Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізична підготовленість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796/Ф 50
Назва : Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 20 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :146 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут
Ціна : 30.90 грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична підготовленість--рейнджери--здоровий спосіб життя--спорт
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796/Ф 50
Назва : Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : програма Міжнародної науково-практичної конференції, 20 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут :
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична підготовленість--рейнджери--здоровий спосіб життя
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільницький, Іван, Окопний, Андрій, Палатний, Артур
Назва : Удосконалення фізичної підготовленості учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою за допомого програм секційнимх занять з боксу
Місце публікування : Фізична активність, здоров’я і спорт: науковий журнал/ Львів. держ. ун-т фіз. культ. - Львів: Львів. держ. ун-т фіз. культ., 2017. - N 3(29). - С. 14-23. - ISSN 2221-1217 (Шифр Ф603925076/2017/3). - ISSN 2221-1217
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ліцей--фізична підготовленість--учні--бокс--секція
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савенков І.
Назва : Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 1(607). - С. 51–54. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2020/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- лікувальна фізкультура-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--лікувальна фізкультура--спеціальні медичні групи--рухова недостатність--фізкультурно-оздоровчі заходи--зміцнення здоров’я--фізичні вправи--фізична підготовленість--фізичні навантаження--початкова школа
Анотація: У статті висвітлено особливості різноманітних форм занять фізичним вправами, які використовуються вчителями щодо учнів, котрі мають деякі проблеми зі здоров’ям і перебувають у спеціальній медичній групі. Наведено особливості проведення уроку спецмедгрупи для учнів 1–4 класів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швай, Олександр, Цюпак, Юрій
Назва : Вплив розвитку координаційних здібностей учнів 15-16-річного віку на рівень засвоєння прямого нападаючого удару у волейболі
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - Том 49, № 1. - С. 96-101 (Шифр Ф380595757/2020/49/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): волейбол--нападаючий удар--фізична підготовленість--технічна підготовленість--координаційна здібність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чустрак, Анатолій, Кізірян, Артемій, Кізірян, Едвард
Назва : Особливості впливу реверсивної дії ударно-хвильових тренажерів на фізіологічний та фізичний стан учнів
Місце публікування : Наука і освіта: науково-практичний журнал/ Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одесса: Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2020. - № 1. - С. 52-59. - ISSN 2311-8466 (Шифр Н443911884/2020/1). - ISSN 2311-8466
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласники--вправи ударно-хвильової дії--фізичні якості--фізична підготовленість
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галюза, Сергій
Назва : Вплив занять футболом на фізичний стан школярів
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - № 2. - С. 60-67 (Шифр Ф380595757/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юні футболісти--фізичний розвиток--фізична підготовленість--етап початкової підготовки--спорт
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Байєр О. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників/ О. Байєр (стр.4-8) Кл.слова: заняття,соціальне середовище,старші дошкільники
Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми (стр.9-11)
План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників (стр.12-13)
Гурковська Т. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції/ Т. Гурковська (стр.14-17) Кл.слова: психологічні принципи
Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників (стр.18-19)
Брежнєва О. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання/ О. Брежнєва (стр.20-24) Кл.слова: логіко-математичний розвиток,властивості часу
Карачун В. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять/ В. Карачун, Т. Лощиліна (стр.25-29) Кл.слова: фізична підготовленість,фізичний розвиток
Заняття з фізкультури: правила для педагогів (стр.30-31)
Гура О. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання/ О. Гура (стр.32-36) Кл.слова: спілкуємося з батькам
Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього (стр.37-42) Кл.слова: протестна поведінка,вікова криза,особистісна криза
Ознаки активного й пасивного протесту дитини (стр.42)
«Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником (стр.43)
Бадер С. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів/ С. Бадер (стр.44-47) Кл.слова: допомага методисту-початківцю,методи й прийоми
Сосновенко Н. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання/ Н. Сосновенко (стр.48-53) Кл.слова: професійне вдосконалення,конфлікти
Савінова Н. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога/ Н. Савінова (стр.54-56) Кл.слова: професійне вдосконалення,чистота мовлення
Стаєнна О. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів/ О. Стаєнна Кл.слова: професійне вдосконалення,дистанційна робота
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко В., Корж Є., Омельченко Т.
Назва : Comparative characteristics of the development of coordinative abilities of 7-9 years old schoolchildren and their coevals, who are systematically engaged in taekwondo
Паралельн. назви :Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 2. - С. 64-73. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.6 (Шифр С967601977/2020/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): координаційні здібності--фізичне здоров’я--фізична підготовленість--технічна майстерність
Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р0,05). 6
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білецька, Вікторія, Семененко, В’ячеслав, Завальнюк, Вікторія
Назва : Самоооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 87-98. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура--студенти--самооцінка--фізичний розвиток--фізична підготовленість
Анотація: Процес фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти організовується залежно від стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і підготовленості студентів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать, що у зв’язку із зниженням рухової активності молоді знижується рівень їх фізичного здоров’я і фізичної підготовленості. Тому актуальним є дослідження самооцінки фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Мета – вивчення самооцінки фізичного розвитку студентів 1-3 курсів з різним рівнем фізичної підготовленості в процесі формування індивідуальної фізичної культури. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури й джерел мережі Інтернет; соціологічні методи; психологодіагностичні методи; педагогічні методи; методи статистичної обробки даних. Результати. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів за результатами рухових тестів. Досліджено індивідуальний профіль фізичного «Я» особистості за допомогою теста-опитувальника Є.М. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Встановлено, що юнаки із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «глобальне фізичне Я», «фізична активність», «спортивні здібності». Дівчата із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «витривалість», «глобальне фізичне Я», «зовнішній вигляд». У юнаків та дівчат із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості спостерігаються занижені бали за шкалою «фізична активність» та «спортивні здібності». Також у юнаків із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості занижена «самооцінка». Результати рухових тестів показали, що у юнаків переважає низький рівень фізичної підготовленості, а у дівчат – середній. Загальний рівень «Самооцінки фізичного розвитку» значно нижчий у юнаків та дівчат із середнім і низьким рівнем фізичної підготовленості порівняно зі студентами із високим рівнем підготовленості.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)