Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чобаль Л. Ю.
Назва : Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 2. - С. 105-109 (Шифр Ф644512421/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільський зелений туризм--туристи--послуги--ефективність--туристичний продукт--дивнрсифікація--кредити--сільське населення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Молнар О. С., Конончук А. О., Ратушняк М. С.
Назва : Методичні підходи до типологізації суб’єктів туристичного підприємства в аграрній сфері
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 12. - С. 59-63 (Шифр Ф644512421/2019/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичні підприємства--сільський аграрний туризм--стратегії--менеджмент--категоризація--туристи--маркування--послуги--ефективність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дичковський, Степан Іванович
Назва : Культурний туризм індустріальної епохи: глобальні та локальні перспективи
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 2. - С. 17-26. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2020/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурний туризм--індустріальна епоха--бренд--постмодерні туристи--індустрія послуг--мультикультуралізм
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Jibraili Malak , Rharib Abderrahim
Назва : The impact of a mega sport event on tourism of the host city: case of the african nations championship in marrakech
Паралельн. назви :Вплив мегаспортивної події на туризм приймаючого міста: приклад чемпіонату африканських націй у Марракеші
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 12-22. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мегаспортивна подія--спортивний туризм--вплив туризму
Анотація: Сьогодні спорт і туризм є основними видами діяльності добробуту в суспільстві, яке характеризує нас. Однак, незважаючи на цей паралелізм у історія двох видів діяльності, їх взаємозв'язок і спільне вивчення є відносно недавньою. The Основною метою спортивного туризму є залучення значної кількості відвідувачів брати участь або бути присутніми як глядачі, створюючи чудову можливість збільшити економічний ефект від призначення. Цілься. У цій статті розглядається вплив організації спортивних заходів на розвиток іміджу національного бренду при виявленні існуючих відносин між спортом і туризмом. Потім ми представляємо дослідження конкретного випадку про це досвід охристого міста Марракеш, коли він приймав Африканські Нації Чемпіонат 2018 року та його вплив на розвиток туристичної сфери міста. Матеріал і методи. Методологією дослідження є описовий аналіз. Для цього мети, література отримується шляхом збирання, класифікації, аналізу статей, і відповідні ресурси про спортивний туризм і зв’язок, який може існувати між мегаподіями і туризм. Результати. Останнім часом попит на цей вид туризму зріс значною мірою в усьому світі через більшу важливість здоров’я та фітнес, а також зростаюче святкування спортивних подій містами для залучення туристів. Спортсмени (Herstein and Jaffe, 2008: 36). Так, за даними Latiesa et al. (2000), в вперше вони асоціювали спорт і туризм із зимовими видами спорту в Альпах початку 20 ст. Спортивний туризм став предметом все більшої популярності рівень академічного та державного інтересу. Це вважається важливим через його економічний внесок, а також інші впливи, такі як його вплив на добробут громади. Це, очевидно, цінується, оскільки викликає потік національних або міжнародні туристи, які приїдуть споживати на відповідну територію. Спортивний події все частіше використовуються маркетологами країни призначення або протягом останніх десятиліть, щоб покращити імідж бренду приймаючої країни. Ці мегаподії важливі тим, що вони допомагають рекламувати гостинне місто в усьому світі; привертаючи увагу різних народів усно до, під час і після подія відбулася. Соціально-економічно це дозволяє підвищити рівень доходів і зайнятості, що мінімізує інфляцію (Homafar, Honari, Heidary, Emami, 2011), і дозволяє підвищити імідж бренду міста, а отже, його туристичний сектор (Bullcamp; Lovell, 2007). Вплив туризму, породжений святкуванням майора спортивні події привели до створення дослідницького напряму під назвою подієвий туризм з вивчення туристичних впливів, що виникають внаслідок їх організації.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)