Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (12)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 425
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Cor, van Beuningen
    Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) [Електронний ресурс] / van Beuningen Cor. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: У статті автор ділиться досвідом Нідерландів у сфері шкільних рад, описує органи шкільного управління та ради як діючих осіб, що сприяють розвитку. Стаття приводить читача до висновку, що зв‘язок між школою та спільнотою є виграшним не тільки для школи і учнів, але й для спільноти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кор Ван Бенінген


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Donaj, L.
    15 years of the Baltic States' membership in the EU: problems, prospects and experience for Ukraine = 15 років членства країн Балтії В ЄС: проблеми, перспективи та досвід для України / L. Donaj, V. Zavadskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
країни Балтії -- результати -- членство -- Україна -- досвід
Анотація: У статті висвітлені ключові положення дослідження результатів повноправного членства країн Балтії в Європейському Союзі. Аналізуючи геополітичний вимір європейського вибору, автори підготували стислий дискурс викликів, які виникли у часи відновлення незалежності Латвії, Литви та Естонії. Розглянуто чинники європейського вибору зазначених країн, які полягали в безпековому, економічному та соціальному вимірах. Безпековий фактор європейського вектору політики актуалізувався у прагненні політичних еліт вивести країни зі сфери впливу Росії. В економічному плані країни прагнули переорієнтації економік на західні ринки та інкорпорації в архітектуру торговельних зв'язків розвинених країн Євросоюзу. Зазначено, що завдяки євроатлантичному вектору зовнішньої політики та чіткому виконанню критеріїв членства, країни Балтії отримали доступ до пільгового кредитування, програм допомоги країнам-кандидатам й змогли сформувати один із найпривабливіших інвестиційних кліматів у Східній Європі. За допомогою статистичних баз Світового банку, ресурсу "Євростат", аналітичних матеріалів провідної аудиторської компанії KPMG проаналізовано ключові економічні показники: динаміку ВВП (за ПКС) у порівнянні з іншими країнами Центральної та Східної Європи, рівень заробітної плати та пенсійних виплат. Розгляд економічних здобутків від членства в ЄС доповнено аналізом структури ВВП та вивченням галузевої специфікації. Визначено й втрати від процесу євроінтеграції, які полягали у: значному скороченні промислового виробництва, нерентабельності сільського господарства, еміграції населення у віці від 25 до 35 років. Ставлення мешканців до членства країн в Євросоюзі вивчено із використанням результатів щорічних опитувань європейської служби "Євробарометр". З'ясовано, що у 2018 році позитивне ставлення мешканців Латвії, Литви та Естонії фактично не змінилося порівняно з 2004 роком. Наявні у статті діаграми дозволяють також визначити, що рівень євроскептицизму у зазначених країнах значно не змінився у порівнянні з першим роком членства в ЄС. Авторами запропоновані алгоритми врахування Україною досвіду країн Балтії на шляху до повноправного членства.
Дод.точки доступу:
Zavadskyi, V.
Завадський Віталій
Донай Лукаш


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Nikiforov, O. V.
    The use of information tecnologies in risk management for the flight safety of aviation [Текст] / O. V. Nikiforov, O. G. Dodonov, V. G. Putyatin // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2021. - N 1. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
система управління -- небезпечний фактор -- ризик для безпеки польотів -- фактор людини -- управління ризиками -- інформаційна технологія -- ієрархічна система
Дод.точки доступу:
Dodonov, O. G.
Putyatin, V. G.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Oliinyk, I.
    Self-identification of Precariat Representatives = Самоідентифікація представників прекаріату / I. Oliinyk, T. Bezprozvanna, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
прекаріат -- самоідентифікація -- професійна ідентичність -- гроші -- селф-брендинг
Анотація: Cтаттю присвячено самоідентифікації представників прекаріату. Дослідження питань самоідентифікації є актуальним, адже для прекаріату, який живе у стані постійної нестабільності та невизначеності, ідентичність як фактор стабілізації є значно більш важливою, аніж для інших соціальних груп. Мета статті – визначити особливості самоідентифікації представників прекаріату. Для досягнення поставленої мети був використаний крос-методологічний підхід, зокрема системний та компаративний методи, синтез та узагальнення матеріалів, представлених у науковій літературі з цієї проблематики. Визначені головні риси, що виокремлюють прекаріат серед інших класів, включаючи відсутність професійної та трудової ідентичності. Авторами зроблено висновок, що відсутність професійної та трудової ідентичності ускладнює формування класової свідомості прекаріату, що, в свою чергу, унеможливлює формування прекаріату як «класу для себе». Сьогодні, формування самоідентичності часто заміщується селф-брендингом, однак, селф-брендинг не сприяє формуванню такої самоідентифікації, яка б могла стабілізувати суспільні позиції і сприяти боротьбі з нестабільністю і невизначеністю. Селф-брендинг призводить до того, що ідентичність людини часто підмінюють сторінками у соціальних мережах, речами, які люди купують, і грошима, які вони заробляють, замість ідентифікації з професією та діяльністю. Формування самоідентифікації представників прекаріату є важливим, адже може сприяти боротьбі з невизначеністю та нестабільністю, і, таким чином, вирішити проблему тривоги, притаманної прекаріату. Дослідження цієї проблематики може вплинути на економічну та політичну сферу. Подальші дослідження самоідентифікації представників прекаріату в Україні є актуальними, так як можуть сприяти розумінню особливостей цього класу і його проявів у нашій країні.
Дод.точки доступу:
Bezprozvanna, T.
Тетяна Безпрозванна
Maletska, M.
Марія Малецька
Іван Олійник


