Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрова компетентність учителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
378:004
М 74


   
    Модернізація освіти в цифровому вимірі : монографія за результатами досліджень у рамках виконання проєкту "Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання" (МоPED) програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP / Київський університет імені Бориса Грінченка ; науковий редактор: Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 299 с. - ISBN 978-617-658-103-1 : 48.38 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Цифровий вимір--Модернізація--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
єс еразмус -- цифрова компетентність учителя -- інноваційні технології навчання
Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна \науковий редактор.\
Буйницька, Оксана Петрівна \науковий редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

2.


    Стойка, Олеся.
    Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща / О. Стойка // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-сервіси -- професійна підготовка вчителів -- цифрова компетентність учителя -- цифровізація освіти -- цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)