Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фокус<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова І.
Назва : Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 4. - С. 25-34. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.2534 (Шифр П875300957/2018/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.2534
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--предметні компетентності--освітня програма--фокус-дослідження
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редька І. А.
Назва : Емотивність конвергентних і дивергентних поетичних текстів (на матеріалі англомовної поезії кінця XVIIІ — початку XXI століть)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 53-59. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конвергентний / дивергентний / двофазовий поетичний текст--емотивність--емотивний фокус
Анотація: Статтю присвячено дослідженню емотивності конвергентних і дивергентних поетичних текстів (за класифікацією Р. Цура). З’ясовано, що конвергентні поетичні тексти відзначені осмисленими емоційними враженнями автора, у той час як дивергентні — фіксують безпосередні емоції поета під час творчого процесу. Поетичні тексти 20 ст. виявляють здебільшого двофазове поетичне мислення автора, де роль дивергентного полягає в руйнуванні усталених технік образотворення, а конвергентного — в конструюванні нових образів у вірші. Дивергентне, конвергентне та двофазове мислення має специфічний вплив на формування емотивного фокусу вірша.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова, Світлана, Залізняк, Ганна
Назва : Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики
Місце публікування : Українська мова: науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ: Інститут української мови НАН України, 2018. - N 2. - С. 3-19. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2018/2). - ISSN 1682-3540
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна ситуація--фокус-групове дослідження--масове опитування--взаємодія мов--аксіологічні ознаки--державна мова--мовна політика
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Александрович М. В.
Назва : Практичні засади редагування перекладів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 38-41 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): редагування--перекладний текст--адаптація--уніфікація--транслітерація
Анотація: У статті зібрано та проаналізовано деякі практичні засади для редагування перекладних текстів, проілюстровані наочними прикладами. Редагування перекладних текстів відрізняється від редагування авторських текстів, бо фокус роботи зміщується з того, як найвлучніше передати меседж авторки(а) мовними засобами, до того, як найвлучніше передати сформований текст авторки(а), висловлений мовою оригіналу, засобами іншої мови (української). Постає питання універсальності редакторки(ра): чи повинна(нен) вона/він знати мову оригіналу, щоб ефективно впоратися з редагуванням. Редакторці(ові) перекладного тексту варто принаймні орієнтуватися в мові оригіналу – знати основні особливості фонетики, граматики та синтаксису. Редактор(ка) повинен(на) тримати особливу увагу на таких аспектах, як: на лексичному рівні – слова-міжмовні омоніми, транслітерація власних назв, засилля присвійних займенників, переклад чи адаптація лакун; на синтаксичному рівні – дієслово-зв’язка, порядок слів у реченні, логічний наголос, звертання, спрощення синтаксичної конструкції. Необхідним аспектом є уніфікація певних повторюваних елементів у тексті перекладу: звертань (місіс – пані, містер – пан тощо), одиниць вимірювання довжини, маси, площі, часу, об’єму та ін. (миля – кілометр, фунт – кілограм тощо), транслітерованих власних і загальних назв (Facebook чи фейсбук тощо). Дотримання розглянутих у статті принципів транслітерації, уніфікації, адаптації, лексичних та синтаксичних аспектів редагування перекладних текстів сприятиме підвищенню якості видання перекладних книжок.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 16-26. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові технології--перший контакт з клієнтом--обслуговування клієнтів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бацевич Ф. С.
Назва : Лінгвонаративні аспекти ідентифікації оповідних інстанцій у художньому тексті
Місце публікування : Мовознавство: наук.-теорет. журнал/ Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2020. - N 1. - С. 55-66. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2020/1). - ISSN 0027-2833
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратологія--лінгвонаратологія--наратор--дієгетичний нара­тор--недієгетичний наратор--розподілений наратор--фокус емпатії
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska O., Chervona L.
Назва : Students’ participation in quality assuarance at university [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 95-101. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--якість--зворотний зв’язок--університетське врядування--student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Говера О. І., Рижий І. Б.
Назва : Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2019. - N 1. - С. 135-143. - ISSN 0554-4866 (Шифр П739395/2019/1). - ISSN 0554-4866
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова марка--референтна група--фокус-група--глибинне інтерв’ю--цільова аудиторія--споживачі--опитування--анкетування--логотип--психографічні характеристики--рекламна кампанія
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івашньова С.
Назва : Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 12-20. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--здатність до навчання впродовж життя--компетентність--професія--рефлективна компетентність--трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко М.
