Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фокус<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Соколова, І.
    Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження [Текст] / І. Соколова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 25-34, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.2534 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- предметні компетентності -- освітня програма -- фокус-дослідження

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Редька, І. А.
    Емотивність конвергентних і дивергентних поетичних текстів (на матеріалі англомовної поезії кінця XVIIІ — початку XXI століть) [Текст] / І. А. Редька // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
конвергентний / дивергентний / двофазовий поетичний текст -- емотивність -- емотивний фокус
Анотація: Статтю присвячено дослідженню емотивності конвергентних і дивергентних поетичних текстів (за класифікацією Р. Цура). З’ясовано, що конвергентні поетичні тексти відзначені осмисленими емоційними враженнями автора, у той час як дивергентні — фіксують безпосередні емоції поета під час творчого процесу. Поетичні тексти 20 ст. виявляють здебільшого двофазове поетичне мислення автора, де роль дивергентного полягає в руйнуванні усталених технік образотворення, а конвергентного — в конструюванні нових образів у вірші. Дивергентне, конвергентне та двофазове мислення має специфічний вплив на формування емотивного фокусу вірша.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Соколова, Світлана.
    Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики [Текст] / С. Соколова, Г. Залізняк // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2018. - N 2. - С. 3-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- фокус-групове дослідження -- масове опитування -- взаємодія мов -- аксіологічні ознаки -- державна мова -- мовна політика
Дод.точки доступу:
Залізняк, Ганна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Александрович, М. В.
    Практичні засади редагування перекладів [Текст] / М. В. Александрович // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
редагування -- перекладний текст -- адаптація -- уніфікація -- транслітерація
Анотація: У статті зібрано та проаналізовано деякі практичні засади для редагування перекладних текстів, проілюстровані наочними прикладами. Редагування перекладних текстів відрізняється від редагування авторських текстів, бо фокус роботи зміщується з того, як найвлучніше передати меседж авторки(а) мовними засобами, до того, як найвлучніше передати сформований текст авторки(а), висловлений мовою оригіналу, засобами іншої мови (української). Постає питання універсальності редакторки(ра): чи повинна(нен) вона/він знати мову оригіналу, щоб ефективно впоратися з редагуванням. Редакторці(ові) перекладного тексту варто принаймні орієнтуватися в мові оригіналу – знати основні особливості фонетики, граматики та синтаксису. Редактор(ка) повинен(на) тримати особливу увагу на таких аспектах, як: на лексичному рівні – слова-міжмовні омоніми, транслітерація власних назв, засилля присвійних займенників, переклад чи адаптація лакун; на синтаксичному рівні – дієслово-зв’язка, порядок слів у реченні, логічний наголос, звертання, спрощення синтаксичної конструкції. Необхідним аспектом є уніфікація певних повторюваних елементів у тексті перекладу: звертань (місіс – пані, містер – пан тощо), одиниць вимірювання довжини, маси, площі, часу, об’єму та ін. (миля – кілометр, фунт – кілограм тощо), транслітерованих власних і загальних назв (Facebook чи фейсбук тощо). Дотримання розглянутих у статті принципів транслітерації, уніфікації, адаптації, лексичних та синтаксичних аспектів редагування перекладних текстів сприятиме підвищенню якості видання перекладних книжок.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-26 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- перший контакт з клієнтом -- обслуговування клієнтів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Бацевич, Ф. С.
    Лінгвонаративні аспекти ідентифікації оповідних інстанцій у художньому тексті [Текст] / Ф. С. Бацевич // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2020. - N 1. - С. 55-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
наратологія -- лінгвонаратологія -- наратор -- дієгетичний нара­тор -- недієгетичний наратор -- розподілений наратор -- фокус емпатії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Bulvinska, O.
    Students’ participation in quality assuarance at university [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P95-101, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість -- зворотний зв’язок -- університетське врядування -- student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Івашньова, С.
    Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс] / С. Івашньова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 12-20, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- здатність до навчання впродовж життя -- компетентність -- професія -- рефлективна компетентність -- трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

11.


