Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізичний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Rayhert, K.
    A new view of reality (TV series culture studies) / K. Rayhert // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P41-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
культура -- людина -- природа -- реальність
Анотація: У зв’язку з появою і постійним розвитком нових технологій, які уможливлюють виділення нових граней реальності, триває науковий пошук нових основ і характеристик, що уточнюють зміст цього поняття. У контексті такого пошуку в статті досліджується комбінація визначення поняття «реальність», запропонованого Філіпом Кіндредом Діком, і концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля в другій серії другого сезону телесеріалу «Легіон». Автори телесеріалу пропонують несподіване поєднання визначення «реальності» Філіпа Кіндреда Діка та концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля, змушуючи поглянути на реальність під найнесподіванішим кутом. Наслідком комбінації є те, що суттєвою ознакою людського Umwelt є людська віра в справжність реальності, в якій людина живе. Сам людський Umwelt - це об’єднання першої природи, яка має фізичний характер, і другої природи, що є культурою, причому друга природа складається як з фізичного (реалізується в фізичних артефактах культури), так віртуального (реалізується в людській свідомості) виміру. Людина залежить від культури, особливо від її віртуальної частини, бо ця частина відповідає за людську мову, систему знаків, цінності та, певною мірою, свідомість і мислення, а отже, за людські відношення з зовнішнім, тобто, з реальністю. У такому випадку для людини найбільш значущим є наявність попереднього розуміння того, що реальне, а що - ні, тому що її функціонування, як частини природи та частини культури, особливо суспільства, залежить від такого розуміння. Все це свідчить про те, що ці дві природи визначають людський Umwelt, але якщо повірити визначенню поняття «реальність», що дав Філіп Кіндред Дік, справжнім компонентом реальності людського Umwelt можна вважати лише те, що фізично існує, тому що лише те, що фізично існує, не щезає нікуди, якщо припинити в нього вірити. Проте завжди є небезпека підробки реальності кимось чи чимось, що спроможне підробляти реальність, будь то інші люди, нелюди чи навіть ми самі
Дод.точки доступу:
Райхерт Костянтин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Маслова, О.
    Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 88-99, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- технологія -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- діти -- корекція -- фізичний розвиток -- фізичний стан -- здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Сепетий, Дмитро.
    Interactionism vs epiphenomenalism: unclosing the causal closure of the physical [Текст] / Д. Сепетий // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2017. - № 5. - С. 113-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-7941
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософська думка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
матеріалізм -- каузальна замкненість -- дуалізм -- інтеракціонізм -- епіфеноменалізм
Анотація: У статті розглядається питання про каузальну замкненість фізичної реальності в контексті психофізичного дуалізму через співставлення двох альтернативних дуалістичних поглядів - інтеракціонізму та епіфеноменалізму. Критично обговорюються головні аргументи за каузальну замкненість фізичного (проти інтеракціонізму), сформульовані Девідом Чалмерсом, у результаті чого робиться висновок про їхню недостатність. Застосовно до епіфеноменалізму, розкрито ряд вагомих підстав для визнання цього погляду незадовільним: він є практично неприйнятним, оскільки наша свідома практична діяльність необхідно грунтується на припущенні про те. що наші бажання, плани та ідеї можуть впливати на нашу поведінку, яка складається з фізичних подій; з нього випливає. що уся біологічна еволюція та людська історія відбулася б точно так само за відсутності свідомості; його прибічник не має підстав вважати, що інші люди мають свідомість та що його уявлення про фізичний світ відповідають дійсності. Виходячи з цього робиться висновок, що епіфеноменалізм є самоспростовувальним, і що прибічники дуалізму мають дуже вагомі підстави віддати перевагу інтеракціонізму

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Sepetyi, Dmytro.
    Making sense of the puzzle of matter: idealistic Challenge and Quasi-Kantian Response [Текст] / D. Sepetyi // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2018. - № 2. - С. 115-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-7941

