Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровізація освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Морзе, Н.
    Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 160-177, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.160177 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація освіти -- цифрова компетентність; -- освітні тренди -- викладачі ЗВО
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення мотивації викладачів закладів вищої освіти (ЗВО) до розвитку рівня їх цифрової компетентності (ЦК) в умовах цифровізації освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, С.
Гладун, М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Нестуля, Світлана.
    Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи" / С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 9. - С. 25-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
освітня програма -- педагогіка вищої школи -- магістр -- ресурсно орієнтоване навчання -- лідерська управлінська парадигма -- методологічні підходи -- цифровізація освіти
Дод.точки доступу:
Кононец, Наталія


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Чікарькова, М.
    Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 73-80, DOI 10.28925/2226-3012.2021.108 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація освіти -- цифрові іммігранти -- дистанційне навчання -- етичні стандарти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Стойка, О.
    Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 90-95, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- онлайн-навчання -- цифровізація освіти -- цифрова компетентність -- реформа освіти
Анотація: У статті досліджено розвиток діджиталізації вищої освіти в Угорщині. Епідеміологічна ситуація та умови кризових явищ у світі викликали значне прискорення процесу цифровізації освіти без урахування наявних ресурсних можливостей системи освіти. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їхнього осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і активного використання надалі. У дослідженні зосереджено увагу на інформаційному суспільстві, яке пов’язане з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти. Акцентовано увагу на необхідності розроблення цифрових методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності в закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається в швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Цифрова компетентність обумовлює неминучість трансформації освітнього процесу закладів освіти з урахуванням реалій інформаційного суспільства. Саме цифрова компетентність дозволяє бути успішним у сучасному інформаційному просторі, керувати інформацією, оперативно приймати рішення, формувати важливі життєві компетентності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем і вже мають певний позитивний результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Б222100/2022/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3
Зміст:
Ржеуський, Антоній Валентинович. Електронні інформаційні ресурси бібілотек технічних університетів України: порівняльний аналіз / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунавець, В. В. Добровольська. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-технічна бібліотека, інформаційні ресурси, тематичний огляд літератури
Гуменчук, Василь Володимирович. Сучасні бібліотеки України як інклюзивний простір: промоція читання та популяризація книги / В. В. Гуменчук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інклюзивний простір, люди з особливими потребами, користувачі з вадами зору
Хрущ, Світлана Сергіївна. Концептуальна модель інноваційного медіапростору бібліотеки / С. С. Хрущ. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційний медіапростір бібілотеки, цифрові технології, компетентності бібілотечних фахівців
Комова, Марія Василівна. Науковий контент: чинники та динаміка розвитку української національної термінографії / М. В. Комова, А. І. Петрушка. - С.27-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науковий контент, енциклопедія, термінографія
Палеха, Юрій Іванович. Загальна класифікація документа: пропозиції щодо вдосконалення / Ю. І. Палеха. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документознавство, типологія документа, особливості фіксування інформації
Шевченко, Олена Василівна. Електронні документи в складі цифрової спадщини сучасного суспільства / О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документальна спадщина, цифровий ресурс, інформаційний простір
Василенко, Валерія Юріївна. Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти / В. Ю. Василенко. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: заклад вищої освіти, негативний імідж, інмутовані інмутанти
Кобижча, Наталія Іванівна. Кодування інформації: різновиди штучних знакових систем / Н. І. Кобижча, О. Л. Іващенко, В. В. Подгаєцька. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучні мови, систематизація, узагальнення
Доскіч, Людмила Степанівна. Інтернет-технології: від допоміжного засобу політичного просування до найважливішої складової виробничих кампаній / Л. С. Доскіч. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-технології, соціальні мережі, електоральний фандрайзинг і краудсорсинг
Палій, Сергій Васильович. Інформаційно-аналітична діяльність у контексті розвитку інформаційного суспільства / С. В. Палій. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, аналітика, інформаційно-аналітична діяльність
Терентьєв, Сергій Олександрович. Інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку мережі публічних бібліотек: теоретичні підходи / С. О. Терентьєв. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційне забезпечення, інноваційні технології, інформаційні послуги
