Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фортепіанно<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потоцька, Олена Вікторівна
Назва : Специфіка інтерпретаційногомислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - № 1. - С. 201-205. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2018/1). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стиль--інтерпритація--фортепіано--бароко--композиторські стилі--нумінальні акценти
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чжан, Цзяохуа
Назва : Особливості фортепіанного виконання як інтонаційного явища
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 3. - С. 255-259. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2020/3). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтонація--фортепіанне інтонування--інтонаційний процес--фортепіанно-інтонаційні уявлення--фортепіано--піаніст-виконавець
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потоцька, Олена Вікторівна
Назва : Специфіка інтерпретаційного мислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - № 1. - С. 201-205. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2018/1). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Енджі, Пань Хунь
Назва : Concerto pizzicato для фортепіанно і десяти інструментів Тан Дуна в контексті фортепіанної творчості митця
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - Вип. 37. - С. 139-143. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2020/37). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний китайський фортепіанний концерт--одночастинна концертна форма--тан дун--concerto pizzicato
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.083.3/Л 63-674473020
780.616.432.083.31/Л 63
Автор(и) : Лист, Ференц
Назва : Фантазия на мотивы из музыки Л. ван Бетховена к пьесе Коцебу "Афинские развалины" для фортепиано с оркестром : переложение для 2-х фортепиано
Вихідні дані : Москва: Музыка, 1990
Кільк.характеристики :40 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.616.432.083.31 + 780.616.432.087.34 + 785.11
Предметні рубрики: Фортепіанні твори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанно--ансамблі
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Вєдєнєєв Д. В. Соціокультурне явище волентерського руху в сучасній Україні/ Д. В. Вєдєнєєв (стр.3-10)
Биркович Т. І. Музеї України як об’єкт державної політики: сучасний стан/ Т. І. Биркович (стр.11-15)
Гончарова О. М. Культурні практики для дітей у художніх музеях США/ О. М. Гончарова (стр.16-20)
Доній Н. Є. Гендерне означення популярної культури: межа XX-XXI ст./ Н. Є. Доній (стр.21-26)
Карпенко О. В. Маніпулятивні інформаційні операції: детермінанти впливу на масове несвідоме та культурні цінності суспільства/ О. В. Карпенко (стр.26-29)
Личковах В. А. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи/ В. А. Личковах (стр.30-36)
Петрова І. В. Ренесансна вілла: дозвіллєві практики й культурне споживання/ І. В. Петрова (стр.37-41)
Скорик А. Я. Інформаційне середовище: культурологічний вимір/ А. Я. Скорик (стр.42-46)
Солоха Д. В. Роль культурної складової в економічному розвитку регіональної інфракструктури/ Д. В. Солоха, О. В. Бєлякова (стр.47-51)
Степанова О. А. Історичні типи культурної та філософської легітимізації етичних систем/ О. А. Степанова (стр.52-56)
Шкіль С. О. Ідеал християнської культури в документах всеправославного собору/ С. О. Шкіль (стр.57-62)
Денисюк Ж. З. Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору/ Ж. З. Денисюк (стр.62-66)
