Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=хронотоп<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0:665(078)/Л 64
Назва : Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0:665(078) + 665(078)
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Слово в поетичній моделі світу Андрія Малишка/ Г. А. Александрова. Інтермедіальні параметри сучасного літературного журналу/ Г. В. Бітківська. Особливості урбаністичної прози М. Хвильового та А. Дьобліна/ О. І. Богданова. Палімпсестова організація поетичних текстів М. Костомарова/ М. В. Бородінова. Рецепція "готичного" карнавалу в романі Василя Шкляра "Чорний ворон"/ Н. В. Букіна. Специфіка трагічного у літературно-видавничому процесі ХХ ст./ А. О. Буратевич. Вплив візуальних образів на систему персонажів у п'єсі Т. Хау "В пошуках Мане"/ А. В. Гайдаш. Глобалізаційні процеси у світі та документальна література/ О. А. Галич. Аспекти диференціації дескриптивних структур у художньому тексті: екфразис та гіпотипоз/ Л. С. Генералюк. Общая характеристика контекстного изучения художественных произведений в школьном курсе мировой литературы/ В. В. Гладышев. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі/ Л. М. Деркач. Українські шістдесятники в романі-спогаді І. Жиленко "Homo feriens"/ К. М. Ігошев. Псевдобіографія Сковороди в історичному романі Василя Шевчука "Григорій Сковорода"/ Д. В. Карачова. Образ жінки-викладача в американській драматургії (на матеріалі п'єси Венді Вассерштайн "Хроніки Хайді")/ Ю. В. Климчук. Етнокультурний компонент національної ідентичності в оповіданнях Ред'ярда Кіплінга/ О. О. Кремінська. До проблеми дескрипції в Київському літописі/ Т. Д. Кремінь. Втілення ідеї свободи засобами комунікативних стратегій і тактик у романі Чака Паланіка "Бійцівський клуб"/ О. М. Лопатинська. Лекція в академічному викладанні літературознавчих дисциплін: проблеми та перспективи/ Л. В. Мацевко-Бекерська. Антиномії та протиріччя в медіа: новий погляд на конструювання текстового простору/ Я. Г. Мельник, С. В. Возняк. Гіпертекст Оксани Забужко/ В. М. Мислива. Поетика екфразису у творчості Святослава Гординського/ Н. Д. Мочернюк . Поетика іконопису в сучасній українській ліриці/ Н. В. Науменко. Структура есеїстичного тексту: на прикладі сучасної української малої прози/ Ю. В. Нестеренко. Виртуальная телесность как структурный элемент компьютерной мифологемы/ О. В. Одаренко. Використання інтерактивних методів на уроках української літератури в профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів/ A. M. Олійник ; A. M. Олійник ; A. M. Олійник. Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики/ Я. О. Поліщук. Особливості експериментальної поезії:теорія, генеза, типологія/ Ю. М. Починок. Діалогічність романів "Танго смерті" Ю. Винннчука та "Львівська гастроль Джимі Хендрікса" А. Куркова / О. Я. Пухонська . Дискурс західноукраїнської комедії 20-30-х років XX ст. (на матеріалі п'єс Григора Лужницького)/ З. Я. Родчин. Теоретико-методологічні засади лінгвопоетичного тлумачення художнього тексту/ С. І. Сафарян. Комп'ютерні технології у процесі вивчення літератури/ O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк . Символіка художнього простору і часу в оповіданні Ред'ярда Кіплінга “A Madonna of the Trenches”/ А. С. Сімаковська. Історична та художня біографії: точки перетину (на матеріалі твору Стефана Цвейга "Марія Стюарт")/ В. Л. Степанищенко. Основні засади творення української та польської парадигм полемічного поунійного дискурсу/ С. В. Сухарєва. Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь"/ К. О. Тимошенко. Аспекти становлення позитивного іміджу політика у Кам'янці-Подільському/ А. В. Тімофєєв. Особливості популяризації художньої літератури в Інтернеті/ Д. Г. Фіалко. Концепт "дім" у романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання"/ І. В. Юзькова. Конотації релігійного спектра видавничої справи України/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр"