Назва : Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 6-12. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічний успіх--вища освіта--інновації--лідерство--університет--успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Малежик, Дмитро Іванович, Хоменко, Глеб Володимирович
Назва : Фокус-поле як патерн формування моделі людини у даосько-конфуціанській культурі
Місце публікування : Культура і сучасність. - Київ: Міленіум, 2015. - № 2. - С. 56-60 (Шифр К484478478/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фокус-поле--гармонія--цивілізація
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захаров, Віталій, Левко, Уляна
Назва : Робота студентів над портретними телесюжетами у вимірі європейських цінностей
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 29-35. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.154 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.154
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телесюжет--портретний телесюжет--медіавиробництво--європейські цінності--євроінтеграція
Анотація: У статті йдеться про специфіку роботи студентів над портретними сюжетами на практичних і лабораторних заняттях із тележурналістики. Вивчення особливостей створення матеріалів у заявленому жанрі розглядається в контексті євроінтеграційних процесів у медіасфері та освіті. Автори спиралися на теоретичні розвідки науковців, фокус уваги яких зосереджено на аналізі портретних інтерв’ю та телесюжетів. Метою дослідження стало окреслення технологій створення власного медіапродукту у вимірі європейських цінностей, зокрема поваги до людської гідності, свободи, демократії. Наукова проблема розглядається у двох площинах. По-перше, майбутні тележурналісти в роботі на власний розсуд керуються окресленими цінностями. По-друге, герої телесюжетів «працюють» на зміцнення та імплементацію цінностей, рефлектуючи на теми з особистого та громадського життя. Показати двобічний підхід у медіавиробництві стало одним із завдань авторів статті. Інше завдання натомість полягає у висвітленні технологій створення портретного сюжету у світлі тих викликів, які потребують адаптації та переосмислення досвіду української школи тележурналістики. Важливим моментом у засвоєнні теми є аналіз здобутків медійників, починаючи з 90-х років. Критичний розбір зразків портретних інтерв’ю та телесюжетів різних періодів сприяє розумінню еволюції жанрів. Втім, ціннісну канву медіа контенту протягом окресленого часу складає гуманізм. Тож йдеться, насамперед, про безпосередню артикуляцію та фокусування на цінностях, які об’єднують європейську спілноту. Реалізуючи виховний потенціал телебачення, студенти знаходять і показують героїв, з якими глядач вже розділяє цінності або відкриває для себе нові горизонти у світосприйнятті. Спільна робота здобувачів освіти та викладача у своїй багатоетапності охоплює увесь процес створення портретного телесюжету, що висвітлено в статті.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81/Б 31
Автор(и) : Бацевич Ф. С.
Назва : Вступ до лінгвістичної прагматики : підручник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2011
Кільк.характеристики :302 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-368-3: Б.ц.
ISBN, Ціна 978-966-580-368-3: 50.00 грн.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 81 + 81’42(075.8)
Предметні рубрики: Лінгвістична прагматика
Анотація: У підручнику розкрито сутність, історію розвитку загальної та лінгвістичної прагматики, найважливіші категорії і явища мікро- і макро-та мегапрагматики. прагматичний аналіз дискурсу.
Примірники : всього : ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Березин, Александр Евгеньевич
Назва : Современные подходы в лечении при артериальной гипертензии: фокус на блокаторы ?-адренорецепторов и комбинации на их основе
Місце публікування : Український медичний часопис. - Київ: Моріон, 2017. - N 4. - С. 91-95 (Шифр У018715523/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кардіоваскулярні захворювання--артеріальна гіпертензія--антигіпертензивна терапія
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Кириченко В., Ковганич Г.
Назва : Серпнева педрада: маркери-орієнтири з підготовки та проведення
Місце публікування : Управління освітою: часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 8. - С. 26-45 (Шифр У070290/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цільові орієнтири педради--форми методичної роботи--фокус-групи--діагностико-аналітичний матеріал
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Березин, Александр Евгеньевич
Назва : Программы первичной и вторичной превенции кардиоваскулярных заболеваний: фокус на аторвастатин
Місце публікування : Український медичний часопис. - Київ: Моріон, 2017. - N 4. - С. 105-110 (Шифр У018715523/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кардіоваскулярні захворювання--дисліпідемія--гіполіпідемічна терапія
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бучма, Ольга Євгенівна
Назва : Мистецтво ігрової ляльки кінця XX - початку XXI століття як синтетичний вид сценічного мистецтва
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - Вип. 38. - С. 186-190. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2020/38). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецтво ігрової ляльки--лялька--система ігрової ляльки--вистава--естрадний номер--цирковий номер--трюк--фокус
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shatalov Y., Stanley J.
