Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=холізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002:37(075)(082)/П 78
Назва : Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. Вип. 11
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :798 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-204-1:
ДРНТІ : 14.01
УДК : 002:37(075)(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/С 51
Автор(и) : Смолянинов А.
Назва : Дельфинотерапия для детей
Вихідні дані : Киев, 2008
Кільк.характеристики :84 с
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка-- Дельфінотерапія-- Музикотерапія-- Реабілітація
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефект моцарта--холізм--психофізичні порушення
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Філософія освіти = Philosophy of Education : -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Степин В. Типология научной рациональности и синергетика/ В. Степин (стр.6-29) Кл.слова: синергетика,постнекласична раціональність,соціокультурна розмірність
Добронравова І. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки/ І. Добронравова (стр.30-42) Кл.слова: дескриптивність,самоорганізація,нелінійна наука
Гофкірхнер В. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism/ В. Гофкірхнер (стр.43-51) Кл.слова: складнісне мислення,глобальні проблеми,емерджентистський системізм
Князева Е. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия/ Е. Князева (стр.52-78) Кл.слова: інтерсуб’єктивність,енактивізм,мереживі структури
Герасимова И. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании/ И. Герасимова (стр.79-96) Кл.слова: синергетика освіти,глобальні ризики,самоосвіта
Горбунова Л. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини/ Л. Горбунова (стр.97-127) Кл.слова: критична рефлекція,енактивізм,холізм
Адорно Т. Теорія напівосвіти/ Т. Адорно (стр.128-152) Кл.слова: напівосвіта,інтеграція,суспільство
Култаєва М. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах/ М. Култаєва (стр.153-195) Кл.слова: антиосвіта,масова культура,критична рефлексія
Пролеєв С. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми/ С. Пролеєв, В. Шамрай (стр.196-212) Кл.слова: зміст освіти,освітній стандарт,порівнянність в освіті
Мулярчук Є. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні/ Є. Мулярчук (стр.213-234) Кл.слова: самореалізація,феномен покликання,відповідальність
Степаненко І. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти/ І. Степаненко (стр.235-245) Кл.слова: філософія,людинотворчий потенціал,перспективи вищої освіти
Предеина М. Должна ли философия быть массовой/ М. Предеина (стр.246-256) Кл.слова: критика,філософ,університет
Гайдамачук О. Детонація як граматологічна версія філософських текстів/ О. Гайдамачук (стр.257-268) Кл.слова: детонація,артикуляція,інтонація
Зінченко В. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму/ В. Зінченко (стр.269-279) Кл.слова: філософія освіти,прагматизм,демократія
Черепанова С. Мистецтво в системі філософії освіти/ С. Черепанова (стр.280-295) Кл.слова: філософія освіти,світоглядний плюралізм,культуротворчість
Штобрин С. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF)/ С. Штобрин (стр.296-297) Кл.слова: універсалізм,регіоналізм,філософія освіти
Кудлачова Б. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES)/ Б. Кудлачова (стр.298-303) Кл.слова: філософія виховання,міжуніверситецька співпраця,освіта
Предборська І. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року)/ І. Предборська (стр.304-312) Кл.слова: філософія освіти,континентальна педагогіка,симпозіум
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбунова, Людмила
Назва : Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 97-127 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критична рефлекція--енактивізм--холізм--система координат--раціонально-когнітивний підхід--тілесно-орієнтований підхід
Анотація: Відповідно до викликів епохи глобалізації та вимог міжнародної спільноти щодо визначення ролі і змісту освіти в процесах трансформації, інтернаціоналізації та інтеграції постає проблема трансформативної освіти для дорослих як у теоретичній, так і практичній площині: якою є природа трансформації "цілісної людини", яку роль виконують раціональні та екстра-раціональні складові когнітивних процесів, якими мають бути відповідні педагогічні практики, який творчий потенціал індивідів може бути реалізований у нових смислових горизонтах. В процесі інтерсуб’єктивного становлення Теорія трансформативного навчання, заснована Джеком Мезіроу, віднайшла як внутрішній потенціал розвитку, так і зовнішній. Перший погляд в здатності Теорії до самотрансформації на засадах наукової комунікації, критичної рефлексії та раціонального дискурсу. Другий пов’язаний з відкритістю та інклюзивністю Теорія у плюралістичному просторі методології трансдисциплінарної науки. Поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників створило умови для здійснення методологічного повороту - перенесення акценту з раціонально-когнітивістського підходу на енактивізм як концепцію, що базується на принципах холізму, тілесності, афективності, емоційності когнітивних процесів та їх самоорганізації як складних динамічних систем. Це дозволило поглянути на трансформацію особистості як на тілесно-афективний рефреймінг і зробити висновок про його важливу роль в трансформативному навчанні дорослих. В контексті зазначеного методологічного повороту постає завдання мобілізації дослідницької уваги науковців до природи і ролі свіх екстра-раціональних складових трансформативного навчання. В цьому питанні саме енактивістський підхід, включаючи теорію самоорганізації складних динамічних систем, може допомогти нам прояснити роль почуттів і динаміки цілісного живого тіла в трансформації особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобюк, Світлна Володимирівна
Назва : Інтеграційні чинники формування культури пострадянського простору в добу глобалізації
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 1. - С. 67-72. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2020/1). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--глобалізація--інтеграція--холізм--антихолізм
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)