Динікова Л. Ш. Становлення кримськотатарського періодичного друку як чинник крос-культурних трансформацій у суспільстві/ Л. Ш. Динікова (стр.67-70)
Дячук В. П. Стратегії формування іміджу закладу вищої освіти:соціокультурний вимір/ В. П. Дячук (стр.71-75)
Коваленко Є. Я. Культура менеджменту Стародавнього Єгипту, Шумеру та Вавилонії/ Є. Я. Коваленко (стр.76-82)
Копієвська О. Р. Соціокультурне картування:виклики сучасності/ О. Р. Копієвська (стр.83-87)
Нікольченко Ю. М. Особливості ювелірного мистецтва Київської Русі (скарби X-XIII ст. з Рівненщини)/ Ю. М. Нікольченко, Ю. С. Сабадаш (стр.88-92)
Руденко С. Б. Музей в Україні: актуальний стан і перспективи інституційного розвитку (на основі досвіду церкви)/ С. Б. Руденко (стр.92-96)
Олійник О. М. Культурно-історичні аспекти формування сфери гостинності/ О. М. Олійник (стр.97-100)
Бермес І. Л. Фестиваль "Лемківська ватра" в ждині в історії та культурі субетносу/ І. Л. Бермес (стр.101-105)
Безручко О. В. Завершальний період наукової і кінопедагогічної діяльності Г. О. Авенаріуса/ О. В. Безручко (стр.106-109)
Карпов В. В. Нейромистецтво у контексті творчості/ В. В. Карпов (стр.110-115)
Мартинюк Т. В. Про деякі класифікаційно-типологічні характеристики музичного мистецтва менонітів Приазов’я/ Т. В. Мартинюк (стр.115-120)
Осадча С. В. Явище і поняття канону:від канонічноїформи до "духу творчості" в християнстві/ С. В. Осадча (стр.121-125)
Платонов Б. О. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів/ Б. О. Платонов, В. П. Мазур (стр.125-134)
Бойко О. С. Танцтеатр у межах традицій експресіоністського хореографічного мистецтва/ О. С. Бойко (стр.134-138)
Буркацький З. П. Досвід віртуозного інструменталізму XIX ст. у формуванні майстерності сучасного кларнетиста/ З. П. Буркацький (стр.138-143)
Варакута М. І. Про композиційні особливості світських мініатюр у хоровій творчості В. Зубицького/ М. І. Варакута (стр.143-147)
Васильєва Л. Л. Український кант як жанр "третього пласта": європейський історичний контекст/ Л. Л. Васильєва (стр.148-151)
Васюта О. П. Чернігівська композиторська школа новітньої доби: особливості творчого втілення/ О. П. Васюта (стр.152-155)
Гамалія К. М. Інформаційно-семантичний зміст монумента Рамсеса II у часопросторі/ К. М. Гамалія (стр.155-159)
Герц І. І. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса"/ І. І. Герц (стр.160-163)
Донченко Н. П. Постановка мовного голосу як основа опанування артистом майстерністю словесної дії/ Н. П. Донченко, Т. В. Нечаєнко (стр.164-168)
Жишкович М. А. Щаблі артистичної майстерності оперного співака Ігоря Кушплера/ М. А. Жишкович (стр.168-172)
Иванник Т. П. Гитарная музыка Аоександра Тансмана: неоклассические дискурсы творчества/ Т. П. Иванник (стр.173-177)
Казначеэва Т. О. Танцювальний жанровий синтез в опері "Дон Жуан" В.-А. Моцарта/ Т. О. Казначеэва (стр.178-182)
Каплієнко-Ілюк Ю. В. Особливості програмної музики Йосипа Ельгісера (на прикладі фортепіанної творчості)/ Ю. В. Каплієнко-Ілюк (стр.182-186)
Крипчук М. В. Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу/ М. В. Крипчук (стр.187-191)
Кулієва А. Я. "Наталка-Полтавка" М. Лисенка та "Назар Стодоля" К. Данькевича в контексті вокальних традицій Одеси/ А. Я. Кулієва (стр.191-196)
Мельничук О. М. Основні положення теоретичних праць Миколи Воронного про театр та театральну педагогіку/ О. М. Мельничук (стр.196-200)
Потоцька О. В. Специфіка інтерпретаційногомислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю/ О. В. Потоцька (стр.201-205)
Рижова О. О. Іконопис Києва та Києво-Печерської лаври: кінець XVII-початку XIX ст./ О. О. Рижова (стр.206-212)
