Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізичний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Рудницький, Володимир.
    Синтез дискретно-алгебраїчних моделей елементарних функцій операцій керованих інформацією / В. Рудницький, Н. Лада, Д. Підласий // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
шифрування -- потокове шифрування -- малоресурсна криптографія -- операції керовані інформацією -- елементарні функції -- дискретно-алгебраїчні моделі
Анотація: Розвиток сучасних засобів обміну інформацією приводить до зростання вимог в сфері кібербезпеки. Як наслідок значна кількість діючих мало ресурсних криптоалгоритмів може стати в найближчому майбутньому неефективна. Одним з перспективних шляхів розвитку мало ресурсної криптографії вважається СЕТ-шифрування. В статті проводиться аналіз опублікованих результатів моделювання СЕТ-операцій, яка є основою СЕТ-шифрування. В свою чергу основою побудови СЕТ-операцій є елементарні функції. За результатами аналізу встановлено, що елементарні функції операцій керованих інформацією не досліджувалися. Метою даної статті є дослідження елементарних функцій операцій керованих інформацією та розроблення методу синтезу групи елементарних функцій операцій керованих інформацією для автоматизації побудови СЕТ-операцій з заданими характеристиками. В статті показано, що відомі дискретні моделі елементарних функцій операцій керованих інформацією не відображають їх фізичний зміст і особливості використання при побудові СЕТ-операцій. Пропонується для моделювання даних елементарних функцій використовувати дискретно-алгебраїчне представлення. Результати аналізу синтезованих моделей елементарних функцій операцій керованих інформацією дозволили розробити метод їх синтезу. Даний метод адаптований для використання в автоматизованій системі моделювання СЕТ-операцій. Наведено приклади моделей СЕТ-операцій побудованих на основі елементарних функцій операцій керованих інформацією. Розроблений метод синтезу групи елементарних функцій операцій керованих інформацією забезпечує розширення можливостей генерації елементарних функцій для автоматизованої системи побудови та дослідження СЕТ-операцій. Наведені в статті наукові результати створюють можливість експериментального моделювання СЕТ-операцій, алгоритми реалізації яких будуть визначатися як самими операціями, так і інформацією яка перетворюється. Дані операції забезпечать можливість модифікації криптографічного алгоритму під управлінням інформації, яка буде шифруватися.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лада, Наталія
Підласий, Дмитро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Шаповалов, Микола.
    Дистанційне навчання як причина професійного вигорання вчителів фізичної культури / М. Шаповалов, Р. Сушко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 189, DOI 10.28925/2664-2069.2023.114 . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- вчитель -- дистанційне навчання -- професійне вигорання
Анотація: Сучасні виклики стосуються всіх педагогічних колективів через нові реалії організації навчально-виховного процесу, проте особливої уваги заслуговують вчителі фізичної культури. Їх робота, попри загальні проблеми нового виду комунікації дистанційно, полягає у необхідності формування нових форм подачі знань, вмінь та навичок, пошуку можливостей концентрації уваги школярів задля ефективності освіти під час дистанційного навчання, що пов’язана ще і з додатковою відповідальністю за їх здоров’я, фізичний стан і, відповідний віковим характеристикам, фізичний розвиток.
Дод.точки доступу:
Сушко, Руслана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Бондарева, Олена.
    “Закрите небо” Неди Нежданої: війна, пам'ять, травматичний жіночий досвід, усвідомлена деколоніальність [Текст] / О. Бондарева // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 14-25DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.2. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
драма -- війна -- окупація -- травма -- пам’ять -- жіночий дискурс -- тіло -- метафора -- деколоніальність
Анотація: У статті п’єсу Неди Нежданої «Закрите небо» розглянуто у теоретичних координатах пост колоніальних студій, студій пам’яті, студій травми, західноєвропейської теорії опра-цювання свідчень у зонах конфліктів/втручань, феміністичної критики. Досліджено, як ця п’єса вписується у ширший контекст сучасної української драматургії про повномасштаб-ну військову агресію Росії проти України. Виокремлено механізми трансформації власного травматичного досвіду, свідчень та індивідуальних усних нарацій очевидців: спершу у про-стір комунікативно-дискурсивних практик, а згодом у повноцінний художній матеріал. На-голошено, що для українців принципово важливо створювати власні художні наративи ни-нішньої війни, протоколювати й осмислювати її злочини, вписувати їх у глобальну історію боротьби колонізаторів з українською ідентичністю, організовувати довкола цього роботу з транспоколіннєвою травматичною пам’яттю. Ми не маємо допустити, аби у сприйнят-ті війни за межами України домінували наративи агресора. Театрально-перформативний потенціал твору дає змогу авторці п’єси презентувати проникливі публічні історії сильних і самодостатніх українських жінок різного віку, які постраждали від окупантів і свідчать про їхні злочини проти людяності. «Закрите небо» в інтерпретації Неди Нежданої перетво-рюється не на простір безпеки і порятунку, а на складний фізичний і ментальний лабіринт, який може відкритися неочікуваними випробуваннями і загрозами, але проходження через який лікує героїнь від безпам’ятства. Створення п’єси, ставши своєрідною аутопсихотера-пією для авторки, провокує можливості для колективної психотерапії у театрі, адже наша спільна робота з травмами війни відкриває для українців усвідомлені деколоніальні перспек-тиви і торує шлях до власної стійкої та незаґратованої деколоніальної ідентичності.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Мороз, В. В.
    Про фізичний розвиток / В. В. Мороз // Сучасна школа України. - 2022. - № 6. - С. 45-46


