Пошуковий запит: (<.>K=український балетний театр<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Легка С. А. Балет академічної спадщини П. Чайковського "Лускунчик" у редакціях українських балетмейстерів Київського державного академічного театру опери та балету ім. Т. Шевченка/С. А. Легка // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2019,N № 1.-С.104-109
|
>2.
| Білаш О. С. Балет "Марна пересторога" в історії українського балетного театру/О. С. Білаш // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2019,N № 2.-С.75-79
|
>3.
| Білаш О. С. Балет "Маруся Богуславка" А. Свєчнікова: між новаторським пошуком та "декадним" видовищем/О. С. Білаш // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.130-134
|
>4.
| Білаш О. С. Балетмейстерська діяльність на сцені Національної опери України у 21 столітті/О. С. Білаш // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 1.-С.96-102
|
>5.
| Вишотравка Л. І. Героїко-романтичний балет "Лілея" Костянтина Данькевича у редакціях українських балетмейстерів: XX - початку XXI ст./Л. І. Вишотравка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 2.-С.202-205
|
>6.
| Вишотравка Л. І. До історії екранізації першого українського телевізійного фільму-балету "Лілея"/Л. І. Вишотравка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.135-139
|
>7.
| Вишотравка Л. І. Значення сценічних здобутків творчої династії Баклан для розвитку українського балету другої половини XX - початку XXI століть/Л. І. Вишотравка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.194-198
|
>8.
| Легка С. А. Значення творчого доробку Ростислава Захарова для розвитку українського балетного театру першої половини XX століття/С. А. Легка // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2019,N Вип. 35.-С.173-177
|
>9.
| Білаш О. С. Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики/О. С. Білаш // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 37.-С.58-62
|
>10.
| Підлипська А. М. Репертуар балетного театру радянської України другої половини 20-х років XX століття у світлі критики/А. М. Підлипська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 1.-С.93-97
|
>11.
| Білаш О. С. Роль сценічної діяльності Елеонори Стебляк у розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини XX - початку XXI століть/О. С. Білаш // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 34.-С.167-174
|
>12.
| Вишотравка Л. І. Роль творчості Олега Сталінського у формуванні вітчизняної школи чоловічого балетного виконавства першої половини XX ст./Л. І. Вишотравка // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 34.-С.175-181
|
>13.
| Лук’яненко К. А. Творчі пошуки балетмейстерів українського балетного театру в 1960-ті роки/К. А. Лук’яненко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 4.-С.172-177
|
>14.
| Вишотравка Л. І. Чоловіче академічне виконавство 1950-1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухліна, А. Бєлова та Г. Баукіна)/Л. І. Вишотравка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 4.-С.103-107
|
|