Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Стойка, О.
    Цифровізація професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні: постановка проблеми [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 86-93, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- професійна підготовка -- інформаційні технології
Анотація: У статті сформульовано та визначено проблему цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні, висвітлено методи дослідження, розкрито методологічну та теоретичну основу дослідження, визначено джерельну базу дослідження. У процесі постановки проблеми дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми цифровізації вищої освіти; класифікація та узагальнення з метою виокремлення в процесах і явищах загальних рис для Республіки Польща, Угорщини та України щодо цифрової трансформації вищої освіти; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій цифровізації вищої освіти в досліджуваних країнах; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації вищої освіти в Республіці Польща, Угорщині та Україні, документацій; порівняння за однією ознакою, за декількома ознаками; опис фактичної інформації з метою аналітичної інтерпретації та вивчення конкретних фактів і явищ. Визначено провідну ідею дослідження, яка базується на положенні про те, що системний порівняльний аналіз цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні потребує ґрунтовного монографічного дослідження цієї проблеми в кожній країні та обґрунтування критеріїв порівняння, які визначають напрями та зміст дослідження обраної проблеми в Республіці Польща, Угорщині та Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Касьян, Владислав Володимирович.
    Менеджмент веб-контенту як сучасний поліфункціональний напрям інформаційно-комунікативної діяльності [Текст] / В. В. Касьян // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 57-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- менеджмент -- веб-контент -- менеджмент веб-контенту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Скибун, О. Ж.
    Вплив кіберзагроз на функціонування електронних комунікацій (телекомунікацій) в умовах побудови «цифрової держави" [Текст] / О. Ж. Скибун // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 4. - С. 84-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- кіберзагрози -- електронні комунікації (телекомунікації) -- цифровізація -- інформатизація -- стійкість та сталість функціонування комунікаційних мереж -- нові комунікації -- інформаційні процеси -- телекомунікаційні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Стойка, О.
    Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 93-99, 10.28925/1609-8595.2022.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- професійна підготовка -- цифровізація
Анотація: У статті сформульовано та визначено програму цифровізації професійної підготовки вчителів у окремих країнах Європи (Республіці Польща, Угорщині), розкрито методологічну та теоретичну основу дослідження, визначено джерельну базу дослідження. Цифровізація освіти розглядається як трансформація, яка йде далі, ніж просто заміна аналогового або фізичного ресурсу на цифровий, а як зміна освітньої парадигми. Доведено, що цифровізація вносить суттєві зміни до освітнього процесу, роблячи його більш гнучким, пристосованим до реалій сучасного дня, що надає більш комфортні умови для самонавчання, ефективного розвитку, забезпечує формування конкурентоспроможних професіоналів та їхнє кар’єрне зростання. Серед завдань цифровізації, які повинні бути поставлені перед закладом вищої освіти, одним з головних є забезпечення навчання та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників щодо використання цифрових технологій в освітній діяльності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї значно раніше України і вже мають певний позитивний результат. Визначено провідну ідею дослідження, яка базується на положенні про те, що системний порівняльний аналіз цифровізації професійної підготовки вчителів у окремих країнах Європи (Республіці Польща, Угорщині) та Україні потребує ґрунтовного монографічного дослідження цієї проблеми у кожній з країн та обґрунтування критеріїв порівняння, які визначають напрями та зміст дослідження обраної проблеми у даних країнах та Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Гриценко, А. А.
    Інформаційно-цифровий етап розвитку соціально-економічних систем [Текст] / А. А. Гриценко // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 29-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
економічні системи -- інформаційно-мережева економіка -- цифровізація -- цифрова і мережива людина -- всезагальна власність -- вільна праця -- базовий і рентно-преміальний доходи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Денисюк, Жанна Захарівна.
    Формування інформаційної культури суспільства в умовах цифровізації [Текст] / Ж. З. Денисюк, О. В. Яковлев // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна культура -- комунікативні практики -- комунікація -- цифровізація -- інформаційне суспільство
Дод.точки доступу:
Яковлев, Олександр Вікторович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ілійчук, Л.
    Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції [Електронний ресурс] / Л. Ілійчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 83-95, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
е-підручник -- інформатизація освіти -- цифровізація -- електронне видання -- засіб навчання
Анотація: У статті здійснено аналіз чинного законодавства з питань впровадження електронних підручників в освітній процес сучасної школи, визначено вимоги до їх змісту, структурних компонентів і можливостей функціонування. Зазначено, що активний розвиток ринку електронних видань зумовлений освітніми потребами і проведенням реформи Нової української школи. Здійснено аналіз е-підручників для початкових класів, які рекомендовано Міністерством освіти і науки України для використання в закладах освіти в рамках Всеукраїнського експерименту «Електронний підручник для загальної середньої освіти», визначено їх відповідність національним стандартам та врахування вимог, викладених у «Положенні про електронний підручник». З’ясовано, що державна освітня політика в Україні сприяє цифровій трансформації освіти, визначає пріоритети розвитку електронних освітніх ресурсів. Наголошено на необхідності врахування кращого міжнародного досвіду щодо створення і впровадження електронних підручників у закладах освіти. Визначено, що в останнє десятиріччя науковий інтерес до проблем створення і використання е-підручників у закладах освіти значно зріс, що пов’язано зі швидкими темпами інформатизації освіти в Україні та світі. З’ясовано, що впровадження е-підручників в освітній процес вимагає уточнення сутності цього феномену, вироблення єдиних стандартів електронних підручників та вимог до їх експертизи, розроблення чітких рекомендацій щодо створення якісних е-підручників і їх застосування в закладах освіти, проведення ґрунтовних наукових досліджень, які б підтверджували ефективність використання е-підручників, визначали їхній вплив на підвищення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти. Визначено, що подальші пошуки можуть бути спрямовані на опрацювання результатів апробації е-підручників в реальних умовах початкової школи, обґрунтування і розроблення чітких вимог та критеріїв оцінювання електронних підручників, експериментальну перевірку ефективності використання е-підручників задля підвищення якості навчання здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Яновська, В. П.
    Інтенсивність цифровізації економіки України [Текст] / В. П. Яновська // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
цифрова економіка -- інформаційне суспільство -- цифровізація -- цифрова трансформація -- цифрові технології -- розвиток -- інтенсивність зростання -- цифрова зрілість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Печенкін, Ігор.
    Цифровізація публічного управління та вдосконалення правових норм оскарження сервісної діяльності органів публічної влади в Україні [Текст] / І. Печенкін // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 3. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
органи публічної влади -- сервісна діяльність -- механізми оскарження -- цифровізація публічного управління -- нормативно-правове регулювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

10.


    Шпига, П. С.
    Smart-підхід до визначення завдань цифровізації робочих місць публічних службовців [Текст] / П. С. Шпига // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 4. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
COVID-19 -- цифровізація -- публічні службовці -- ефективність -- SMART-підхід -- цифровізація робочих місць

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)