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2022/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 11
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників / О. Байєр. - С.4-8
Кл.слова: заняття, соціальне середовище, старші дошкільники
Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми. - С.9-11
План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників. - С.12-13
Гурковська, Тетяна. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції / Т. Гурковська. - С.14-17
Кл.слова: психологічні принципи
Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників. - С.18-19
Брежнєва, Олена. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання / О. Брежнєва. - С.20-24
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, властивості часу
Карачун, Віра. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять / В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.25-29
Кл.слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток
Заняття з фізкультури: правила для педагогів. - С.30-31
Гура, Оксана. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання / О. Гура. - С.32-36
Кл.слова: спілкуємося з батькам
Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього. - С.37-42
Кл.слова: протестна поведінка, вікова криза, особистісна криза
Ознаки активного й пасивного протесту дитини. - С.42
«Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником. - С.43
Бадер, Світлана. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів / С. Бадер. - С.44-47
Кл.слова: допомага методисту-початківцю, методи й прийоми
Сосновенко, Наталія. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання / Н. Сосновенко. - С.48-53
Кл.слова: професійне вдосконалення, конфлікти
Савінова, Наталія. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога / Н. Савінова. - С.54-56
Кл.слова: професійне вдосконалення, чистота мовлення
Стаєнна, Олена. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів / О. Стаєнна
Кл.слова: професійне вдосконалення, дистанційна робота
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: С839171598/2022/6
   Газета