Бачинська, Надія Анатоліївна. Професійна стандартизація: вимоги до компетентностей фахівця з бібліотечно-інформаційної справи / Н. А. Бачинська. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний стандарт, компетентності, трудові функції
Гуменчук, Анатолій Васильович. Зародження та розвиток ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти на Африканському континенті / А. В. Гуменчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища бібліотечна освіта, цифровізація освіти, диверсифікація бібліотекознавчих освітніх програм
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти / С. А. Ржечицька. - С.100-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недоліки дистанційного навчання, якість освіти, технології дистанційного навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
Шифр: Е667239/2022/11
   Журнал

Економіка України [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно
2022р. № 11
Зміст:
Колот, А. М. Темпоральні імперативи соціально-трудового розвитку першої половини XXI ст. / А. М. Колот, О. О. Герасименко. - С.3-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: темпоральність, соціальний розвиток, імплементація темпоральних інновацій
Уманців, Ю. М. Інституційні детермінанти конкурентної політики на ринку фінансових послуг / Ю. М. Уманців, Д. Б. Шкуропадська. - С.26-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конкурентна політика, ринок фінансових послуг, глобалізація
Сіденко, С. В. Пріоритети й чинники інноваційної політики: досвід окремих країн Східної Азії і стратегічні імперативи для післявоєнної відбудови України / С. В. Сіденко. - С.47-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційна політика економічного розвитку, післявоєнна відбудова економіки, прямі іноземні інвестиції
Бутко, М. П. Сучасні аспетки цифровізації і впровадження штучного інтелекту в діяльність закладів вищої освіти України / М. П. Бутко, М. І. Мурашко, С. О. Назарко. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація освіти, нейротехнології, кластерні формування
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Осадча, Катерина.
    Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс] = Digitization for Professional Training of Future Specialists in the Field of Vocational and Technical Education / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 7-21, DOI 10.28925/2312-5829.2023.11 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація освіти -- вища освіта -- професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано проблеми цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, що виникли у зв’язку із розвитком і розширенням можливостей цифрових технологій та підвищенням вимог до майбутніх фахівців. На основі таких наукових методів дослідження аналізу та систематизації наукових джерел вивчено сучасні результати цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в Україні та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Букша, Михайло
Манжула, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Власій, О.
    Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту [Електронний ресурс] / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 185-204, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- соціальний педагог -- тренінговий курс -- цифрові інструменти -- цифрова компетентність -- цифровізація освіти
Анотація: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, зокрема соціальних педагогів; обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності соціальних педагогів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу «Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога», який складається з чотирьох модулів відповідно до основних напрямків діяльності соціального педагога, зокрема діагностична, розвивальна, просвітницька та профілактична робота; даний курс має практичну спрямованість, для виконання практичних завдань, що адаптовані до професійної діяльності соціального педагога, розроблені інструктивнометодичні матеріали, які дають можливість реалзовувати курс за умов як очного, так і дистанційного чи змішаного навчання; курс розроблено на принципах доступності, зрозумілості, професійної спрямованості та мотиваційності; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, оскільки це дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, який проводився для соціальних педагогів Надвірнянського району Івано-Франківської області; результати апробації дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дудка, О.
Іваночко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Стойка, Олеся.
    Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 146-159, DOI 10.28925/2312-5829.2023.311 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- цифровізація освіти -- цифровізація підготовки вчителів -- тенденції -- майбутні педагоги -- професійна підготовка вчителів
Анотація: У статті визначено тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща; зроблено висновок, що сучасна освіта слідує за мінливим світом, зосереджуючись на формуванні цифрових компетентностей вчителів, персоналізації викладання, використанні цифрових технологій та засобів навчання, активному запровадженні змішаного навчання, навчанні впродовж життя та проєктному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Стойка, Олеся.
    Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща / О. Стойка // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-сервіси -- професійна підготовка вчителів -- цифрова компетентність учителя -- цифровізація освіти -- цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)