Назва : Grenz’s Communitarian Ecclesiology
Паралельн. назви :Еклезіологія спільноти Стенлі Дж. Ґренца
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 3. - С. 94-97. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стенлі дж. ґренц--еклезіологія спільноти--еклезіологія--спільнота--церква
Анотація: Стаття присвячена дослідженню еклезіології спільноти канадським богословом Стенлі Дж. Ґренцем. Ґренц розглядає постмодерністську ситуацію як корисну перспективу, яка суперечить договірній еклезіології, орієнтованій на особистість. Він визнає переваги індивідуалізму (наприклад, священство всіх віруючих); проте справедливо вказує на небезпеку зменшення спільнотності послідовників Христа у порівнянні з індивідуальними групами людей, об'єднаних спільними інтересами щодо певних практик або тих, які вважають, що їхня участь у тій чи іншій групі принесе користь їхньому особистому добру. Ґренц бачить спільноту як основу формування особистої ідентичності, він не має на увазі якийсь географічний чинник їхньої характеристики. На думку Ґренца, індивідуальна ідентичність ніколи не є приватною реальністю, оскільки наділена елементом спільноти, в якій бере участь та формується. Він вважає, що є щонайменше три характеристики, спільні для будь-якої церковної спільноти, а саме: по-перше, спільнота сформована з групи людей, які мають схожі погляди на життя та поділяють однакову аксіологічну систему; по-друге, всі спільноти відзначаються т. зв. "груповим фокусом", що визначає загальну солідарність між християнами-учасниками спільноти та характеризується загальним відчуттям групової ідентичності, що сприяє солідарності; по-третє, т. зв. "індивідуальний фокус", що підтверджує сучасні соціологічні дослідження, які на основі спостережуваних поведінкових даних визначають церкву як соціальну групу пов'язаних між собою двох і більше осіб, що поділяють визначену "спільну свідомість". Тому спільнота є невід'ємною частиною епістемології, формування нашої особистості, а також становлення характеру, чеснот та цінностей. Спільнота формує зміст Царства Божого і є одним із центральних мотивів Біблії. Ґренц робить висновок, що Царство є "сферою існування", в якій людство покликане жити. Відповідно, Церква "є ключовою частиною есхатологічної реальності", яку Бог об'явить певного дня і, таким чином, є "знаком Царства". Церква є фундаментальним засобом відображення божественного образу. Участь у християнській спільноті містить трансформацію особистого наративу відповідно до історії Ісуса, а також прийняття історії цієї християнської спільноти як власної.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко В. М., Гацко О. В., Гнутова Н. П.
Назва : Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 2. - С. 33-39. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5 (Шифр С967601977/2019/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуативний копінг--копінг-стратегія--студент--стратегії поведінки
Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yatsenko O.
Назва : Human in the world of technologies: attempt to conceptualize a new ontology
Паралельн. назви :Людина в світі технологій: спроба концептуалізації нової онтології
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 1. - С. 48-54. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтологія--культура--суб’єктивність--техніка--технологія--соціальність--віртуальне
Анотація: Стаття присвячена філософському аналізу феномену техніки та її впливу на зміст сучасної соціокультури. На основі традиції інтерпретації феномену техніки як експлікації змісту та структури знання, алгоритму ефективної діяльності та взаємодії, автор переконує в тому, що розвиток техніки та технології не тотожний примноженню кількості інструментів та агрегатів, а означає, насамперед, просту та ефективну модель комунікації та соціальної співпраці, що і спричиняє науково-технічний прогрес. Стверджується думка, що технологія – це цемент сучасної культури, канал взаємодії між різними рівнями архітектури сучасної цивілізації. Послідовно обґрунтовується розуміння актуальної онтології технократичного стандарту як простору чистої свободи, чистоти метафізики, і тому концептуалізовано, що техніка – це реалізація чи матеріалізація можливості. Доведено, що метафізична категорія сутності замінюється принципом функціональності у просторі віртуальності сучасного інформаційного суспільства. Автор аргументує, що розвиток технологій віртуальної реальності не є причиною таких процесів, а швидше закономірним наслідком історії як прогресу людської свободи. Обґрунтовується думка про паритетність актуального та потенційного в світоглядних орієнтаціях обивателя віртуального простору, що створює деформований фокус сприйняття буденності, як подієво невиразної та беззмістовної. Відповідно, віртуальна реальність змінює предикації власної доцільності: від призначення сублімації імпульсів ірраціонального до продукування раціональності нового емоційно-афективного гатунку, критерієм якої справедливо вважати метрику публічної уваги та розголосу. Автор доводить, що з огляду на розуміння культури як стратегії виживання людства, особливо важливим постає питання освіти не тільки як набуття певних компетентностей, але і як принципового “досвіду можливого”.
Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)