Сучасна школа України [Текст]/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 6
Зміст:
Мороз, В. В. Про наслідки передчасних статевих стосунків / В. В. Мороз. - С.5-6
Мороз, В. В. Про статеву потребу і статеву поведінку / В. В. Мороз. - С.7-9
Мороз, В. В. Про безпечну сексуальну поведінку / В. В. Мороз. - С.10
Мороз, В. В. Сумна статистика / В. В. Мороз. - С.11-12
Мороз, В. В. Про захворювання, зумовлені сексуальними контактами / В. В. Мороз. - С.13-15
Мороз, В. В. Що таке порнографія? / В. В. Мороз. - С.16
Мороз, В. В. Гігієна підлітків / В. В. Мороз. - С.17-21
Мороз, В. В. Про період статевого дозрівання / В. В. Мороз. - С.22-24
Мороз, В. В. Про менструальну функцію та її порушення / В. В. Мороз. - С.25-27
Мороз, В. В. Про порушення менструального циклу / В. В. Мороз. - С.29-30
Мороз, В. В. Про яєчниковий цикл / В. В. Мороз. - С.32-33
Мороз, В. В. Про переривання вагітності / В. В. Мороз. - С.34-36
Мороз, В. В. Гігієна дівчат - підлітків / В. В. Мороз. - С.37-42
Мороз, В. В. Гігієна статевих органів / В. В. Мороз. - С.43-44
Мороз, В. В. Про фізичний розвиток / В. В. Мороз. - С.45-46
Мороз, В. В. Про статеве дозрівання / В. В. Мороз. - С.47-49
Мороз, В. В. Гігієна хлопців-підлітків / В. В. Мороз. - С.50-55
Мороз, В. В. Що повині знати батьки підлітків / В. В. Мороз. - С.56-60
Мороз, В. В. Правила обговорення питань статі з підлітками / В. В. Мороз. - С.61-62
Мороз, В. В. Деякі факти про сексуальність / В. В. Мороз. - С.63
Мороз, В. В. Що таке статеве дозрівання / В. В. Мороз. - С.64
Мороз, В. В. Засоби концтрацепції / В. В. Мороз. - С.65-68
Мороз, В. В. Міфи про деякі контрацептичні методи / В. В. Мороз. - С.69
Мороз, В. В. Упевнено в доросле життя. Дискусія для учнів 8-11 класів / В. В. Мороз. - С.75-85
Мороз, В. В. Що ви знаєте про сексуальність? Анкета для учнів / В. В. Мороз. - С.89-90
Мороз, В. В. Перевіряємо здобуті знання. Контрольні запитання / В. В. Мороз. - С.91-93
Мороз, В. В. Запитання про це...Матеріали для випуску бюлетнів для старшокласників / В. В. Мороз. - С.94-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О190803/2022/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1
Зміст:
Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушенням слуху / С. Литовченко. - С.8-18
Кл.слова: корекційно-розвивальний супровід, спеціальний заклад, освітні реформи
Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан для дітей старшого дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-29
Кл.слова: фізичний розвиток, порівняння особливостей, аналіз показників
Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкованого компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-42
Кл.слова: соціалізованість, інтелектуальні порушення, соціально-нормативна поведінка
Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту / О. Михайленко. - С.43-52
Кл.слова: телефонні додатки, вивчення мови
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Рібцун. - С.53-68
Кл.слова: Нова українська школа, універсальні освітні прогами, компенсаційна робота
Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушенням слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-77
Кл.слова: пізнавальна активність, інклюзивне навчання , дистанційний формат
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Лещій, Наталія.
    Фізичний, функціональний та психоемоційний стан для дітей старшого дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2022. - № 1. - С. 19-29 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- порівняння особливостей -- аналіз показників

