Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрові інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51-7+004]:37/Т 33
Назва : Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці : монографія
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :331 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-104-8: 48.78 грн.
ДРНТІ : 27
УДК : 51-7+004]:37
Предметні рубрики: Освіта-- Математичні методи
Освіта-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--професійна підготовка вчителів математики--математичне моделювання--цифрові інструменти
Примірники : всього : ГП КС(5)
Вільні : ГП КС(5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.43:004/Д 48
Назва : Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020
Кільк.характеристики :456 с
Колективи : Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти
Серія: Освіта Києва
ISBN, Ціна 978-617-658-087-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.018.43:004 + 004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--управління ліцеєм--інформаційна безпека--дистанційні платформи--цифрові інструменти--освітній процес--ірц--особливі освітні потреби
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.43/Д 48
Назва : Дистанційне та змішане навчання : путівник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти
Ціна : 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.018.43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанціне навчання-- Змішане навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організація навчання--синхронне навчання--моделі навчання--онлайн-навчання--цифрові інструменти--електронні освітні ресурси
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власій О., Дудка О., Іваночко Н.
Назва : Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 185-204. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--соціальний педагог--тренінговий курс--цифрові інструменти--цифрова компетентність--цифровізація освіти
Анотація: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, зокрема соціальних педагогів; обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності соціальних педагогів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу «Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога», який складається з чотирьох модулів відповідно до основних напрямків діяльності соціального педагога, зокрема діагностична, розвивальна, просвітницька та профілактична робота; даний курс має практичну спрямованість, для виконання практичних завдань, що адаптовані до професійної діяльності соціального педагога, розроблені інструктивнометодичні матеріали, які дають можливість реалзовувати курс за умов як очного, так і дистанційного чи змішаного навчання; курс розроблено на принципах доступності, зрозумілості, професійної спрямованості та мотиваційності; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, оскільки це дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, який проводився для соціальних педагогів Надвірнянського району Івано-Франківської області; результати апробації дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арсенович, Леонід Антонович
Назва : Інструментарій підвищення рівня цифрової компетентності фахівців із кібербезпеки в освітньому процесі
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 15. - С. 93-109. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.93109 (Шифр К667665926/2022/15). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.93109
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівці із кібербезпеки--цифрова грамотність--цифрова компетентність--цифрові інструменти--цифрові технології
Анотація: У статті проаналізовано вітчизняні та зарубіжні напрацювання щодо проблем формування цифрової компетентності та ефективного використання інформаційних технологій у навчанні. Розглянуто складові цифрової компетентності, які передбачають впевнену, критичну і відповідальну взаємодію з цифровими технологіями для навчання, роботи та участі у житті суспільства. Наведено результати глобального дослідження з інформаційної безпеки, а також опитування працівників провідних кіберкомпаній у всьому світі, у тому числі в Україні, які вказують на подальшу необхідність застосування та впровадження комплексного підходу у сфері освіти, із використанням організаційних заходів, програмно-технічних засобів і процесів управління на всіх рівнях діяльності будь якої організації, а також відповідного інструментарію задля підвищення рівня цифрової компетентності. Сформульовано сутність значення цифрових інструментів сфери кібербезпеки, яке має на увазі сукупність інтернет-засобів (ресурсів) для захищеності суб’єктів мережевого середовища від різних видів інформаційних та кіберзагроз,забезпечення належної організації протидії їхньому впливу, формування, функціонування й еволюції кіберпростору, а також розвитку освітніх кібертехнологій та інформаційного суспільства в цілому. Проаналізовано, виділено та запропоновано три основні групи цифрових інструментів сфери кібербезпеки (професійні кіберінструменти, інструменти кіберосвіти та комунікативні кіберінструменти), які надають можливість використовувати, доступатись, фільтрувати, оцінювати, створювати, програмувати та поширювати цифровий контент, керувати та захищати інформацію, вміст, дані та цифрові ідентичності, а також ефективно працювати з програмами, пристроями, штучним інтелектом та роботами тощо. Доведено, що на сьогодні робота з цифровими кіберінструментами та їх вмістом вимагає рефлексивного та критичного і водночас допитливого, відкритого та перспективного ставлення до їх розвитку,а також етичного, безпечного, ефективного та відповідального підходу до їх використання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна, Терлецька, Тетяна Сергіївна, Смирнова-Трибульська
Назва : Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 97-115. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект --вчитель початкової школи--трудові функції вчителя--цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Бойко, Марія Анатоліївна, Струтинська, Оксана Віталіївна
Назва : Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 76-91. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.166 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.166
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--цифрова компетентність вчителя--цифрові інструменти
Анотація: Стаття присвячена розгляду цифрової компетентності вчителів у галузі використання штучного інтелекту. Основним фокусом дослідження є аналіз ставлення вчителів до використання ШІ в освітньому процесі, їх розуміння його потенціалу для освіти, а також виявлення основних перешкод і викликів, з якими вони стикаються при його застосуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)