Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізична працездатність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хорошуха, Михайло
Назва : Визначення фізичної працездатності в спорті: метод power-ергометрії (із багаторічного досвіду автора)
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 1(7). - С. 110-127. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2022/1). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична працездатність--power-ергометрія--дослідження--юні спортсмени--учні--студенти
Анотація: Одним із факторів високоефективної змагальної діяльності спортсменів є досягнення ними високого рівня спеціальної працездатності. Остання (працездатність) визначається за результатами проведення тестувань в умовах спортивної діяльності («польових умовах»), що передбачають використання специфічних навантажень в обраному виді спорту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 75.110я43/Ф 50
Автор(и) : Лахтадир, Олена Володимирівна, Соляник, Тетяна Владиславівна
Назва : Мотиваційні фактори до рухової активності студентів ВНЗ
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут
Місце публікування : Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань): матеріали Міжнар. науково-практичної конференції, 31 жовтня 2014 р., м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - С. 39-44 (Шифр 75.110я43/Ф 50-096980485)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 75.110я43
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична підготовка--фізична працездатність--здоров'я
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Т 48
Автор(и) : Ткачук В. Г., Диба Т. Г.
Назва : Нариси з фізіології людини та фізіологічних основ фізичної культури і спорту : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :136 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 21.50, 40.00, грн.
ДРНТІ : 77.05.05
УДК : 612 + 796(075.8)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Фізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація рухів--адапційні процеси--фізична працездатність--фізіологічні особливості
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(2), Ф3(3)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1), Ф3(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко О. М., Гасанова С. Ф.
Назва : Особливості структури функціональної підготовленості спортсменок-лідерів в жіночому боксі
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 1. - С. 25-33. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.4 (Шифр С967601977/2019/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-боксери--функціональна підготовленість--фізична працездатність--кардіореспіраторна система
Анотація: Ефективність змагальної діяльності спортсменів високого класу залежить від рівня усіх У статті розглянуті особливості функціонального і енергетичного забезпечення загальної фізичної працездатності жінок-боксерів, що лежить в основі високої ефективності змагальної діяльності. Мета – визначити особливості функціональної підготовленості висококваліфікованих спортсменок-лідерів в жіночому боксі. Методи. За допомогою ергоспірометричного комплексу «Oxycon Pro» вивчався прояв працездатності і реакція кардіореспіраторної системи на тестові навантаження, що дозволяють визначити аеробні і анаеробні можливості організму спортсменок. В боксі зі збільшенням тривалості поєдинку збільшується значення аеробних процесів в його енергозабезпеченні. Спортсменок-лідерів в жіночому боксі відрізняє високий рівень реалізації їх аеробного потенціалу як за умов тривалого навантаження, так і за умов короткочасних фізичних навантажень, а також вища швидкість розгортання функціональних і метаболічних реакцій в перехідних умовах навантаження. Аеробна і анаеробна потужність, фактор рухливості в структурі функціональної підготовленості спортсменок-лідерів в боксі, дозволяють адекватно та швидко реагувати на зміни інтенсивності дій в боксерському поєдинку, що сприяє підвищенню ефективності змагальної діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796:613.6(075.8)/С 73
Назва : Спортивна медицина : підручник для студентів і лікарів
Вихідні дані : Донецьк: Каштан, 2013
Кільк.характеристики :472 с.: іл.
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-427-320-3: Б.ц.
ДРНТІ : 76.35.41
УДК : 796:613.6(075.8) + 613.6(075.8)
Предметні рубрики: Медицина-- Спортивна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарський контроль--фізичний розвиток--фізична працездатність--зміни в організмі--патогенетичні синдроми--передпатологічний стан--адаптаційна психотерапія--медична реабілітація--"спортивне довголіття"--невідкладні стани
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796/Х 82
Автор(и) : Хорошуха М. Ф.
Назва : Спортивна медицина з основами медичних знань : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :467 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-067-6: 107.96 грн.