    Малежик, Дмитро Іванович.
    Фокус-поле як патерн формування моделі людини у даосько-конфуціанській культурі [Текст] / Д. І. Малежик, Г. В. Хоменко // Культура і сучасність. - Київ : Міленіум, 2015. - № 2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
фокус-поле -- гармонія -- цивілізація
Дод.точки доступу:
Хоменко, Глеб Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Захаров, Віталій.
    Робота студентів над портретними телесюжетами у вимірі європейських цінностей [Текст] / В. Захаров, У. Левко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 29-35DOI 10.28925/2524-2644.2023.154. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
телесюжет -- портретний телесюжет -- медіавиробництво -- європейські цінності -- євроінтеграція
Анотація: У статті йдеться про специфіку роботи студентів над портретними сюжетами на практичних і лабораторних заняттях із тележурналістики. Вивчення особливостей створення матеріалів у заявленому жанрі розглядається в контексті євроінтеграційних процесів у медіасфері та освіті. Автори спиралися на теоретичні розвідки науковців, фокус уваги яких зосереджено на аналізі портретних інтерв’ю та телесюжетів. Метою дослідження стало окреслення технологій створення власного медіапродукту у вимірі європейських цінностей, зокрема поваги до людської гідності, свободи, демократії. Наукова проблема розглядається у двох площинах. По-перше, майбутні тележурналісти в роботі на власний розсуд керуються окресленими цінностями. По-друге, герої телесюжетів «працюють» на зміцнення та імплементацію цінностей, рефлектуючи на теми з особистого та громадського життя. Показати двобічний підхід у медіавиробництві стало одним із завдань авторів статті. Інше завдання натомість полягає у висвітленні технологій створення портретного сюжету у світлі тих викликів, які потребують адаптації та переосмислення досвіду української школи тележурналістики. Важливим моментом у засвоєнні теми є аналіз здобутків медійників, починаючи з 90-х років. Критичний розбір зразків портретних інтерв’ю та телесюжетів різних періодів сприяє розумінню еволюції жанрів. Втім, ціннісну канву медіа контенту протягом окресленого часу складає гуманізм. Тож йдеться, насамперед, про безпосередню артикуляцію та фокусування на цінностях, які об’єднують європейську спілноту. Реалізуючи виховний потенціал телебачення, студенти знаходять і показують героїв, з якими глядач вже розділяє цінності або відкриває для себе нові горизонти у світосприйнятті. Спільна робота здобувачів освіти та викладача у своїй багатоетапності охоплює увесь процес створення портретного телесюжету, що висвітлено в статті.
Дод.точки доступу:
Левко, Уляна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.
81
Б 31


    Бацевич, Ф. С.
    Вступ до лінгвістичної прагматики [Текст] : підручник / Ф. С. Бацевич. - Київ : Академія, 2011. - 302 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-368-3. - ISBN 978-966-580-368-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Лінгвістична прагматика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична прагматика -- ідеї прагматики у філософії -- мікропрагматика -- макропрагматика -- мегапрагматика -- прагматичний аналіз дискурсу -- семіотика -- мовленнєвий такт -- фокус емпатії -- міжкультурна комунікація
Анотація: У підручнику розкрито сутність, історію розвитку загальної та лінгвістичної прагматики, найважливіші категорії і явища мікро- і макро-та мегапрагматики. прагматичний аналіз дискурсу.

Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.


    Березин, Александр Евгеньевич.
    Современные подходы в лечении при артериальной гипертензии: фокус на блокаторы ?-адренорецепторов и комбинации на их основе [Текст] / А. Е. Березин // Український медичний часопис. - Київ : Моріон, 2017. - N 4. - С. 91-95

Кл.слова (ненормовані):
кардіоваскулярні захворювання -- артеріальна гіпертензія -- антигіпертензивна терапія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Кириченко, В.
    Серпнева педрада: маркери-орієнтири з підготовки та проведення [Текст] / В. Кириченко, Г. Ковганич // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 8. - С. 26-45

Кл.слова (ненормовані):
цільові орієнтири педради -- форми методичної роботи -- фокус-групи -- діагностико-аналітичний матеріал
Дод.точки доступу:
Ковганич, Г.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Березин, Александр Евгеньевич.
    Программы первичной и вторичной превенции кардиоваскулярных заболеваний: фокус на аторвастатин [Текст] / А. Е. Березин // Український медичний часопис. - Київ : Моріон, 2017. - N 4. - С. 105-110

Кл.слова (ненормовані):
кардіоваскулярні захворювання -- дисліпідемія -- гіполіпідемічна терапія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Бучма, Ольга Євгенівна.
    Мистецтво ігрової ляльки кінця XX - початку XXI століття як синтетичний вид сценічного мистецтва / О. Є. Бучма // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 38. - С. 186-190. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво ігрової ляльки -- лялька -- система ігрової ляльки -- вистава -- естрадний номер -- цирковий номер -- трюк -- фокус