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Shepel, M.
    Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Електронний ресурс] / M. Shepel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
деонтологічна культура -- іноземна мова -- професійна етика -- менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
   908(520)
   U10


   
    U.S.-Japan Relations in a Changing World / editor Steven K. Vogel. - Washington, D. C. : Brookings Institution Press, 2002. - x, 286 p. : il. - ISBN 0-8157-0630-8 (cloth : alk. paper). - ISBN 0-8157-0629-4 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: США--Міжнародні відносини--Японія
    Японія--Міжнародні відносини--США

Кл.слова (ненормовані):
relations -- U.S.-Japan relations -- американсько-японські відносини -- міжнародні відносини
Анотація: Ця нова книга оцінює мінливі відносини між двома великими державами, надаючи глибокий аналіз різноманітних тем. Автор ретельно вивчає історичний контекст, надаючи читачеві інструменти прогнозування для розуміння подій у міру їхнього розвитку. Замість того, щоб розглядати американо-японські відносини окремо, ця книга розглядає конкретні тенденції, а потім аналізує, як ці тенденції впливають на відносини в цілому. Цей інноваційний підхід дозволяє читачеві розглядати кілька точок зору одночасно, і він змушує авторів зібрати чіткі причинно-наслідкові аргументи, які детально описують, що кожен фактор може, а що не може пояснити. Результатом є переконлива оцінка статусу та майбутнього американо-японських відносин після п’ятдесяти років мирного співіснування.
Дод.точки доступу:
Vogel, S. K. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: І426210053/2016/1
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7
Кл.слова: информационная революция, гуманизм, сознание
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11
Кл.слова: освітнє середовище, підвищення кваліфікації
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14
Кл.слова: дослідницька діяльність
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17
Кл.слова: педагогічна майстерність
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення і конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету Імені В. Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21
Кл.слова: міжнародний інжиніринг, фінансова автономія, формула фінансування
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25
Кл.слова: професія, кваліфікація
Дяченко-Богун, М. М. Основні характеристики професійної компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42
Кл.слова: професійна підготовка
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45
Кл.слова: імеджелогія, образ, стереотип
Кікто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кікто. - С.46-48
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-52
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного мовлення майбутніх математиків із використанням технологій веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (наприкладі роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова ; 65-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: І426210053/2016/3
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5
Кл.слова: компетентності, формальна освіта, освітня програма
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10
Кл.слова: гуманистическая парадигма, духовность, нравственность
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13
Кл.слова: спеціальні знання, мета роботи, колектив однодумців
Шевчук, С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. В. Шевчук. - С.14-17
Кл.слова: професійна культура, професійна компетентність, портфоліо
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20
Кл.слова: етикет, педагогічні техніки
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24
Кл.слова: фізична реабілітація, професійна підготовка
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28
Басенко, Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів / Р. О. Басенко. - С.29-33
Кл.слова: молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36
Олійник, І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42
Орищин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами / І. С. Орищин. - С.43-45
Лисенко, А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55
Шутов, Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: І223278906/2019/13
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 13
Зміст:
Гришова, І. Ю. Державна політика розвитку морських портів України в контексті розвитку міжнародних транспортних коридорів / І. Ю. Гришова, О. П. Дяченко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Давидюк, О. О. Розвиток підприємств морського транспортного комплексу в контексті глобальної макроекономічної кон’юнктури / О. О. Давидюк, О. Г. Габ. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Обозна, А. О. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві / А. О. Обозна, Н. М. Шабельник, І. А. Федотов. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сусліков, С. В. Використання модернізованого методу оптимізації цільових споживчих функцій під час обгрунтування застосування технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики / С. В. Сусліков, М. А. Усов. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Горобець, Н. М. Економіко-математичні підходи до оптимізації виробничої програми аграрних підприємств / Н. М. Горобець, Н. К. Дьяченко. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гречко, А. В. Використання інституціонального підходу для забезпечення процесів сталого розвитку регіонів / А. В. Гречко. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубова, В. В. Довіра як фактор управління депозитним ризиком комерційного банку / В. В. Зубова. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Тімошенко, Н. М. Стратегічні напрями розвитку ринку державних цінних паперів у системі управління дефіцитом бюджету / Н. М. Тімошенко. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябоконь, М. В. Створення екосистеми підтримки інноваційного підприємництва на базі інжинірингових шкіл / М. В. Рябоконь. - С.51-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, О. І. Зарубіжний досвід антикорупційної діяльності в органах публічної влади / О. І. Васильєва, Н. В. Васильєва. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Пашко, Л. А. Емоційна освіченість як основа резонансного лідерства в публічному управлінні / Л. А. Пашко, Л. Ю. Красавцева. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, О. Г. Концептуальні положення державного управління логістичним забезпеченням спільних дій сил безпеки під час реагування на кризові ситуації / О. Г. Бондаренко. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Г. Державне регулювання діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном: досвід Грузії для України / Н. Г. Клименко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Берлінець, І. А. Історико-географічні аспекти надання реабілітаційної допомоги в України / І. А. Берлінець. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Черняк, М. Є. Особливості створення територіальних публічноуправлінських мереж / М. Є. Черняк. - С.98-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Р. А. До питання стратегією зниження ризику надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру в Україні / Р. А. Кравченко. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилов, А. В. Інжиніринг та консалтинг у будівництві: категорійно-понятійний аспект / А. В. Гаврилов. - С.111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)