Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=хронотоп<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юхимик, Юлія Віталіївна
Назва : Ольфакторні коди християнства
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 3. - С. 79-83. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/3). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ольфакторний код--сакральний смисл--сакральний хронотоп--сакральна комунікація--нумінозне переживання--життя і смерті
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербаков Я.
Назва : Містичні мотиви в китайській середньовічній прозі
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 4. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(4)3491 (Шифр С325934233/2017/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(4)3491
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): містичні мотиви--середні віки--буддизм--конфуціанство
Анотація: У статті розглянуто зміни, що відбулися в китайському етнокультурному середовищі на межі 2–3 ст. н.е. Проаналізовано літературно-історичні причини виникнення коротких містичних оповідань у середньовічній китайській прозі, охарактеризовано їх найрозповсюдженіші моделі та хронотоп, виявлено особливості сприйняття містичного та надприродного, що дозволить у подальших дослідженнях детально розкрити різні аспекти китайської містичної літератури та середньовічної прози
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штолько M.
Назва : Семантика тексту М. Зузака "Крадійка книжок" у візуальній інтерпретації Б. Персіваля
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 2. - С. 56-65. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.2.5665 (Шифр С325934233/2018/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.2.5665
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): роман--екранізація--крадійка книжок--книги--фашизм
Анотація: Актуальність дослідження екранізацій полягає в охопленні кола міждисциплінарних питань щодо взаємозв’язку кіно та літератури. Розвідку присвячено порівнянню роману Маркуса Зузака «Крадійка книжок» та однойменної кінострічки режисера Брайана Персіваля. Мета статті — з’ясувати, які смисли та за допомогою яких візуальних засобів режисер Б. Персіваль намагався донести до глядача, а також наскільки повно кіноверсія відображає зузаківський текст. Проаналізовано хронотоп, сюжет, систему персонажів роману та екранізації. Дослідження дає змогу стверджувати, що картина Б. Персіваля — не лише яскрава кіноадаптація роману «Крадійка книжок» М. Зузака, а й цікаве індивідуальне культурно-історичне «прочитання» цього твору англійським режисером. Сюжетну лінію роману М. Зузака «Крадійка книжок» у кіноверсії практично не змінено. Герої письменника не схожі на навколишню масу. Однією з найважливіших рис кожного з них є неодновимірність характеру, на відміну від психологічно спрощених персонажів Б. Персіваля. У стрічці не названо всі книги з тексту. Кожен заголовок символічний. Поетика віддзеркалення в романі втілилася, зокрема, у співіснуванні схожих деталей, об’єктів і явищ (образ неба та Небесної (Himmel) вулиці, літери та слова на стінах льоху і «Повний словник і тезаурус Дудена»). Слід підкреслити уважне ставлення англійського режисера до розкриття сутності центральних персонажів роману. Проте в процесі кінематографічної адаптації було втрачено кілька периферійних дійових осіб, що закономірно в процесі візуалізації тексту. Перспективу подальшого дослідження проблем екранізації доцільно пов’язувати з аналізом творів художньої літератури під кутом зору кіноадаптації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання : 821.161.2(043.3)/Ш 92 рукописний текст
Автор(и) : Штогрин, Мар’яна Володимирівна
Назва : Урбаністичні топоси сучасної української літератури: традиції та трансформації (2000-2014 рр.) : автореферат дисертації ... канд. філол. наук : 10.01.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 17.01
УДК : 821.161.2(043.3)
Предметні рубрики: Українська література-- Сучасна література-- Проза-- Драматургія
Урбанізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронотоп--міський текст--християнська семіотика
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2(043.3)/Ш 92 рукописний текст
Автор(и) : Штогрин, Мар’яна Володимирівна
Назва : Урбаністичні топоси сучасної української літератури: традиції та трансформації (2000-2014 рр.) : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :182 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 17.01
УДК : 821.161.2(043.3)
Предметні рубрики: Українська література-- Сучасна література-- Проза-- Драматургія
Урбанізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронотоп--міський текст--християнська семіотика
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харлан О.