Вихідні дані : Київ: Київ ун - т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :285 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Наукові дослідження
Анотація: Зміст збірника відображає цілісну картину наукового зростання магістрантів Університету, тематичне розмаїття їхніх наукових пошуків та інтересів.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 1 : Літературознавство. Вип. 4 (68)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2011
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : До історії польської оди/ О. Т. Дубровська. Интертекстуальность прозы Михаила Зощенко/ Е. И. Кобзарь. Наративна структура повісті "Именины" А. П. Чехова/ К. Г. Коваленко. Роман Сімони де Бовуар "Мандарини": відчуття "іншості" в образі поль/ С. К. Криворучко. Поетологічна специфіка проблемно-тематичних заголовків Ч. Діккенса (на прикладі романів "крамниця старовини", "Холодний дім", "Великі сподівання"/ Н. А. Литовченко. Импрессионизм в художествкенном мире Б. Пастернака/ М. П. Малащенко. "Авторський міф" як організуюча модель тексту (на матеріалі романів Емі Тан)/ Т. В. Надута. Интертекст в романе И. Черного "Плясун"/ Е. И. Петухова. Тематизація сіно-американської ідентичності як унікального історико-культурного простору в п’єсі Ф. Чіна "Чінамен з курятнику"/ В. В. Селігей. Художественные особености ретродетективов Р. Ван Гулика/ В. Л. Черная. Эдвард Томас – критик/ Е. С. Чернокова. Образ Летучего Голландца в поэзии Багрицкого/ А. Г. Шевченко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 2 : Літературознавство. Вип. 4 (68)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2011
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія та критика світової літератури
Зміст : В. Стефаник та дискурс "Народництва – модернізму" в українському літературному процесі часу fin de siecle/ Н. М. Ботнаренко. Феномен французского "регионального" романа: генезис, жанровое содержание и поэтика/ Ю. А. Ващенко. Родова специфіка художнього конфлікту: теоретичний аспект/ Т. І. Вірченко. Образы материальной среды дома в романе Б. Л. Пастернака "Доктор живаго"/ Л. В. Волосевич. Развитие жанра очерка в русской литературе первой трети XX века/ Е. А. Гусева. Символіка пресвятої трійці у "Великій гармонії" Б.- І. Антоновича/ І. І. Дмитрів. Психологизм в образе и деталях в произведениях В. Набокова/ О. В. Донцова. Музыка в творческом мире И. С. Тургенева/ В. И. Доценко. Еволюція поета – екзистенціаліста В. Стуса в контексті 60-80-ХХ ст. й української дійсності/ Є. О. Іващенко. Хронотопіка змістових рівнів драматичного твору/ Р. А. Козлов. Настрій: існування як буття у романі Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Аналіз лінгво-стилістичного аспекту романів А. Кастілло/ А. В. Совєтна. Культурно-освітній контекст формування поетики Т. С. Еліота/ Л. П. Статкевич. Система пейзажних образів у збірці "Сестра моя – жизнь" Б. Пастернака/ Я. М. Тагільцева.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82-13./31.09/Б 30
Автор(и) : Бахтин, Михаил Михайлович
Назва : Эпос и роман : научное издание
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Азбука, 2000
Кільк.характеристики :300 с
Серія: Academia
Примітки : Библиогр. в примеч.: с. 295-297Имен. указ.: с. 298-301
ISBN, Ціна 5-267-00273-9:
ДРНТІ : 17
УДК : 82-13./31.09
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Формы времени и хронотопа в романе ; Эпос и роман ; Дополнения и изменения к "Рабле" ; О Флобере
Анотація: В сборник вошли ставшие классикой работы "Формы времени и хронотопа в романе","Эпос и роман" и менее известные - "Дополнения и изменения к "Рабле" и "О Флобере".
