Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровізація освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н., Василенко С., Гладун М.
Назва : Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 160-177. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.160177 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.160177
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація освіти--цифрова компетентність;--освітні тренди--викладачі зво
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення мотивації викладачів закладів вищої освіти (ЗВО) до розвитку рівня їх цифрової компетентності (ЦК) в умовах цифровізації освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нестуля, Світлана, Кононец, Наталія
Назва : Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи"
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2020. - № 9. - С. 25-38. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2020/9). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня програма--педагогіка вищої школи--магістр--ресурсно орієнтоване навчання--лідерська управлінська парадигма--методологічні підходи--цифровізація освіти
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чікарькова М.
Назва : Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 73-80. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.108 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.108. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.108
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація освіти--цифрові іммігранти--дистанційне навчання--етичні стандарти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка О.
Назва : Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 90-95. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--онлайн-навчання--цифровізація освіти--цифрова компетентність--реформа освіти
Анотація: У статті досліджено розвиток діджиталізації вищої освіти в Угорщині. Епідеміологічна ситуація та умови кризових явищ у світі викликали значне прискорення процесу цифровізації освіти без урахування наявних ресурсних можливостей системи освіти. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їхнього осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і активного використання надалі. У дослідженні зосереджено увагу на інформаційному суспільстві, яке пов’язане з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти. Акцентовано увагу на необхідності розроблення цифрових методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності в закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається в швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Цифрова компетентність обумовлює неминучість трансформації освітнього процесу закладів освіти з урахуванням реалій інформаційного суспільства. Саме цифрова компетентність дозволяє бути успішним у сучасному інформаційному просторі, керувати інформацією, оперативно приймати рішення, формувати важливі життєві компетентності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем і вже мають певний позитивний результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Ржеуський А. В. Електронні інформаційні ресурси бібілотек технічних університетів України: порівняльний аналіз/ А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунавець, В. В. Добровольська (стр.5-14) Кл.слова: науково-технічна бібліотека,інформаційні ресурси,тематичний огляд літератури
Гуменчук В. В. Сучасні бібліотеки України як інклюзивний простір: промоція читання та популяризація книги/ В. В. Гуменчук (стр.14-19) Кл.слова: інклюзивний простір,люди з особливими потребами,користувачі з вадами зору
Хрущ С. С. Концептуальна модель інноваційного медіапростору бібліотеки/ С. С. Хрущ (стр.20-26) Кл.слова: інноваційний медіапростір бібілотеки,цифрові технології,компетентності бібілотечних фахівців
Комова М. В. Науковий контент: чинники та динаміка розвитку української національної термінографії/ М. В. Комова, А. І. Петрушка (стр.27-36) Кл.слова: науковий контент,енциклопедія,термінографія
Палеха Ю. І. Загальна класифікація документа: пропозиції щодо вдосконалення/ Ю. І. Палеха (стр.37-49) Кл.слова: документознавство,типологія документа,особливості фіксування інформації
Шевченко О. В. Електронні документи в складі цифрової спадщини сучасного суспільства/ О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян (стр.49-55) Кл.слова: документальна спадщина,цифровий ресурс,інформаційний простір
Василенко В. Ю. Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти/ В. Ю. Василенко (стр.56-62) Кл.слова: заклад вищої освіти,негативний імідж,інмутовані інмутанти
Кобижча Н. І. Кодування інформації: різновиди штучних знакових систем/ Н. І. Кобижча, О. Л. Іващенко, В. В. Подгаєцька (стр.63-70) Кл.слова: штучні мови,систематизація,узагальнення
Доскіч Л. С. Інтернет-технології: від допоміжного засобу політичного просування до найважливішої складової виробничих кампаній/ Л. С. Доскіч (стр.70-75) Кл.слова: інтернет-технології,соціальні мережі,електоральний фандрайзинг і краудсорсинг
Палій С. В. Інформаційно-аналітична діяльність у контексті розвитку інформаційного суспільства/ С. В. Палій (стр.76-80) Кл.слова: інформація,аналітика,інформаційно-аналітична діяльність
