Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=трудове виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-45-8: 35.00, 35.00, 5.60, 30.00, 25.00, 54.00, 48.00, 50.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього 1: Ф2(31), Ф3(15), ГП АБ(53), Ф1(4)
Вільні : Ф2(31), Ф3(15), ГП АБ(51), Ф1(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.10я73/П 56-041799731
373.2(075)/П 56
Автор(и) : Поніманська, Тамара Іллівна
Назва : Дошкільна педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2006
Кільк.характеристики :456 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-19-4:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(075)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка -- Теорія виховання і навчання
Дошкільна освіта
Зміст : Загальні засади дошкільної педагогіки ; Розвиток теорії і практики дошкільної педагогіки ; Зміст і методи виховання дітей дошкільного віку ; Виховання дітей у грі ; Навчання дітей дошкільного віку ; Дошкільний заклад, сім’я, школа ; Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей ; Підготовка дитини до навчання в школі
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні засади дошкільної педагогіки, розвиток зарубіжної та вітчизняної теорії і практики дошкільної освіти, завдання, зміст, і методи виховання дітей дошкільного віку. Детально йдеться про розумове, фізичне, трудове, моральне, та естетичне виховання. Окреслено загальні особливості правового, екологічного, економічного, статевого і гендерного виховання. Значну увагу приділено питанням виховання дітей у грі, в процесі навчання, а також взаємодії дошкільного закладу, сім'ї та школи в роботі з дітьми дошкільного віку.
Примірники : всього 4: Ф2(141), Ф3(40), Ф1(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(6)
Вільні : Ф2(140), Ф3(39), Ф1(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(6)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Остапенко Г. Ким бути? Бесіда за картиною на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2) Кл.слова: ігри,професії
Джемула Г. Професій різних є багато/ Г. Джемула (стр.3-7) Кл.слова: відгадай професію,професії казкових персонажів
Терещенко І. Відгадайте, хто працює!/ І. Терещенко (стр.8-9) Кл.слова: кмітливість,спостереження,розвиток мовлення
Янчевська Н. Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює/ Н. Янчевська (стр.10-11) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,образотворчість,творче мислення
На варті безпеки (стр.12-14) Кл.слова: життєва компетентність,безпека життєдіяльності,трудове виховання
Сердюк Н. Танцювальний клас. Бесіда за однойменною картиною Едгара Дега/ Н. Сердюк (стр.15-17) Кл.слова: світовий живопис,розповідь за картиною,художньо-естетичний розвиток
Сиротич Н. Взявшись разом, можна здійснити мрію кожну/ Н. Сиротич (стр.18-19) Кл.слова: сучасні професії,творче мислення,сценічні здібності
Горошко Л. Справа майстра боїться/ Л. Горошко (стр.20-21) Кл.слова: мовленнєва творчість,логічне мислення,моральне виховання
Костикова Т. Будь-яка спрва - творча та цікава/ Т. Костикова (стр.22-24) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,естетичне виховання
Шаваран Г. Збираємося на роботу. Настільна гра-"невидимка"/ Г. Шаваран (стр.25-27) Кл.слова: спостережливість,економічне виховання,комунікативні навички
Солосич Т. Ярмарок майстрів. Українська фольклорна розвага/ Т. Солосич (стр.28-31) Кл.слова: етнокультура,сценічні, музичні здібності,декоративне мистецтво
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4(477)"18//М 19-289116919
Назва : Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2003
Кільк.характеристики :418 с
ISBN, Ціна 966-675-183-6
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4(477)"18/19"
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Педагогіка --Україна
Зміст : Народні школи на Україні серед життя і письменства в Россії/ М. П. Драгоманов. О преподавании на южнорусском языке: Мысли южнорусса/ М. І. Костомаров. Правы ли наши обвинители?/ М. І. Костомаров. Перегляд українських книжок/ П. О. Куліш. Викохування дітей/ П. О. Куліш. Наські граматки/ О. Я. Кониський. Курс общей педагогики с приложениями/ П. Д. Юркевич. На безпросветном пути. Об украинской школе/ Б. Д. Грінченко. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім)/ І. Я. Франко. Одвертий лист до галицької молодежі/ І. Я. Франко. Отечественньй язык какь предмет гимназическаго курса: Речь, прочитанная на торжественном акте Киевской 2-й гимназии 30 Сентября 1881 года/ В. П. Науменко. О задачах преподавания отечественной словестности/ В. П. Науменко. Наука про рідномовні обов’язки/ І. І. Огієнко. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках/ С. Ф. Русова. Дитячий сад на національнім грунті/ С. Ф. Русова. Ідейні підвалини школи/ С. Ф. Русова. Завдання нової школи/ С. О. Сірополко. О первоначальном обучени в школах, где дети говорят на малорусском языке/ Т. Г. Лубенець. О первоначальном обучении русскому языку в школах, где дети не умеют совсем говорить по-русски/ Т. Г. Лубенець. Школа та її робітники/ Т. Г. Лубенець. "Вони не просять"/ С. О. Єфремов. Сергій Олександрович/ С. О. Єфремов. Ґрунтовні принципи нормальної школи/ Я. Ф. Чепіга. Національне виховання/ Я. Ф. Чепіга. Педологія, або наука про дітей/ Я. Ф. Чепіга. До трудової вільної школи!/ Я. Ф. Чепіга. Трудове виховання. Його минуле і сучасне/ Степан Андрійович Ананьїн. Педология / С. А. Ананьїн. Декларація Наркомосвіти УСРР про соціальне виховання дітей/ О. І. Попов. Проблема підготовки соцвихника/ О. І. Попов. Право держави і право дитини/ Яків Андрійович Мамонтов. Художньо-дідактичний метод/ Я. А. Мамонтов. Соціяльне виховання дітей/ Г. Ф. Гринько. Чергові завдання науково-методологічної роботи/ Я. П. Ряппо. Новий етап в праці Наркомосвіти/ П. РяппоЯ. Шевченківська школа - Шевченкові/ В. Ф. Дурдуківський. Завдання культурного будівництва на Україні/ М. О. Скрипник. Учення про колектив/ О. С. Залужний. До ЦКВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.)/ А. С. Макаренко. до голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх, 21 вересня 1925 р./ А. С. Макаренко. Письмо А. С. Макаренко в редакцию газети «Харьковский пролетарий, конец января 1928 г./ А. С. Макаренко. Український ренесанс XX століття/ Г. Г. Ващенко. К вопросу об организации школ-интернатов/ В. О. Сухомлинський. Рецензия на книгу В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський. Замечания к рукописи В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ В. О. Сухомлинський. Думки про літературу в школі/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31/К 89
Автор(и) : Кузнецова, Людмила Владимировна
Назва : Гармоничное развитие личности младшего школьника : книга для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1988
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 5-09-000298-3:
ДРНТІ : 14.07.05
УДК : 373.3.015.31
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток здібностей школярів
Анотація: В книге раскрываются единство и взаимосвязь различных направлений воспитательного процесса, обеспечивающих гармоничное развитие личности младшего школьника.