Кл.слова (ненормовані):
матерія -- психічний -- фізичний -- просторовий -- розпорядження -- внутрішня властивість -- кваддість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Кожанова, О.
    Peculiarities of correcting the figure among women of the first mature age period by means of shaping techniques in accordance with body types = Особливості корекції фігури жінок першого зрілого віку засобами шейпінгу з урахуванням типу статури / О. Кожанова, С. Пітенко, Н. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 30-42, DOI 10.28925/2664-2069.2021.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
оздоровчий фітнес -- жінки зрілого віку -- шейпінг-програма -- корекція фігури -- соматотип -- соматотип
Анотація: Вплив екологічних і соціальних проблем, нервове перенапруження, м'язова бездіяльність дедалі більше спонукає людей займатися оздоровчим фітнесом, аби зміцнити здоров'я, поліпшити фізичний стан, навчитися боротися зі стресом і позбутися зайвої ваги. Порівняно з іншими видами фітнесу дедалі більшої популярності набувають заняття шейпінгом як ефективний спосіб схуднення і корекції фігури. Хоча шейпінг спочатку розроблявся як система індивідуальних занять, наявна наразі практика проведення занять у групах вимагає пошуку нових підходів у плануванні програм із шейпінгу, проте відсутні дослідження, присвячені підбору засобів, обсягу й інтенсивності занять з урахуванням індивідуальних особливостей статури тих осіб, які займаються спортом. Мета дослідження: підвищити ефективність занять із метою корекції фігури жінок 21‒35 років за допомогою застосування програм із шейпінгу з урахуванням типів статури. Матеріал і методи. У дослідженнях взяло участь 30 жінок у віці 21‒35 років, які були поділені на контрольну та експериментальну групи. У кожній групі було по 15 осіб, розподілених за соматотипом. Педагогічний експеримент проведений на базі спортивного клубу «Fitness Box» м. Києва. Результати. Встановлено, що в результаті застосування розробленої програми з шейпінгу у жінок експериментальної групи відбулося зменшення жирового прошарку в ендоморфів на 13,2%, а у контрольної групі ендоморфів на 7,2% (p < 0,05). Зміни жирового прошарку у контрольної та експериментальної груп доповнюється даними зміни обхватних розмірів: грудей, плеча, живота, стегна, сідниць, динаміка яких доводить ефективність використання розробленої нами програми порівняно з традиційною. Висновки. Застосування розробленої шейпінг-програми дає змогу вирішувати завдання щодо підвищення ефективності занять шейпінгом із метою корекції фігури з урахуванням ендоморфного типу статури жінок першого зрілого віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Пітенко, С.
Гаврилова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Поляничко, О.
    Recreation effect of the ‘stretching’ system on the physical and psychological state of middle aged women = Оздоровчий вплив системи "стретчинг" на фізичний та психологічний стан жінок середнього віку / О. Поляничко, А. Єретик, Н. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 28-38, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
жінки середнього віку -- стретчинг -- пілатес -- фізичний стан -- психологічний стан -- здоров’я
Анотація: На сьогодні система «Стретчинг» є ефективним напрямком підвищення рівня рухової активності жінок середнього віку. Впровадження елементів системи «Стретчинг» у авторські фітнес-програми у фітнес-центрі «Фактура» м. Києва спонукають до дослідження їх впливу на фізичний та психологічний стан жінок. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу фізкультурно-оздоровчих занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на показники фізичного та психоемоційного стану жінок середнього віку. У ході дослідження були використані методи: аналіз наукової літератури за темою дослідження, анкетування, тести на гнучкість з використанням вправ на рухливість хребта, методи математичної статистики. Дослідження були проведені на базі фітнес-студії «Фактура» м. Києва. У дослідженнях взяли участь жінки середнього віку (21–35 років), які займаються у фітнес-студії (усього 64 особи). Унаслідок проведеного дослідження було встановлено, що використання засобів системи «Стретчинг» призвело до поліпшення показників гнучкості, збільшення рівня фізичної працеспроможності, фізичної підготовленості жінок. Під час дослідження було виявлено, що в структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив. У ході проведеного дослідження було встановлено, що, окрім поліпшення показників гнучкості, заняття з використанням засобів системи «Стретчинг» сприяють збільшенню рівня фізичної працездатності, фізичної підготовленості жінок середнього віку. У структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Єретик, А.
Гаврилова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Білецька, Вікторія.
    Self-assessment of physical development of students with different levels of physical preparedness = Самоооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості / В. Білецька, В. Семененко, В. Завальнюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 87-98, DOI 10.28925/2664-2069.2021.28 . - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- студенти -- самооцінка -- фізичний розвиток -- фізична підготовленість
Анотація: Процес фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти організовується залежно від стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і підготовленості студентів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать, що у зв’язку із зниженням рухової активності молоді знижується рівень їх фізичного здоров’я і фізичної підготовленості. Тому актуальним є дослідження самооцінки фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Мета – вивчення самооцінки фізичного розвитку студентів 1-3 курсів з різним рівнем фізичної підготовленості в процесі формування індивідуальної фізичної культури. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури й джерел мережі Інтернет; соціологічні методи; психологодіагностичні методи; педагогічні методи; методи статистичної обробки даних. Результати. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів за результатами рухових тестів. Досліджено індивідуальний профіль фізичного «Я» особистості за допомогою теста-опитувальника Є.М. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Встановлено, що юнаки із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «глобальне фізичне Я», «фізична активність», «спортивні здібності». Дівчата із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «витривалість», «глобальне фізичне Я», «зовнішній вигляд». У юнаків та дівчат із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості спостерігаються занижені бали за шкалою «фізична активність» та «спортивні здібності». Також у юнаків із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості занижена «самооцінка». Результати рухових тестів показали, що у юнаків переважає низький рівень фізичної підготовленості, а у дівчат – середній. Загальний рівень «Самооцінки фізичного розвитку» значно нижчий у юнаків та дівчат із середнім і низьким рівнем фізичної підготовленості порівняно зі студентами із високим рівнем підготовленості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Семененко, В’ячеслав
Завальнюк, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Sapaty, P. S.
    Symbiosis of distributed simulation and control under spatial grasp technology [Текст] / P. S. Sapaty // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2020. - N 3. - С. 23-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
розподільне моделювання -- інтеграція моделювання з керуванням -- фізичний світ -- віртуальний світ -- виконавчий світ -- технологія просторового захоплення -- архітектура високого рівня