ДРНТІ : 77
УДК : 796:613(075.8) + 613(075.8)
Предметні рубрики: Спортивна медицина
Основи медичних знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна патологія--фізичний розвиток--серцево-судинна система--зовнішнє дихання--нервова система--нервово-м’язова система--фізична працездатність--лікарський контроль
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(29)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(29)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796/Ф 50
Назва : Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 31 жовтня 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут :
ДРНТІ : 77
УДК : 796
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренувальне навантаження--спортивне скелелазіння--виховання
Зміст : Професійні компетенції та компетентності вчителя фізичної культури/ Т. Г. Диба, В. М. Туманова. Оздоровчий біг - засіб зміцнення здоров'я у системі самостійних занять учнів/ О. В. Гацко, М. І. Модлінська. Формування здорового способу життя у студентів засобами оздоровчого бігу / Н. П. Гнутова, Є. І Гнутов. Актуальні проблеми викладання спортивних ігор/ М. С. Косік, Н. Л. Косік. Формування рухових умінь і навичок у студентів у процесі фізичного виховання/ В. В. Іванько, І. Л. Портна. Експериментальне обґрунтування діапазонів тренувального навантаження для студентів, які займаються силовими видами спорту/ С. К. Ковальчук, М. П. Ковнатський, Ю. В. Пушкарьов. Мотиваційні фактори до рухової активності студентів ВНЗ / О. В. Лахтадир, Т. В. Соляник. Формування здоров'язбережувальних компетенцій студентів у сучасному ВНЗ засобами фізичного виховання / С. М. Морозова, Н. Г. Гаврілова. Структура мотивації до занять з фізичного виховання і спорту студентів вищих навчальних закладів / Т. В. Нестерова, А. А. Павлюк. Форми та засоби оптимізації рухової активності як фактора підвищення працездатності викладачів-жінок Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар, О. В. Зярна. Внесок лікаря-просвітника O. K. Анохіна (1882-1920) у розвиток вітчизняного фізичного виховання / Ю. В. Черпак. Совместимость спортсменок при отборе в команды по групповым упражнениям художественной гимнастики с учетом их функционального состояния / Г. Д. Бабенков, Т. В. Нестерова, О. С. Кажанова. Сучасні аспекти фізичної реабілітації хворих на сечокам'яну хворобу/ О. В. Бісмак. Фізіологічний вплив спортивного скелелазіння, як рекреаційного виду фізичної активності, на організм школярів та студентів/ П. П. Векла. Використання засобів пілатесу в оздоровленні студентів спеціальних медичних груп / Л. Г. Євдокімова, Т. Г. Магера. Фізкультурно-оздоровчі заняття на основі інтеграції засобів аеробіки та шейпінгу/ А. А. Єретик, Ю. І. Тупиця. Вплив перинатальних уражень центральної нервової системи (ЦНС) на фізичний розвиток дітей / О. В. Карчевська, О. М. Поляничко. Методологія відбору спортсменок в команди з групових вправ художньої гімнастики з урахуванням фактора сумісності/ О. С. Кожанова, А. Г. Гулігас. Підвищення ефективності передстартової підготовки кваліфікованих спортсменів у фехтуванні на основі застосування позатренувальних засобів / Г. О. Лопатенко. Исследование терминальных ценностей у квалифицированных спортсменов на этапе спортивного совершенствования/ В. Н. Ляшенко, В. Н. Туманова, Е. Н. Корж. Планування тренувального навантаження велосипедистів ВМХ на початковому етапі підготовки/ Д. В. Піонтковський. Морфологічні особливості спортсменів високої кваліфікації з різною будовою тіла/ С. Л. Пітенко. Фізична підготовка баскетболістів-студентів різного амплуа на основі диференційованого підходу/ Ю. В. Пушкарьов, І. В. Попов. Особливості фізичної реабілітації учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції (ЧАЕС )/ Т. П. Сегеда. Київська Олімпіада 1913 p.: перша спроба втілення ідеалів олімпійського руху на теренах України/ О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)