Пошуковий запит: (<.>K=хореографія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 157
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ільїна Г. А. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії/Г. А. Ільїна // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 1.-С.240-244
|
>2.
| Підлипський А. І. Теребовлянський коледж культури і мистецтв - осередок народно-сценічної хореографії Тернопільщини/А. І. Підлипський // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.162-167
|
>3.
| Тодорова В. Місце хореографічної підготовки в системі підготовки спортсменів у техніко-естетичних видах спорту/В. Тодорова // Фізична активність, здоров’я і спорт. -Львів:Львів. держ. ун-т фіз. культ., 2017,N N 1(27).-С.61-67
|
>4.
| Герц І. І. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса"/І. І. Герц // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 1.-С.160-163
|
>5.
| Гресь О. І. Балети за творами М. Гоголя: "Шинель"/О. І. Гресь // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.146-150
|
>6.
| Вишотравка Л. І. До історії екранізації першого українського телевізійного фільму-балету "Лілея"/Л. І. Вишотравка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.135-139
|
>7.
| Підлипська А. М. Репертуар балетних театрів України та світу: порівняльний аналіз/А. М. Підлипська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 2.-С.253-257
|
>8.
| Максименко К. А. Хореографічна лексика у французьких музично-сценічних постановках XVII - XVIII століть/К. А. Максименко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.157-161
|
>9.
| Кеба М. Є. Конкурсний Віденський вальс: стандартизація та особливості становлення техніки виконання/М. Є. Кеба // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2017,N № 2.-С.137-141
|
>10.
| Тараканова А. Дитяча хореографія в освітній галузі/А. Тараканова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N № 2.-С.49-50
|
>11.
| Тимошенко Т. Весна прийшла. Сценарій святкового заходу/Т. Тимошенко // Дитячий садок. Мистецтво, 2017,N № 2.-С.18-23
|
>12.
| Тараканова А. Хореографія: програма курсу за вибором (1-4 класи)/А. Тараканова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N № 9.-С.48-52
|
>13.
| Удовіченко В. Вчимося танцювати. Заняття для дітей старшого дошкільного віку (продовження)/В. Удовіченко, Т. Сиротенко, Н. Кугуєнко // Дитячий садок. Мистецтво, 2016,N № 1.-С.29-31
|
>14.
| Герц І. І. Інноваційні прийоми в опануванні дисципліною "Методика виконання класичного танцю"/І. І. Герц // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 38.-С.77-86
|
>15.
| Костецький С. В. Сучасні підходи до визначення поняття "сценічний бальний танець"/С. В. Костецький // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 31.-С.325-331
|
>16.
| Герц І. І. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю/І. І. Герц // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2016,N № 4.-С.75-79
|
>17.
| Небесник А. В. Прояви постмодерн-хореографії в Україні/А. В. Небесник // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 37.-С.245-251
|
>18.
| Підлипська А. М. І. Соллертинський та балетний театр 20-30-х рр.XX ст./А. М. Підлипська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2020,N № 2.-С.126-129
|
>19.
| Оборська С. В. Клубна хореографія: імпровізація як засіб творчого дозвілля/С. В. Оборська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 1.-С.365-368
|
>20.
| Підлипська А. М. Школа жіночого балетного виконавства Національної опери України ім. Т. Г. Шевченка/А. М. Підлипська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 4.-С.314-317
|
|
|