Пошуковий запит: (<.>K=увага<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 345
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Щербак В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело/В. Щербак // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.131-136
|
>2.
| Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.60-64
|
>3.
| Немов Р. С. Психология:Психология/В 3-х кн. Кн. 1: Общие основы психологии. - 2001
|
>4.
| Позднякова І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття/І. Позднякова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.111-116
|
>5.
| Кривошея Г. П. Теорія і практика журналістики/Г. П. Кривошея. - 2007
|
>6.
| Кисіль Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення/Н. Кисіль, Й. Малах // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.52-56
|
>7.
| Мельниченко О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект/О. Мельниченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.1-10
|
>8.
| Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
|
>9.
| Мотуз М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року/М. Мотуз // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.87-94
|
>10.
| Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/T. Khalilov // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.96-104
|
>11.
| Гарі Й. Мистецтво зосереджуватися. Як у нас украли увагу/Й. Гарі ; перекладач Ю. Кузьменко. - 2022
|
>12.
| Chervona L. Social and cultural determinants of the university social responsibility/L. Chervona, O. Bulvinska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.25-31
|
>13.
| Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/І. Кузьмич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.49-60
|
>14.
| Ніколаєнко С. Вища освіта – джерело соціально-економічного і культурного розвитку суспільства/С. Ніколаєнко. - 2005
|
>15.
| Салата О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років/О. Салата // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.36-41
|
>16.
| Литвинова Т. "Білі плантатори" "білих рабів": дворянство Лівобережної України напередодні Великої реформи/Т. Литвинова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.44-57
|
>17.
| Іванюк О. Питання розвитку освіти в діяльності Київської міської думи 1906–1910 рр.: за матеріалами періодичних видань/О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.158-166
|
>18.
| Sivaieva O. Corpus analysis of collocations with health in the media texts/O. Sivaieva // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020,N Вип. 15.-С.14-19
|
>19.
| Мельниченко О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект./О. Мельниченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.16-24
|
>20.
| Науменко Л. П. Лінгвальна природа та категорійний статус професійного концепту/Л. П. Науменко // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 6.-С.63-70
|
|
|