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
   908(520)
   Y18


    Yanagita, Kunio (1875-1962.).
    The Legends of Tono / Kunio Yanagita ; translated by Ronald A. Morse. - 100th Anniversary Edition 1st Rowman & Littlefield ed. - Lanham : Lexington Books, 2008. - xxxi, 83 p. : il, карти. - ISBN 978-0-7391-2767-4 (cloth : alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Легенди--Тексти--Популярні видання

   Фольклор--Японія--Тоно-ші


Анотація: Ця основоположна колекція народних легенд із гірського північного міста Тоно в префектурі Івате стала важливою для заснування фольклорних досліджень в Японії. Автор, Куніо Янагіта, зараз відомий як батько-засновник дисципліни. Мотивація Янагіти для роботи ґрунтувалася на його бажанні дослідити суть японської психіки та зберегти сільську культуру та громаду. «Легенди про Тоно», перекладені англійською мовою Рональдом А. Морсом, об’єднують 119 історій, кожну з яких передав Янагіті усний оповідач, уродженець віддаленого Тоно. Збірка була опублікована в 1910 році і незабаром захопила народну уяву своєю яскравістю та глибиною. Передача цих місцевих легенд Янагітою ґрунтується на ретельному спостереженні та представлена в тому, що Морзе описує як «чіткий класичний японський літературний стиль вираження». Розміщуючи два світи – спостережуваний, фізичний світ гір, річок і будинків, і прихований, анімістичний світ, населений духами та богами, історії відображають фантастичне, гротескне та інколи радісне у сільськогосподарській громаді, населеній не лише головні герої (переважно) селяни, а також пласкоголові водяні духи, лисиці, що змінюють форму, і довгоносі гобліни. Усе це є багатим матеріалом для вивчення Янагітою мрій, вірувань і почуттів жителів Тоно і, відповідно, сільської Японії в цілому. Минуло більше століття відтоді, як ці слова вперше були записані на папері, ця потужна та впливова колекція продовжує інформувати наше розуміння японської історії, антропології та літератури сьогодні.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Черпак, Ю. В.
    Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. В. Черпак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 249-261. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- фізична освіта -- фізичний розвиток -- гімнастика -- гра
Анотація: У статті на основі широкого текстологічного матеріалу здійснено аналіз історико-педагогічних аспектів розвитку вітчизняного фізичного виховання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Зокрема, розкрито погляди на фізичне виховання П. Лесгафта, його прихильників О. Анохіна та О. Бутовського. Виявлено методи фізичного виховання, розроблені вітчизняними вченими у розглядуваний період. Відзначено, що в цей час поступово відбувалося становлення й розвиток вітчизняної теорії й системи фізичного виховання, які увібрали й елементи зарубіжних гімнастичних авторських систем, й кращі методики та теоретико-методичні напрацювання вітчизняних авторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Горобчук, Наталія.
    Автомобілісти. Гімнастика пробудження для дітей старшої групи / Н. Горобчук // Палітра педагога : науково-методичний додаток. - 2021. - № 4. - С. 24

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Єфименко, Микола
    Акватеатр : парціальна програма адаптації дітей раннього та дошкільного віку до водного середовища і навчання плавання / Микола Єфименко, Михайло Литв'яков // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання