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: П706412/2021/4
   Журнал

Палітра педагога [Текст] : науково-методичний додаток. - Київ : Світич, 1997 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2021р. № 4
Зміст:
Колосова, Олена. Закладаємо основи безпеки змалечку / О. Колосова. - С.3-6
Кл.слова: соціальна компетентність, співпраця з батьками
Крива, Наталя. Обережно: незнайомці! Заняття для дітей старшої групи / Н. Крива. - С.16-18
Кл.слова: бепека життєдіяльності, ігрова діяльність, соціальна компетентність
Соловйова, Лідія. Тиждень безпеки в дитсадку / Л. Соловйова, М. Молочко. - С.7-9
Кл.слова: планування, система роботи, безпека життєдіяльності
Шалда, Наталія. Природу поважаймо і про себе дбаймо. Цикл занять для дітей середньої групи / Н. Шалда, Ю. Кузьменко. - С.10-15
Кл.слова: інтегрована освіта, природа, безпека життєдіяльності
Прозорова, Людмила. Про обачність пам'ятати варто навіть зайченятам / Л. Прозорова. - С.18-19
Кл.слова: художня література, природа, безпека життєдіяльності
Музика, Ганна. Поведінка безпечна завжди доречна. Дидиктичні ігри для дітей дошкільниї груп / Г. Музика, Р. Острань. - С.20-23
Кл.слова: світ гри, життєва компетентність, безпека життєдіяльності
Горобчук, Наталія. Автомобілісти. Гімнастика пробудження для дітей старшої групи / Н. Горобчук. - С.24
Кл.слова: фізичний розвиток
Іванова, Ольга. Кишеньки безпеки. Посібник для дітей старшої групи / О. Іванова. - С.25
Кл.слова: ігрова діяльність, безпека життєдіяльності
Мандзик, Оксана. Вогнегасник-килимок. Посібник для дітей середньої та старшої групи / О. Мандзик. - С.26
Кл.слова: небезпечні ситуації, ігрова діяльність
Кочан, Лариса. Небезпечні пригоди Петрика. Лялькова вистава для дітей дошкільних груп / Л. Кочан. - С.27-29
Кл.слова: світ театру, дозвілля, безпека життєдіяльності
Леонтенко, Наталія. Діти в киці гостювали, від пожежі рятували. Фізкультурна розвага для дітей середньої групи / Н. Леонтенко. - С.30-31
Кл.слова: рухова активність, здоров'я
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Білецька, Вікторія.
    Self-assessment of physical development of students with different levels of physical preparedness = Самоооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості / В. Білецька, В. Семененко, В. Завальнюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 87-98, DOI 10.28925/2664-2069.2021.28 . - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- студенти -- самооцінка -- фізичний розвиток -- фізична підготовленість
Анотація: Процес фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти організовується залежно від стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і підготовленості студентів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать, що у зв’язку із зниженням рухової активності молоді знижується рівень їх фізичного здоров’я і фізичної підготовленості. Тому актуальним є дослідження самооцінки фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Мета – вивчення самооцінки фізичного розвитку студентів 1-3 курсів з різним рівнем фізичної підготовленості в процесі формування індивідуальної фізичної культури. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури й джерел мережі Інтернет; соціологічні методи; психологодіагностичні методи; педагогічні методи; методи статистичної обробки даних. Результати. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів за результатами рухових тестів. Досліджено індивідуальний профіль фізичного «Я» особистості за допомогою теста-опитувальника Є.М. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Встановлено, що юнаки із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «глобальне фізичне Я», «фізична активність», «спортивні здібності». Дівчата із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «витривалість», «глобальне фізичне Я», «зовнішній вигляд». У юнаків та дівчат із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості спостерігаються занижені бали за шкалою «фізична активність» та «спортивні здібності». Також у юнаків із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості занижена «самооцінка». Результати рухових тестів показали, що у юнаків переважає низький рівень фізичної підготовленості, а у дівчат – середній. Загальний рівень «Самооцінки фізичного розвитку» значно нижчий у юнаків та дівчат із середнім і низьким рівнем фізичної підготовленості порівняно зі студентами із високим рівнем підготовленості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Семененко, В’ячеслав
Завальнюк, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Кожанова, О.
    Peculiarities of correcting the figure among women of the first mature age period by means of shaping techniques in accordance with body types = Особливості корекції фігури жінок першого зрілого віку засобами шейпінгу з урахуванням типу статури / О. Кожанова, С. Пітенко, Н. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 30-42, DOI 10.28925/2664-2069.2021.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
оздоровчий фітнес -- жінки зрілого віку -- шейпінг-програма -- корекція фігури -- соматотип -- соматотип
Анотація: Вплив екологічних і соціальних проблем, нервове перенапруження, м'язова бездіяльність дедалі більше спонукає людей займатися оздоровчим фітнесом, аби зміцнити здоров'я, поліпшити фізичний стан, навчитися боротися зі стресом і позбутися зайвої ваги. Порівняно з іншими видами фітнесу дедалі більшої популярності набувають заняття шейпінгом як ефективний спосіб схуднення і корекції фігури. Хоча шейпінг спочатку розроблявся як система індивідуальних занять, наявна наразі практика проведення занять у групах вимагає пошуку нових підходів у плануванні програм із шейпінгу, проте відсутні дослідження, присвячені підбору засобів, обсягу й інтенсивності занять з урахуванням індивідуальних особливостей статури тих осіб, які займаються спортом. Мета дослідження: підвищити ефективність занять із метою корекції фігури жінок 21‒35 років за допомогою застосування програм із шейпінгу з урахуванням типів статури. Матеріал і методи. У дослідженнях взяло участь 30 жінок у віці 21‒35 років, які були поділені на контрольну та експериментальну групи. У кожній групі було по 15 осіб, розподілених за соматотипом. Педагогічний експеримент проведений на базі спортивного клубу «Fitness Box» м. Києва. Результати. Встановлено, що в результаті застосування розробленої програми з шейпінгу у жінок експериментальної групи відбулося зменшення жирового прошарку в ендоморфів на 13,2%, а у контрольної групі ендоморфів на 7,2% (p < 0,05). Зміни жирового прошарку у контрольної та експериментальної груп доповнюється даними зміни обхватних розмірів: грудей, плеча, живота, стегна, сідниць, динаміка яких доводить ефективність використання розробленої нами програми порівняно з традиційною. Висновки. Застосування розробленої шейпінг-програми дає змогу вирішувати завдання щодо підвищення ефективності занять шейпінгом із метою корекції фігури з урахуванням ендоморфного типу статури жінок першого зрілого віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Пітенко, С.
Гаврилова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Левінець, Наталія.
    Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 5. - С. 13-15