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Shatalov, Y.
    Grenz’s Communitarian Ecclesiology = Еклезіологія спільноти Стенлі Дж. Ґренца / Y. Shatalov, J. Stanley // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P94-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Стенлі Дж. Ґренц -- еклезіологія спільноти -- еклезіологія -- спільнота -- Церква
Анотація: Стаття присвячена дослідженню еклезіології спільноти канадським богословом Стенлі Дж. Ґренцем. Ґренц розглядає постмодерністську ситуацію як корисну перспективу, яка суперечить договірній еклезіології, орієнтованій на особистість. Він визнає переваги індивідуалізму (наприклад, священство всіх віруючих); проте справедливо вказує на небезпеку зменшення спільнотності послідовників Христа у порівнянні з індивідуальними групами людей, об'єднаних спільними інтересами щодо певних практик або тих, які вважають, що їхня участь у тій чи іншій групі принесе користь їхньому особистому добру. Ґренц бачить спільноту як основу формування особистої ідентичності, він не має на увазі якийсь географічний чинник їхньої характеристики. На думку Ґренца, індивідуальна ідентичність ніколи не є приватною реальністю, оскільки наділена елементом спільноти, в якій бере участь та формується. Він вважає, що є щонайменше три характеристики, спільні для будь-якої церковної спільноти, а саме: по-перше, спільнота сформована з групи людей, які мають схожі погляди на життя та поділяють однакову аксіологічну систему; по-друге, всі спільноти відзначаються т. зв. "груповим фокусом", що визначає загальну солідарність між християнами-учасниками спільноти та характеризується загальним відчуттям групової ідентичності, що сприяє солідарності; по-третє, т. зв. "індивідуальний фокус", що підтверджує сучасні соціологічні дослідження, які на основі спостережуваних поведінкових даних визначають церкву як соціальну групу пов'язаних між собою двох і більше осіб, що поділяють визначену "спільну свідомість". Тому спільнота є невід'ємною частиною епістемології, формування нашої особистості, а також становлення характеру, чеснот та цінностей. Спільнота формує зміст Царства Божого і є одним із центральних мотивів Біблії. Ґренц робить висновок, що Царство є "сферою існування", в якій людство покликане жити. Відповідно, Церква "є ключовою частиною есхатологічної реальності", яку Бог об'явить певного дня і, таким чином, є "знаком Царства". Церква є фундаментальним засобом відображення божественного образу. Участь у християнській спільноті містить трансформацію особистого наративу відповідно до історії Ісуса, а також прийняття історії цієї християнської спільноти як власної.
Дод.точки доступу:
Stanley, J.
Шаталов Євген


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Ляшенко, В. М.
    Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
ситуативний копінг -- копінг-стратегія -- студент -- стратегії поведінки
Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Yatsenko, O.
    Human in the world of technologies: attempt to conceptualize a new ontology = Людина в світі технологій: спроба концептуалізації нової онтології / O. Yatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P48-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- культура -- суб’єктивність -- техніка -- технологія -- соціальність -- віртуальне
Анотація: Стаття присвячена філософському аналізу феномену техніки та її впливу на зміст сучасної соціокультури. На основі традиції інтерпретації феномену техніки як експлікації змісту та структури знання, алгоритму ефективної діяльності та взаємодії, автор переконує в тому, що розвиток техніки та технології не тотожний примноженню кількості інструментів та агрегатів, а означає, насамперед, просту та ефективну модель комунікації та соціальної співпраці, що і спричиняє науково-технічний прогрес. Стверджується думка, що технологія – це цемент сучасної культури, канал взаємодії між різними рівнями архітектури сучасної цивілізації. Послідовно обґрунтовується розуміння актуальної онтології технократичного стандарту як простору чистої свободи, чистоти метафізики, і тому концептуалізовано, що техніка – це реалізація чи матеріалізація можливості. Доведено, що метафізична категорія сутності замінюється принципом функціональності у просторі віртуальності сучасного інформаційного суспільства. Автор аргументує, що розвиток технологій віртуальної реальності не є причиною таких процесів, а швидше закономірним наслідком історії як прогресу людської свободи. Обґрунтовується думка про паритетність актуального та потенційного в світоглядних орієнтаціях обивателя віртуального простору, що створює деформований фокус сприйняття буденності, як подієво невиразної та беззмістовної. Відповідно, віртуальна реальність змінює предикації власної доцільності: від призначення сублімації імпульсів ірраціонального до продукування раціональності нового емоційно-афективного гатунку, критерієм якої справедливо вважати метрику публічної уваги та розголосу. Автор доводить, що з огляду на розуміння культури як стратегії виживання людства, особливо важливим постає питання освіти не тільки як набуття певних компетентностей, але і як принципового “досвіду можливого”.
Дод.точки доступу:
Олена Яценко


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)