Романчишин В. Г. Видовище як складова сучасної культури: до постановки проблеми/ В. Г. Романчишин (стр.213-216)
Татарнікова А. А. Поетика "Ундини" Е.-Т.-А. Гофмана в контексті становлення німецької національної ідеї/ А. А. Татарнікова (стр.217-222)
Черноіваненко А. Д. До питання про полігенезис музичного мистецтва/ А. Д. Черноіваненко (стр.223-227)
Юдова-Романова К. В. Дизайн сценічного простору вогняними засобами конструювання/ К. В. Юдова-Романова (стр.228-232)
Громченко Н. В. Високо-позиційний спів як проблема вокально-хорового академічного виконавства/ Н. В. Громченко (стр.233-236)
Грузін І. О. Специфіка використання сучасних типів професійного дихання у виконавців на духовних інструментах/ І. О. Грузін (стр.237-240)
Ільїна Г. А. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії/ Г. А. Ільїна (стр.240-244)
Левицький Ю. Ю. Художня образність та авторська специфіка в композиції "Інтродукція і токата" для кларнета й фортепіано Олександра Нежигая/ Ю. Ю. Левицький (стр.245-248)
Осадча О. А. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець XX-початку XXI ст./ О. А. Осадча (стр.249-253)
Трофимов А. Стилістика символізму в композиторсько-виконавські діяльності:кінець XVIII - початку XIX століття/ А. Трофимов (стр.254-257)
Чабан Т. І. Імпресіоністсько-символістські складові стильового наповнення творчрсті В. Барвінського (на прикладі сонати Des-Dur) І. М. Колесси (на прикладі сонатини)/ Т. І. Чабан (стр.258-261)
Юшин Г. О. Мистецтво гри на тромбоні у світлі сучасних українських наукових досліджень/ Г. О. Юшин (стр.262-266)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2020р.,N 37
Цікаві статті :
Соколова А. В. Придворна маска як символ влади короля Карла і Стюарта/ А. В. Соколова (стр.3-9)
Доколова А. С. 3D-mapping як синтез технології мистецтва: ґенеза, еволюція та актуальність у сучасному світі/ А. С. Доколова (стр.10-15)
Прищенко С. В. Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження/ С. В. Прищенко (стр.16-21)
Акімов Д. І. Специфіка спонсорства як технологія забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва/ Д. І. Акімов (стр.22-27)
Несен І. І. Особливості формотворення костюма на українських теренах за доби Середньовіччя/ І. І. Несен (стр.28-33)
Мазур Б. М. Сучасне мистецтво як інструмент формування свідомості суспільства/ Б. М. Мазур (стр.34-37)
Недошовенко Т. Ф. Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини/ Т. Ф. Недошовенко (стр.38-44)
Лимар Г. М. Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі/ Г. М. Лимар (стр.45-50)
Наумов О. Г. Емальєрне мистецтво в мистецтвознавчому дискурсі. Історіографічне дослідження/ О. Г. Наумов (стр.51-57)
Білаш О. С. Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики/ О. С. Білаш (стр.58-62)
Гриценюк Р. А. Специфіка сальси як хореографічного феномена в контексті світового соціокультурного простору/ Р. А. Гриценюк (стр.63-67)
Кеба М. Є. Створення художнього образу в спортивному бальному танці/ М. Є. Кеба (стр.68-72)
Крись А. І. Сценічна бальна хореографія: дефініція поняття/ А. І. Крись (стр.73-78)
Червінська О. В. На межі літератури і музики: інтермедіальні коди фентезі Кліффорда Саймака/ О. В. Червінська, Д. В. Паранюк, А. Р. Тичініна (стр.79-84)
Антошко М. О. Старовинний театр та музичне мистецтво Китаю/ М. О. Антошко (стр.85-89)
Горовой С. Г. Проблеми підготовки виконавців на мідних духовних інструментах/ С. Г. Горовой (стр.90-94)
Зваричук Ж. Й. Традиції богослужбового хорового виконавства Галичини в культурно-мистецькій практиці камерного хору "Кредо"/ Ж. Й. Зваричук (стр.95-100)