Примірники : всього 2: Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013:62/64/В 77
Автор(и) : Мальковская Т. Н., Аванесян И. Д., Буторина Т. С.
Назва : Воспитание учащихся в процессе трудового обучения . -2-ге издание, переработанное и дополненное
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1986
Кільк.характеристики :192 с.: il.
Серія: Библиотека учителя труда :
ДРНТІ : 14.25.05
УДК : 37.013:62/64 + 62/64
Предметні рубрики: Педагогіка-- Трудове виховання-- Матеріали про школу
Анотація: .
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/З-17
Автор(и) : Зайчук, Валентин Олександрович
Назва : Сучасні педагогічні технології : дидактично-виховний аспект : Т. 3
Вихідні дані : Луцьк: Твердиня, 2009
Кільк.характеристики :318 с
Колективи : Луцкий гуманітарний університет, Інститут педагогічних технологій
ISBN, Ціна 978-966-2115-90-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Технології навчання-- Педагогіка виховання
Анотація: У монографії розглядаються актуальні питання формування моральних цінностей у студентів та технології виховання в процесі професійної підготовки, враховуючи вплив модульно-кредитної системи та її реального застосування у навчально-пізнавальній діяльності.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Бібліотечна робота -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Довгань О. . Бібліотека в ХХI столітті: аспекти розвитку. Інформація/ О. Довгань (стр.4) Кл.слова: VI Міжнародна науково-практична конференція, м.Мінськ, 2014р.,бібліотечна справа,бібліотечна освіта
Довгань О. . Всесвітній форум Міжнародної асоціації шкільних бібліотекарів IASL-2014. Інформація/ О. Довгань (стр.5) Кл.слова: оптимізація роботи шкільних бібліотек,розвивальні проекти,когнітивні технології
Довгань О. . Інформаційна діяльність галузевих бібліотечних комплексів в умовах розвитку суспільства знань. Інформація/ уклад. О. Довгань (стр.5-6) Кл.слова: Міжнародна науково-практична конференція, м. Київ, 2014 р.,освітянські бібліотеки,бібліографічні ресурси
Данилюк О. Організація системи підвищення кваліфікації шкільних бібліотекарів району/ О. Данилюк (стр.7-10) Кл.слова: бібліотеки,самоосвіта,підвищення кваліфікації
Івашкевич М. . Бібліотечний фонд і бібліографічна робота в школі/ М. Івашкевич (стр.11-16) Кл.слова: облік фонду,бібліотечно-бібліографічна класифікація,бібліографічний опис документів
Березіна О. Профорієнтація підлітків і старшокласників у бібліотеці: гра-квест “Книги про працю і професії”/ О. Березіна (стр.17-21) Кл.слова: методика особистісного виховання,трудове виховання,профорієнтація
Редакція рекомендує (стр.22, 29) Кл.слова: виховання дітей,рекомендаційний список літератури,бібліотечка для батьків
Мар’ясова Н. Психологічне дослідження дитячого читання і віртуальний світ сучасного підлітка/ Н. Мар’ясова (стр.23-29) Кл.слова: бібліотеки,бібліотечне обслуговування,читання
Гмитрук Н. Можливості класного керівника у профілактиці суїцидальної поведінки підлітків/ Н. Гмитрук (стр.30-35) Кл.слова: теорія виховання,технології виховання,індивідуальні бесіди
Звольська Н. Календар знаменних дат. Грудень/ уклад. Н. Звольська (стр.36-37) Кл.слова: події,свята,знаменні дати
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01(09)/С 91
Автор(и) : Сухомлинский В. А.
Назва : Избранные произведения в пяти томах/ В. А. Сухомлинский. Т. 4: Павлышская средняя школа. Разговор с молодым директором школы
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1980
Кільк.характеристики :669 с
Серія: :
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 37.01(09)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний колектив--фізичне виховання--трудове виховання
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)