Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тотальна комунікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Назва : Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 37-46 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бімодальний білінгвізм--тотальна комунікація--білінгвальне-бікультурне навчання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)