-8001-54-3:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Клочек Г. Кинорежисёр Тарас Шевченко&Голливуд/ Г. Клочек (стр.4-25) Кл.слова: Художный текст,кінематограф
Боронь О. Композиція повістей Тараса шевченка/ О. Боронь (стр.25-33) Кл.слова: композиція,фабула,сюжет
Тарнашинська Л. Екзистенціально-аксіологічна модель бути/здаватися як дихотомічне поле саморепрезинтації шістдесятників/ Л. Тарнашинська (стр.34-49) Кл.слова: шістдесятники,опозиція
Лущій С. Юрій Лавріненко - співредактор "Української літературної газети"/ С. Лущій (стр.50-54) Кл.слова: "Українська літературна газета",редакторські принципи,концепції видання
Назарець В. Жанрово-тематичні різновиди посилання в українській адресованій ліриці ХІХ-ХХ століть/ В. Назарець (стр.55-64) Кл.слова: ліричний жанр,поетичний діалог,автор
Штейнбук Ф. Мазох - Єліне: тілесно-міметична топологія кореляту сексуальності, або літературно-збочена колізія складної простоти/ Ф. Штейнбук (стр.64-72) Кл.слова: топос,топосфера
Назарук В. Феномен Остапа Лапського/ В. Назарук (стр.73-80) Кл.слова: поезія,антологія,переклад
Соболь В. Читаючи Остапа Лапського/ В. Соболь (стр.81-86) Кл.слова: Поезія,переклад,самопізнання
Листування Юрія Лавриненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках (стр.87-96) Кл.слова: епістолярій,видавничий проект,видавництво
Пастух Б. Психографія в штатах слова/ Б. Пастух (стр.97-102)
Денисова Т. Ще раз про трансгресію в Тенессі Вільямса/ Т. Денисова (стр.102-106)
Овсієнко В. "Іду за край...": карикатура на Стуса/ В. Овсієнко (стр.106-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штейнбук, Фелікс
Назва : Мазох - Єліне: тілесно-міметична топологія кореляту сексуальності, або літературно-збочена колізія складної простоти
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журн./ Ін-т літ-ри ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2013. - № 3. - С. 64-72. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2013/3). - ISSN 0236-1477
Предметні рубрики: Літературознавство-- аналіз твору
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.081/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
ISBN, Ціна 978-566-7548-48-3:
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82.081
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Мифологическая персонализация в британских народных сказках/ В. Ф. Антонова. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка)/ Л. О. Базиль. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик"/ Г. В. Бітківська. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша/ Н. О. Блохіна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії/ О. Є. Бондарева. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка/ К. Г. Борисенко. Методика вивчення літератури рідного краю/ О. В. Бурко. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз"/ Н. Л. Ваховська. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської/ Л. В. Волошук. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса/ А. Б. Гнатишина. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю/ Н. І. Головченко. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид"/ Д. М. Григор. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек/ О. В. Григоренко. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття/ О. Г. Гусейнова. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття/ О. В. Єременко. Традиція як стилетворчий фактор/ В. З. Зварич. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования/ Н. И. Ильинская. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття/ Л. І. Кавун. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу/ Т. А. Кирилова. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка/ Т. В. Клейменова. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності/ Ю. І. Ковбасенко. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії/ О. В. Когут. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні/ К. О. Козачук. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " )/ Т. В. Коминарец. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності/ Валентина Ігорівна Корінна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки/ О. В. Кудряшова. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція/ Г. В. Лаврушкіна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала/ С. В. Ленська. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття/ Н. П. Малютіна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття/ Г. І. Марчук. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова)/ В. С. Мацієвська. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии)/ Г. Ю. Мережинська. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи"/ П. В. Мірошниченко. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження/ О. В. Монастирська. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции)/ О. А. Мусулевська. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського/ О. П. Новик. Топос дзеркала в тексті - письмі/ Ю. Ю. Павленко. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі"/ І. В. Погребняк. Тэффи и "Сатирикон"/ Ю. В. Попкова. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний"/ М. В. Приходько. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози)/ Т. О. Романко. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття/ Л. М. Романюк. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття/ В. В. Сарапин. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття/ Б. В. Стороха. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття/ С. В. Тараторіна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина/ Т. І. Тверітінова. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками/ В. О. Христо. Творча особистість і літературний процес/ О. С. Чирков. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні/ Г. Є. Шовкопляс. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів/ В. І. Шуляр.