Назва : Топос Аркадії в українській і польській прозі міжвоєнного двадцятиліття
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/2). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): топос--ідилічний хронотоп--пастораль--епопея--аркадія
Анотація: Аналіз теоретичного підґрунтя теорії топосу засвідчує тяглість явища від античності до нашого часу; важлива роль у актуалізації та розширенні семантики терміну належить Е. Р. Курціусу (1886–1956). У статті запропонований погляд на міжвоєнну українську і польську прозу крізь призму функціонування топосу Аркадії; звертається увага на особливий спосіб світовідчування в художніх текстах – «пасторальний», на формування «ідилічного хронотопу». Визначаються основні жанри, в яких проявився топос Аркадії: антиутопія, «дитяча» проза, роман-епопея.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фіалко, Валерій Олексійович
Назва : Режисерські пошуки Сергія Данченка: початок Київського періоду
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 34. - С. 331-339. - ISSN 2225-7586 (Шифр -657227041/2015/34). - ISSN 2225-7586
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): режисура--образна система вистави--сценічний хронотоп--режисерська концепція
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофименко, Анастасія
Назва : Категорія художнього часу в романі-епопеї "Темна вежа" С. Кінга
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 21. - С. 96-102. - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11 (Шифр Л580023252/2023/21). - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): час--хронотоп--модернізм--постмодернізм--література жахів--горор--темне фентезі
Анотація: Статтю присвячено аналізу категорій художнього часу як елемента розкриття теми апокаліптики в романі-епопеї «Темна вежа» Стівена Кінга. Проаналізовано структуру категорій художнього часу, їхню організацію у творі. Проведено паралелі між головним мотивом роману винищення світу й часовими формами, реалізованими у тексті. У жанрі горор готичний хронотоп перетерпів трансформаційних та мутаційних змін, зали-шивши за собою лише узагальнене значення певного континууму й важливість відірваності простору розгортання історії від загального художнього світу твору з метою утворення умовного вакууму. Жанр горор з часу свого зародження постійно переживає трансформації під впливом епохи, у якій він змінюється. За висловом Ж.Ф. Ліотара, перехід від модернізму до постмодернізму починається ще з кінця 50-х років ХХ ст., стверджуючи, що у свідомості людини йде переорі-єнтація із матеріалізму до інформатизації. Постмодернізм породжує у світосприйнятті людини орієнтацію, пов’язану із такими одини-цями, як стурбованість, ірраціональність та безсилля. Це насамперед пов’язано із втратою віри у нагальні цінності епохи модернізму, ідеї розуму, прогресу, емансипації особистості. У літературі жахів відбувається модифікаційне явище злиття двох жанрів із різних типів літератури, а саме горору та фентезі. Гіперреальність, яку ми окреслюємо, являє собою симбіотичний метажанровий прийом, що розвивається шляхом поєднання елементів жанру горор і метажанру темне фентезі. Наприклад, більшість творів С. Кінга має спільні цитування, згадування персонажів, подій, локацій, згадок і т. ін. як елемента створення за-гального «надхронотопу» художнього світу автора, формуючи таким чином перед читачем масивний художній світ, максимально наближений до реального, але з ідіостилістичними, жанровими елементами. Так у канві творів С. Кінга розвивається мотив невпинного апока-ліпсису, який найпотужніше концентрується у романі-епопеї «Темна вежа».Результати цього дослідження в подальшому можуть становити складову розвідок про ма-сову літературу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофименко А.
Назва : Жанрові особливості літератури жахів
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 17. - С. 72-80 (Шифр Л580023252/2021/17)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): горор--література жахів--константа--художня площина--хронотоп (часопростір)--локус--рецептивність
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Танська, Людмила Вацлавівна
Назва : Сцена як універсум комунікативної діяльності людини
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 4. - С. 39-43. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/4). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--універсум--сцена--дія--подія--хронотоп--сценізм
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)