Терентьєв С. О. Інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку мережі публічних бібліотек: теоретичні підходи/ С. О. Терентьєв (стр.81-86) Кл.слова: інформаційно-комунікаційне забезпечення,інноваційні технології,інформаційні послуги
Бачинська Н. А. Професійна стандартизація: вимоги до компетентностей фахівця з бібліотечно-інформаційної справи/ Н. А. Бачинська (стр.87-92) Кл.слова: професійний стандарт,компетентності,трудові функції
Гуменчук А. В. Зародження та розвиток ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти на Африканському континенті/ А. В. Гуменчук (стр.93-99) Кл.слова: вища бібліотечна освіта,цифровізація освіти,диверсифікація бібліотекознавчих освітніх програм
Ржечицька С. А. Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти/ С. А. Ржечицька (стр.100-105) Кл.слова: недоліки дистанційного навчання,якість освіти,технології дистанційного навчання
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Економіка України -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Колот А. М. Темпоральні імперативи соціально-трудового розвитку першої половини XXI ст./ А. М. Колот, О. О. Герасименко (стр.3-25) Кл.слова: темпоральність,соціальний розвиток,імплементація темпоральних інновацій
Уманців Ю. М. Інституційні детермінанти конкурентної політики на ринку фінансових послуг/ Ю. М. Уманців, Д. Б. Шкуропадська (стр.26-46) Кл.слова: конкурентна політика,ринок фінансових послуг,глобалізація
Сіденко С. В. Пріоритети й чинники інноваційної політики: досвід окремих країн Східної Азії і стратегічні імперативи для післявоєнної відбудови України/ С. В. Сіденко (стр.47-75) Кл.слова: інноваційна політика економічного розвитку,післявоєнна відбудова економіки,прямі іноземні інвестиції
Бутко М. П. Сучасні аспетки цифровізації і впровадження штучного інтелекту в діяльність закладів вищої освіти України/ М. П. Бутко, М. І. Мурашко, С. О. Назарко (стр.76-86) Кл.слова: цифровізація освіти,нейротехнології,кластерні формування
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осадча, Катерина, Букша, Михайло, Манжула, Олександр
Назва : Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Digitization for Professional Training of Future Specialists in the Field of Vocational and Technical Education
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 7-21. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.11 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація освіти--вища освіта--професійна освіта--професійно-технічна освіта--професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано проблеми цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, що виникли у зв’язку із розвитком і розширенням можливостей цифрових технологій та підвищенням вимог до майбутніх фахівців. На основі таких наукових методів дослідження аналізу та систематизації наукових джерел вивчено сучасні результати цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в Україні та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власій О., Дудка О., Іваночко Н.
Назва : Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 185-204. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--соціальний педагог--тренінговий курс--цифрові інструменти--цифрова компетентність--цифровізація освіти
Анотація: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, зокрема соціальних педагогів; обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності соціальних педагогів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу «Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога», який складається з чотирьох модулів відповідно до основних напрямків діяльності соціального педагога, зокрема діагностична, розвивальна, просвітницька та профілактична робота; даний курс має практичну спрямованість, для виконання практичних завдань, що адаптовані до професійної діяльності соціального педагога, розроблені інструктивнометодичні матеріали, які дають можливість реалзовувати курс за умов як очного, так і дистанційного чи змішаного навчання; курс розроблено на принципах доступності, зрозумілості, професійної спрямованості та мотиваційності; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, оскільки це дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, який проводився для соціальних педагогів Надвірнянського району Івано-Франківської області; результати апробації дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка, Олеся
Назва : Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 146-159. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.311 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.311
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація--цифровізація освіти--цифровізація підготовки вчителів--тенденції--майбутні педагоги--професійна підготовка вчителів
Анотація: У статті визначено тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща; зроблено висновок, що сучасна освіта слідує за мінливим світом, зосереджуючись на формуванні цифрових компетентностей вчителів, персоналізації викладання, використанні цифрових технологій та засобів навчання, активному запровадженні змішаного навчання, навчанні впродовж життя та проєктному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка, Олеся
Назва : Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-сервіси--професійна підготовка вчителів--цифрова компетентність учителя--цифровізація освіти--цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)