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- спортивно-ігрова компетентність -- спортивні ігри

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Горобчук, Наталія.
    Автомобілісти. Гімнастика пробудження для дітей старшої групи / Н. Горобчук // Палітра педагога : науково-методичний додаток. - 2021. - № 4. - С. 24

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: В353859/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6
Кл.слова: особистісний розвиток, ранкові зустрічі, куточок приналежності
Плануємо особистість дошкільника. - С.7
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Н. Левінець. - С.8-12
Кл.слова: рухова компетентність, фізичний розвиток, руховий режим
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15
Кл.слова: фізичний розвиток, спортивно-ігрова компетентність, спортивні ігри
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17
Кл.слова: річне завдання, приклади річних завдань, приклад плану реалізації
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19
Кл.слова: карантинні обмеження, дистанційний режим
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22
Кл.слова: словник, дитячі речі
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28
Кл.слова: спільна діяльність, соціально-психологічний клімат
Типові професійні деформації педагогів. - С.29
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30
Бадер, Світлана. Три типи педагогічного анлізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36
Кл.слова: освітній процес, аналіз занять
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41
Кл.слова: план, літній період, види діяльності
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43
Кл.слова: упорядкувати документацію, ігровий майданчик, дидактичні матеріали
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46
Кл.слова: скеледром, скелелазіння, приклади вправ
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51
Кл.слова: genially, learningapps, wordwall
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53
Кл.слова: електронна пошта, месенджери
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57
Кл.слова: підготовка до школи, зефірний тест
П’ять потенційних проблем майбутнього пешокласника та як їх уникнути. - С.58-59
Кл.слова: стрес, труднощі у навчанні, емоційна незрілість
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61
Кл.слова: масаж фетром, гімнастика для пальчиків, графічний диктант
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Левінець, Наталія.
    У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Н. Левінець // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 5. - С. 8-12

Кл.слова (ненормовані):
рухова компетентність -- фізичний розвиток -- руховий режим

