Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрова компетентність учителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:004/М 74
Назва : Модернізація освіти в цифровому вимірі : монографія за результатами досліджень у рамках виконання проєкту "Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання" (МоPED) програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :299 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-103-1: 48.38 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378:004
Предметні рубрики: Вища освіта-- Цифровий вимір-- Модернізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): єс еразмус--цифрова компетентність учителя--інноваційні технології навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка, Олеся
Назва : Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-сервіси--професійна підготовка вчителів--цифрова компетентність учителя--цифровізація освіти--цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)