Примірники : всього : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :323 с :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство-- матеріали конференцій --Україна
Мовознавство
Зміст : Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст./ Г. А. Александрова. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе/ A. M. Антипова. Метафора літери крізь призму гіпертексту/ 0. 0. Бровко. Письменник і стиль: стильовий детермінізм/ І. О. Вечоркін. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність/ С. М. Винар. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки/ O. A. Вісич. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей»/ А. В. Гайдаш. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування/ А. О. Галич. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст/ В. М. Галич. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації/ О. А. Галич. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі")/ В. В. Гладишев. Екфразис як форма міжтекстової комунікації/ Т. В. Гребенюк. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча/ Л. Л. Дмитрук. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона"/ Л. О. Донченко. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті/ O. Л. Жданова. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина/ О. Б. Каневская. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів/ М. А. Карп. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу/ О. П. Колінько. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення/ Н. В. Кондратенко. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона"/ Т. М. Костильова. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія"/ С. О. Кочерга. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос/ Л. О. Луценко. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту/ Л. Мацевко-Бекерська. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада"/ О. В. Мохначова. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана/ P. M. Новрузов. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк"/ Т. С. Опришко. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.)/ З. Я. Родчин. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens"/ К. Г. Сардарян. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури/ К. Л. Сізова. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра"/ Л. О. Стародубцева. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма/ Д. С. Тищук. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського/ Т. О. Цепкало. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві/ О. О. Цокол. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана/ Г. Червинский. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури/ Ф. М. Штейнбук. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка/ В. В. Шульган. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі/ К. І. Шулькова. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Слово і час -2014р.,N 8
Цікаві статті :
Ткаченко О. Шевченко і мови: ерудиція і творчість/ О. Ткаченко (стр.3-11) Кл.слова: німецька мова,польська мова,російська мова
Панченко В. Шевченків слід у Вісбадені/ В. Панченко (стр.12-16) Кл.слова: моряк і поет,подорож,відкриття
Нахлік Є. Забутий польський прижиттєвий переклад Шевченкової автобіографії/ Є. Нахлік (стр.16-18) Кл.слова: польські переклади,літературні зв’язки,Скімборович Іполит
Баган О. Роль Павла Тичини у творенні естетичної парадигми соцреалізму (до проблеми "митець і тоталітаризм")/ О. Баган (стр.19-26) Кл.слова: соцреалізм,масовізм,символізм
Брайко О. Монтажне мислення у прозі Володимира Дрозда/ О. Брайко (стр.27-44) Кл.слова: візуальна метафора,глибина кадру,колір
Венгринюк Х. Творча доля Наталени Королевої як об'єкт маргінального/ Х. Венгринюк (стр.45-50) Кл.слова: іммігрант,маргінальність,автобіографія
Денисова Т. Топос кіно в літературі США (ідеологічний аспект)/ Т. Денисова (стр.51-60) Кл.слова: американська мрія,Голлівуд,ідеологема
Шимчишин М. Трансформації в осмисленні простору та їхні діалоги з геокритикою/ М. Шимчишин Кл.слова: просторовий поворот,територія,простір
Гнідець У. Канон літератури для дітей та юнацтва/ У. Гнідець (стр.72-80) Кл.слова: література для дітей та юнацтва,канон,шкільний канон
Корнійчук В. Золоті пропорції поезії Івана Франка/ В. Корнійчук (стр.81-93) Кл.слова: композиція,віршований рядок,числа Фібоначчі
Горошко І. Розмова без слів: роль візуальних засобів невербальної комунікації у прозі Івана Франка з любовним сюжетом/ І. Горошко (стр.94-101) Кл.слова: любовний сюжет,невербаліка,кінесика
Мельничук Я. Ельпідефор Панчук - поціновувач Ольги Кобилянської/ Я. Мельничук (стр.102-106) Кл.слова: мемуари,документалізм,публіцистичні статті
Бурлака Г. Невідомий спогад про Михайла Грушевського/ Г. Бурлака (стр.107-112) Кл.слова: мемуари,переклади,український рух кінця XIX- початку XX ст.
Шаф О. Про радість руху і свободу пересувань: збірка поезій Олени Гусейнової "Відкритий райдер"/ О. Шаф (стр.113-116)
Даниленко І. Шевченкова лірика очима читача-філолога / І. Даниленко (стр.117-118) Кл.слова: Шевченкова лірика,Шевченкова поезія,композиційні моделі
Коваль-Фучило І. Українська зозуля в науковому осмисленні/ І. Коваль-Фучило
Скупейко Л. Міфопоетична образність Франка/ Л. Скупейко (стр.121-123) Кл.слова: міфологізм,міфопоетика,Франко-прозаїк
Маценка С. Наукова конференція "In memoriam". На пошану пам'яті професора Нонни Копистянської. Інформація/ С. Маценка, О. Левицька Кл.слова: наукова конференція, Львів, 2014 р.,Копистянська Нонна,літературознавство
Сокіл В. Науковий тандем гуманістів або діалог літературознавців та істориків. Інформація/ В. Сокіл Кл.слова: зібрання, Варшава, 2014 р.,Експериментальна літературознавча лабораторія,літературознавство
Лучук Т. Міжнародний семіотичний семінар в Яґеллонському університеті в Кракові. Інформація/ Т. Лучук (стр.125-126) Кл.слова: Міжнародний семіотичний семінар, Краков, 2014 р.,текст,семіотика міста
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ISBN, Ціна 2311-2433:
ДРНТІ : 17.07.29
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Топос Львова у сучасній українській прозі/ Т. Белімова. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві/ П. Білоус. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни/ О. Гарачковська. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба"/ Л. Жижченко. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного/ В. Колкутіна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст./ І. Комаровська. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви/ Л. Марчук. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі/ О. Поліщук. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту/ І. Рибалка. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям/ С. Сухарєва. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн/ О. Галич. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського/ Д. Гнілицька. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло"/ А. Голькар. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель"/ Тетяна Динниченко. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto"/ Л. Дмитрук. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка/ Н. Резніченко. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/ Л. Садыкова. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения/ И. Шлапак. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США)/ А. Гайдаш. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі/ І. Кропивко. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро/ С. Романова. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ Г. Саган. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори/ Ю. Ященко. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея/ В. Бойко. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення/ К. Мельникова. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття/ Ж. Янковська. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции/ А. Антипова. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова/ В. Гладышев. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору/ Ж. Клименко. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми)/ О. Кобзар. Діалог як засіб комічного/ О. Кузьмич. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр./ М. Сподарець. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. Відомості про авторів
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова, Людмила
Назва : Одеський мотив у сценічній долі Марка Кропивницького
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2015. - № 11. - С. 43-48. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2015/11). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- персоналія-- творчість --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): театр корифеїв--акторська майстерність--одеський топос
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)