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
612.66(075.8)
П 37


    Плахтій, Петро Данилович.
    Вікова фізіологія. Теорія, практикум, тести і завдання для самостійної підготовки : навчально-методичний посібник / П. Д. Плахтій, О. О. Галаченко, Л. С. Соколенко ; Міністерство освіти і науки України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, ВІнницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Львів : Новий Світ-2000, 2021. - 270 с. - ISBN 978-617-7519-62-0 : 350.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова фізіологія--Тести--Завдання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивні клітини людини -- фізичний розвиток -- вікові особливості -- діти та підлітки -- функції організму -- гуморальна регуляція -- нервова регуляція -- опорно-руховий апарат -- аналізатори -- вища нервова діяльність -- травлення -- обмін речовин -- теплообмін -- кров -- кровообіг -- дихання
Дод.точки доступу:
Галаченко, Олександр Олександрович
Соколенко, Людмила Степанівна
Міністерство освіти і науки України
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

17.


    Цюман, Т.
    Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 94-100, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3513. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аналіз ризиків -- безпека -- культура безпеки -- психологічний комфорт -- соціальний комфорт -- фізичний комфорт
Анотація: У статті розглянуто наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців щодо таких понять, як безпека, психологічна безпека, культура безпеки й підходи до їх вивчення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Сватенкова, Т.
    Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. Сватенкова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 91-98, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційний потенціал особистості підлітків у навчальній діяльності -- пандемічна криза -- підлітки -- психологічний потенціал особистості -- сфера життєдіяльності підлітків
Анотація: У статті розкрито особливості психосоціальної ситуації розвитку підлітків в умовах пандемічної кризи і обґрунтовано гостру необхідність вивчення її впливу на сфери життєдіяльності особистості на даному віковому етапі: емоційну, мотиваційну, поведінкову, міжособистісне спілкування, фізичний стан. Проаналізовано стан проблеми у міжнародному масштабі. Визначено роль і місце мотиваційного компоненту у структурі потенціалу підлітка. Проведено ґрунтовне дослідження з використанням методики В.Е.Мільмана «Вивчення мотиваційної сфери особистості», анкетування батьків і вчителів, порівняльний аналіз успішності дітей до і під час дистанційного навчання. Розкрито фактори впливу на мотивацію підлітка та сфери, що зазнали найбільших змін у ситуації пандемічної кризи в Україні. У дослідженні прийняло участь 360 осіб 14-17 років із 10 різних шкіл Центральної, Північної та Західної України, 387 батьків відповідних дітей та 120 учителів відповідних шкіл. Опитування було добровільне, анонімне і з використанням Google form інструментів. Охарактеризовано емоційний та мотиваційний профілі особистості у структурі мотиваційного потенціалу підлітка. Показано зв’язок розвитку психологічного потенціалу підлітка з психосоціальною ситуацією, зокрема важливість відвідування підлітками школи. Розкрито особливості змін у емоційній, мотиваційній, поведінковій сферах, у сфері міжособистісного спілкування, фізичного стану. Відмічено зниження мотивації до навчальної діяльності, зменшення контактів з оточенням, інфантильність поведінки, що свідчить про поширення депресивних та кризових станів серед підлітків. Визначено сутність психологічного потенціалу підлітка. Охарактеризовано мотиваційний потенціал підлітків у навчальній діяльності як базовий у структурі психологічного потенціалу особистості, діагностовано мотиваційний та емоційний профілі особистості підлітка. Доведено залежність розвитку мотиваційного потенціалу підлітків у навчальній діяльності від особливостей психосоціальної ситуації, пов’язаної з карантинними заходами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Давыдов, Владимир.
    Морфофункциональные показатели гребцов на байдарках и каноэ 17-19 лет / В. Давыдов, В. Шантарович, Д. Пригодич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 67-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
морфофункціональні показники -- фізичний розвиток -- спортсмени -- каноїсти -- байдарочники
Дод.точки доступу:
Шантарович, Владимир
Пригодич, Дмитрий


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Галюза, Сергій.
    Вплив занять футболом на фізичний стан школярів / С. Галюза // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
юні футболісти -- фізичний розвиток -- фізична підготовленість -- етап початкової підготовки -- спорт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)