Кушнірук О. П. Концерт для віолончелі з оркестром О. Яковчука: до питання еволюції жанру/ О. П. Кушнірук (стр.101-104)
Палійчук І. С. Збірник "Аплікаторні етюди для кларнета" С. Ригіна в аспекті виховання професіоналізму кларнетистів/ І. С. Палійчук, О. С. Теремко (стр.105-109)
Підгорбунський М. А. Археологічний аналіз рукописних збірників Октоїхів XVI ст. з колекції інституту рукопису НБУВ/ М. А. Підгорбунський (стр.110-115)
Татарнікова А. А. Хорова творчість Джоаккіно Россіні в контексті духовно-релігійних шукань італійської культури епохи Рісорджименто/ А. А. Татарнікова (стр.116-123)
Шевченко Н. С. Елементи розширених вокальних технік у сучасному виконавстві/ Н. С. Шевченко (стр.124-128)
Іванова Л. О. Фортепіанне мистецтво композиторської школи Одеси: передумови і реалії (від XIX- до XX століття)/ Л. О. Іванова (стр.129-133)
Ткач А. А. Відродження фольклору в сучасному просторі Українців/ А. А. Ткач (стр.134-138)
Енджі П. Х. Concerto pizzicato для фортепіанно і десяти інструментів Тан Дуна в контексті фортепіанної творчості митця/ П. Х. Енджі (стр.139-143)
Кирея М. В. Творчий доробок Богдана Антківа у галузі музично-театрального мистецтва Галичинни другої половини XX століття/ М. В. Кирея (стр.144-148)
Кулага Т. О. Змістовні маркери поняття естрадного вокально-виконавського тезаурусу/ Т. О. Кулага (стр.149-153)
Лай Ю. Історичні корені українського романсу у визначенні виконавських принципів його інтерптерації/ Ю. Лай (стр.154-159)
Лі Я. Семантичні функції чарівної флейти в китайській народній казці/ Я. Лі (стр.160-165)
Локтіонова-Ойцюсь О. О. Дискурс виконавської складової в контексті музично-телевізійних проектів кінця XX - початку XXI століття/ О. О. Локтіонова-Ойцюсь (стр.166-170)
Олач Ю. І. Популярна музика самбірщини на прикладі вокально-інструментальних ансамблів регіону/ Ю. І. Олач (стр.171-175)
Пер’ян В. С. Диригентська діяльність А. Кушніренка як явище сучасної хорової культури/ В. С. Пер’ян (стр.176-179)
Сидорчук Т. А. Підходи до класифікації сучасних музично-екранних форм/ Т. А. Сидорчук (стр.180-184)
красиліна І. В. Християнська містерія в детермінації витоків опери/ І. В. красиліна (стр.185-190)
Чжан Ю. "Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера/ Ю. Чжан (стр.191-195)
Вдадимирова Н. В. Проблема сприйняття "актуального" твору у контексті панмодерністської теорії "дегуманізація мистецтва"/ Н. В. Вдадимирова, М. О. Гринишина (стр.196-201)
Барнич М. М. Прикметні особливості сценічних авторських переживань/ М. М. Барнич (стр.202-206)
Вовкун В. В. Тенденції сучасної режисури в оперному мистецтві України/ В. В. Вовкун (стр.207-211)
Донченко Н. П. Режисерський задум як головна складова художньо-творчого процесу створення цілісного сценічного твору/ Н. П. Донченко, О. Б. Винар (стр.212-217)
Іващенко І. В. Постдраматичний теарт Яна Фарба/ І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук (стр.218-222)
Никоненко Р. М. Новаторство візуально-пластичної образності в постановках А. Жолдака/ Р. М. Никоненко (стр.223-227)
Пивоварова К. В. Основні етапи театральної режисерської діяльності Миколи Мерзлікіна/ К. В. Пивоварова, О. А. Матузко (стр.228-233)
Садовенко С. М. Творчий діалог та перехресні взаємовпливи у співпраці естрадного артиста-вокаліста і звукорежисера/саунд-дизайнера в сучасних умовах соціокультурної реальності/ С. М. Садовенко (стр.234-241)
Старшой О. М. Конференс сучасної української естради: проблеми та перспективи/ О. М. Старшой (стр.242-246)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)