Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тьютор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.04-057.87:004./С 40-047974206
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна, Осадчий В. В., Осадча К. П.
Назва : Професійна підготовка викладача-тьютора: теорія і методика : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Мелітополь: ММД, 2011
Кільк.характеристики :277 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
ISBN, Ціна 978-966-197-122-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.04-057.87:004.738(075.3) + 004.738(075.3)
Предметні рубрики: Професійна підготовка викладача
Анотація: У навчально-методичному посібнику подано концепцію професійної підготовки викладача-тьютора в умовах вищого навчального закладу та моделі її реалізації.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Осадча, Катерина Павлівна
Назва : Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 72-75 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ген, Дора, Нєнова, Людмила
Назва : Місце консультування в системі методичної роботи
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 2. - С. 58-65. (Шифр В353859/2013/2)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Піроженко Т. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"/ Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко (стр.4-9) Кл.слова: сенсорний досвід,пізнавальна активність,математична уява
Рома О. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку/ О. Рома (стр.10-17.) Кл.слова: сенсорний розвиток, сенсорний еталон, конструювання як вид діяльності, конструктори LEGO Education, тематичні набори LEGO
Бондар Л. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи/ Л. Бондар, С. Гуцол (стр.18-26.) Кл.слова: методика Марії Монтессорі, LEGO-конструктор як ігровий дидактичний засіб, набори конструкторів LEGO Education, конструктивні вміння, контроль помилки
Козлова Т. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору/ Т. Козлова, Н. Кондратенко (стр.27-32.) Кл.слова: сенсорна кімната, корекційна робота, комплекс сенсорних вправ, порушення діяльності зорового аналізатора, сенсорна інформація, релаксаційний ефект
Карабаєва І. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу/ І. Карабаєва (стр.33-38.) Кл.слова: мультисенсорний підхід до навчання, технологія навчання дітей дошкільного віку "Чую, бачу, роблю", сенсорна система, аналізатор
Бєлєнька Г. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/ Г. Бєлєнька (стр.42-49.) Кл.слова: навчальна діяльність, цілеспрямоване навчання, процес пізнання, емоційна забарвленість процесу пізнання, авторська казка
Шелудько О. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками"/ О. Шелудько (стр.50-57.) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерна грамотість, гурткова робота в комп'ютерному класі, розвивальні ігри, дидактичні ігри
Ген Д. Місце консультування в системі методичної роботи/ Д. Ген, Л. Нєнова (стр.58-65.) Кл.слова: форми методичної роботи з педагогами, активізація творчого мислення педагогів, консультування, тьютор
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплуновська Олена
Назва : Тьюторство - дієва форма методичного супроводу педагогів
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 10-13. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/3). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тьютор--тьюторський супровід
Анотація: В статті йдеться про один із ефективних шляхів реалізації особистісно орієнтованого методичного супроводу педагогів - тьюторство. Він передбачає домінування індивідуально-гуманістичної парадигми безперервної освіти педагога, єдності особистісного, соціального та професійного чинників, креативного переосмислення власного досвіду, творчого пошуку педагогічних засобів, які стимулювали б особистісно орієнтовану взаємодію, самоосвіту формування інтелектуального потенціалу та професійної компетентності педагогів.
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Луценко І.
Назва : Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 7-16 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тьютор--асистування--інклюзивна освіта
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савчин О.
Назва : Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 4. - С. 111-119. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.111119 (Шифр П875300957/2018/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.111119
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коучер--зв’язне мовлення--гаджети--фасилітаційне середовище--тьютор
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2-056.2/.3/Ч-52
Автор(и) : Четверікова, Наталя
Назва : Інклюзивне навчання в ЗДО . Випуск 1(5)
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2018
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2-056.2/.3
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--інклюзивна освіта--інклюзивна група--ооп--особливі освітні потреби--асистент вихователя--тьютор--дефектолог--практичний психолог--логопед--лфк--музичний педагог--дцп--зпр--адаптація
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)