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -2008р.,N 228/229
Цікаві статті :
Іваничук Р. "Народ очистився в горнилі Майдану"/ Р. Іваничук (стр.4-16)
Процюк С. Надто затягнена роль/ С. Процюк (стр.16-40)
Покальчук Ю. Анатомія гріха/ Ю. Покальчук (стр.40-53)
Пашук О. Маленькі люди/ О. Пашук (стр.53-62)
Кешеля Д. Оповідання/ Д. Кешеля (стр.62-93)
Жолоб С. Утрачений уже навіки рай/ С. Жолоб (стр.93-96)
Федюк Т. З нових віршів/ Т. Федюк (стр.96-101)
Кремінь Д. Сніги високосного року/ Д. Кремінь (стр.101-108)
Окомельчук С. Карнавал випадковості/ С. Окомельчук (стр.108-11)
Майданська С. Кривавий скарб/ С. Майданська (стр.111-134)
Масенко Л. "Така тривала відсутність, таке непросте повернення"/ Л. Масенко (стр.134-146)
Стех М. Р. Оглянувшись на півстоліття/ М. Р. Стех (стр.146-149)
Костецький І. До статті "До техніки романтичного письма"/ І. Костецький (стр.149-156)
Новаліс. Гимни до ночі; Примітки до поеми "Мазепа" Байрона/ Новаліс (стр.156-181)
Байрон Д. Г. Два сонети; "Від видавництва"; Шарль Бодлер: хронотоп життя й мистецтва/ Г. Байрон Д. (стр.181-246)
Бодлер Ш. 6 віршів з "Квітів зла"/ Ш. Бодлер (стр.246-250)
Шевчук В. Пізнаний і непізаний Сфінкс/ В. Шевчук (стр.250-293)
Долгіх М. Останнє кохання/ М. Долгіх (стр.293-301)
Базилевський В. Імпресії та медитації з гоголіани/ В. Базилевський (стр.301-315)
Сверстюк Є. "Мерехтить самітниця зоря"/ Є. Сверстюк (стр.315-321)
Різників О. "Я обрав би .зазючий мовний ефект!"/ О. Різників (стр.321-329)
Коцарев О. Кубометри метафор/ О. Коцарев (стр.329-330)
Стахівська Ю. Діамант під заставу; Гра в інший бік місяця/ Ю. Стахівська (стр.330-345)
Петрова О. "На цій ниві можу також служити землі своїй"/ О. Петрова (стр.345-358)
Біденко М. Поезія в прозі/ М. Біденко (стр.358-372)
Нелліган Е. Золотий корабель/ Е. Нелліган (стр.372-383)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Жулинський М. Іменем Шевченка, в ім’я Шевченка/ М. Жулинський (стр.3-17)
Мишанич О. Тіні з минулого/ О. Мишанич (стр.17-24)
Сулима М. Подвижник української медієвістики/ М. Сулима (стр.24-26) Кл.слова: Мишанич О., про нього
Ушкалов Л. Мій незабутній учитель/ Л. Ушкалов (стр.26-28) Кл.слова: Мишанич О., про нього
Криса Б. Наукова спільнота: процес творення/ Б. Криса (стр.28-29)
Воїнов С. Мій учитель Олекса Мишанич/ С. Воїнов (стр.29-31)
Дзюба І. Світла постать/ І. Дзюба (стр.31-32) Кл.слова: Мишанич О., про нього
Кандинська В. Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique"/ В. Кандинська (стр.32-43)
Горбань А. Сліди міфу в художньому тексті: "Кленовий пагін" Григора Тютюнника/ А. Горбань (стр.43-50) Кл.слова: міф, хронотоп
Якимович О. Готичний театр Юрій Липи/ О. Якимович (стр.50-64)
Пастух Б. Роман "Андрій лаговський" Агатангела Кримського як "історія хвороби"/ Б. Пастух (стр.64-70)
Кизилова В. "Повість для дівчаток" у літературі для дітей та юнацтва ШШ пол. ХХ - поч. ХХІ століття: специфіка моделювання образів/ В. Кизилова (стр.70-77)
