Пошуковий запит: (<.>K=учителі<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 10 вчинків, яких учителі очікують від батьків // Шкільний світ. -Київ:Шкільний світ, 2016,N № 18.-С.10-12
|
>2.
| 5 прикладів, як учителі створюють новий простір у школах // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 1.-С.68-71
|
>3.
| TIMSS 2007/Міністерство освіти і науки України Ч. 2: Результати дослідження у порівнянні з іншими країнами. - 2010
|
>4.
| Целіна В. Ігри В'ячеслава Воскобовича в корекційній роботі/В. Целіна, Л. Іллічова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2020,N № 11.-С.53-55
|
>5.
| Ланько О. С. Інтернет-марафон/О. С. Ланько // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 10.-С.5-7
|
>6.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>7.
| Фіцула М. М. Вступ до педагогічної професії/М. М. Фіцула. - 2005
|
>8.
| Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/Т. Грановська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.30-39
|
>9.
| Грошева О. Готуємося до НУШ: співучителювання/Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.62.
|
>10.
| Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/О. О. Матвєєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.39-45
|
>11.
| Дмитрах Галина Дитсадок і школа - партнери/Галина Дмитрах, Олеся Пушкар-Гуцал // Дошкільне виховання, 2019,N № 9.-С.22
|
>12.
| Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.208-216
|
>13.
| Кириченко В. Завуч. Бібліотека. № 3:Учителі й батьки. Форми та прийоми для ефективного партнерства/В. Кириченко, Г. Ковганич. - 2020
|
>14.
| Зарубіжна література в школах України - 2013г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>15.
| Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
|
>16.
| Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.272-285
|
>17.
| Кучеренко Н. Я. Міжшкільне методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу за умов об’єднаної територіальної громади/Н. Я. Кучеренко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 10/12.-С.11–17
|
>18.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>19.
| Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/С. Чорний // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 2.-С.35-36
|
>20.
| Яременко Г. Менторство, коучинг і школи-маяки. Як учителі підвищують кваліфікацію за кордоном/Г. Яременко // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 1.-С.44-59
|
|
|