   Дошкільна педагогіка--Валеологічне виховання


Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- корекційно-оздоровчі заняття у воді
Анотація: "У системі фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільнятами вагоме місце належить плаванню та рухово-ігровій діяльності у воді. До вашої уваги - презентація нової парціальної програми з адаптації до водного середовища і навчання плавання дітей раннього віку. Ця інноваційна програма, яка отримала гриф МОН України, має п'ять принципових відмінностей від традиційних програм з плавання, з якими й ознайомлять її автори."
Дод.точки доступу:
Литв’яков, Михайло


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Гайдаш, А.
    Антиутопія Констанц Денніг "Exstasy Rave": репрезентації старості [Текст] / А. Гайдаш, С. Кадубовська // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
старіння -- літні дійові особи -- ейджизм -- антиутопія -- Констанц Денніг -- тілесність
Анотація: У статті автори вивчають репрезентації старості в п’єсі-антиутопії К. Денніг “Exstasy Rave”. У тексті драми старість сприймається як фізичний і моральний занепад та тягар для суспільства. У майбутньому дискримінаційні практики щодо старшого покоління не лише вербальні, а й фізичні (примусова евтаназія). Проблемно-семантичні аспекти тілесності в драматичному тексті становлять сегмент ейджистського дискурсу, часом з політичним забарвленням. Денніг пропонує механізми ремоделювання ейджистської свідомості засобами жіночої персоносфери твору.
Дод.точки доступу:
Кадубовська, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Тудан, Інна.
    Балансари тренують м'язи й рівновагу. Комплекс вправ для дітей старшої групи [Текст] / І. Тудан // Палітра педагога. - Київ : Світич, 2017. - № 3. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Вороніна, Ніна
    Батут- веселий тренажер / Ніна Вороніна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 30-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
джампінг -- стрибки на батуті -- фітнес -- фізичний розвиток -- рухливі ігри
Анотація: В статті представлено новий різновид фітнесу - джампінг ( вправи на невеликих круглих бабутах). Подано розробку заняття з використанням батутів та степ-платформ для старших дошкільнят, мета якого - розвивати рівновагу, силу, витривалість, зміцнювати м'язову систему; вправляти дітей у різних видах ходьби, перешиковувати в три колони за ведучими зі збереження необхідної дистанції; спонукати до синхронного виконання рухів; удосконалювати вміння виконувати такі основні рухи, як підлізання, переступання, стрибки у висоту; вчити м'яко приземлюватися на обидві ноги та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (29.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (30.03.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Мазепа, Олена
    Відважні альпіністи : заняття з фізкультури для дітей старшої групи / Олена Мазепа // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
валеологічне виховання -- навчання взаємодії -- фізичний розвиток

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Якуба, Яна
    Відпочинок просто неба - для єднання те, що треба! Рухливі командні ігри для дошкільнят та їхніх батьків / Яна Якуба // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з родиною -- соціальна компетентність -- командна гра
Анотація: "Веселі рухливі командні ігри не лише позитивно впливають на фізичний розвиток дітей, а й навчають їх підтримувати одне одного, узгоджувати дії, об'єднувати зусилля та спілкуватися. А якщо ще й залучити батьків, то можна згуртувати родини і зблизити малят і дорослих. До вашої уваги - добірка ігор, які можна проводити як на свіжому повітрі, так і в залі."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
612.66(075.8)
П 37


    Плахтій, Петро Данилович.
    Вікова фізіологія. Теорія, практикум, тести і завдання для самостійної підготовки : навчально-методичний посібник / П. Д. Плахтій, О. О. Галаченко, Л. С. Соколенко ; Міністерство освіти і науки України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, ВІнницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Львів : Новий Світ-2000, 2021. - 270 с. - ISBN 978-617-7519-62-0 : 350.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова фізіологія--Тести--Завдання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивні клітини людини -- фізичний розвиток -- вікові особливості -- діти та підлітки -- функції організму -- гуморальна регуляція -- нервова регуляція -- опорно-руховий апарат -- аналізатори -- вища нервова діяльність -- травлення -- обмін речовин -- теплообмін -- кров -- кровообіг -- дихання
Дод.точки доступу:
Галаченко, Олександр Олександрович
Соколенко, Людмила Степанівна
Міністерство освіти і науки України
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

20.


    Смоляна, Світлана
    Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп / Світлана Смоляна, Оксана Адаменко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- конструювання -- логіко-математичний розвиток -- фізичний розвиток -- рухлива гра
Анотація: Представлено розробки рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп.
Дод.точки доступу:
Адаменко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)