Мушкудіані О. Шевченко в оцінці Константине Гамсахурдіа/ О. Мушкудіані (стр.77-84)
Кабкова О. Живописний складник роману В. Набокова "Пнін"/ О. Кабкова (стр.84-91)
Васильчук М. "Списувала, що мені старі ліси розказували...": Гуцульщина в поезії Марійки ПІдгірянки/ М. Васильчук (стр.91-98)
Горбатюк В. "Там, на рідній межі...". Володимир Свідзінський: дитинство в Моломолинцях/ В. Горбатюк (стр.98-105)
Цимбал Б. Невідомий лист Миколи Аркаса до Василя Домницького/ Б. Цимбал (стр.105-109)
Вертій О. Слово до сучасників і нащадків/ О. Вертій (стр.109-114)
Шалак О. Збірка українських народних голосінь/ О. Шалак (стр.114-116)
Соболь В. Неолатиністичні студії в Україні/ В. Соболь (стр.116-118)
Чернюк С. У тіні імперії/ С. Чернюк (стр.118-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 80.4я54/А 43
Назва : Актуальні проблеми слов'янської філології : міжвузів. зб. наук. ст. Вип. 24 : Серія: лінгвістика і літературознавство. Ч. 4
Вихідні дані : Бердянськ: БДПУ, 2011
Кільк.характеристики :517 с
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет, Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка :
ДРНТІ : 16.21.07 + 17.01.07
ББК : 80.4я54
Предметні рубрики: Філологія-- теорія літератури-- мовознавство --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Слово і час -2011р.,N 9
Цікаві статті :
Голобородько Я. Інтелектуальні портали Михайла Драгоманова/ Я. Голобородько (стр.3-15)
Третяченко Т. Портрети Михайла Драгоманова/ Т. Третяченко (стр.15-18)
Чамата Н. Жанрово-композиційна організація вірша Т. Шевченка "Три літа"/ Н. Чамата (стр.18-23)
Мовчанюк В. Притчово-філософський сюжет поезії Т. Шевченка "У Бога за дверима лежала сокира"/ В. Мовчанюк (стр.23-32)
Михед п. Василь Гоголь-Яновський у культурному контексті часу/ п. Михед (стр.32-51) Кл.слова: вертеп, інтермедія, комедія
Нахлік Є. Соціальний вимір пекла в "Енеїді" І. Котляревського: джерела та образна емантика/ Є. Нахлік (стр.51-59) Кл.слова: апокриф
Мафтин Н. Специфіка моделювання художньої свідомості в новелі В. Підмогильного "Іван Босий"/ Н. Мафтин (стр.59-64)
Нестелєєв М. Деструктивна і автодеструкивна образність прози українського "втраченого покоління"/ М. Нестелєєв (стр.64-72) Кл.слова: мілітарний мотив, суїцидальний дискурс, модернізм, психоаналіз, "розстріляне Відродження",Панч П., Любченко А., Первомайський Л., Копиленко О., Яновський Ю.
Сидоренко М. Жанрові модифікації лірико-романтичних повістей про дитинство в українській літературі 60-80-х років ХХ ст./ М. Сидоренко (стр.73-82) Кл.слова: хронотоп, жанр, поетика, архетип, образ, символ
Смольницька О. Архетипна основа роману Выри Вовк "Останный князь Звонимир"/ О. Смольницька (стр.82-91)
Філоненко С. Cherchez la femme: поединок слідчого й жінки-вбивці в ретродетективах Валерія і Наталі Лапікур/ С. Філоненко (стр.91-100)
Давиденко І. Міфологічні трансформації в оповіданнях В. Даниленка/ І. Давиденко (стр.100-107)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)