Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілісність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/B40
Автор(и) : Bekh V.
Назва : A Nooman of the Social Organism : monography
Вихідні дані : Sumy: University book, 2016
Кільк.характеристики :303 с
ISBN, Ціна 978-966-680-538-9: 246.50 грн.
ДРНТІ : 04.21
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Суспільство-- Особисість-- Соціальна структура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна цілісність--соціальний організм--ноосоціогенез
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ilyenko, Anna, Ilyenko, Sergii, Prokopenko, Olena
Назва : The improvement of ntruencryptpublic key cryptosystem:design and performance evaluation
Паралельн. назви :Вдосконалення криптосистеми Ntruencrypt:проектування та оцінка ефективності
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 10. - С. 124-134. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.123134 (Шифр К667665926/2020/10). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.123134
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криптосистема з відкритим ключем--цілісність--конфіденційність--шифрування--зашифрований текст
Анотація: На сьогодні криптографічні системи забезпечують безпечний зв'язок між користувачами. У цій роботі ми описуємо існуючі криптографічні системи, такі як: системи, засновані на складності факторизації великого цілого числа (RSA); системи, засновані на складності розв'язку дискретного логарифму в кінцевому полі Галуа (eigamal, DSA); системи, засновані на складності розв’язування дискретного логарифму в групі точок еліптичної кривої (ECC); системи на базі решітки (NTRU). Автори зосереджують свою увагу на алгоритмі шифрування та дешифрування ntruencrypt. Криптосистема з відкритим ключем ntruencryptгарантує цілісність та конфіденційність інформації при передачі,зберіганні та обробці інформаційних повідомлень в сучасних комп’ютерних системах та мережах. Проведені дослідження криптосистем звідкритим ключем дали змогу визначити шлях удосконалення криптосистеми з відкритим ключем ntruencrypt. У цій роботі ми представляємо удосконалену криптосистему з відкритим ключем ntruencrypt, яка базується на правильному виборі параметрів pта q. Автори дійшли висновку, що, щоб зменшити різницю між довжиною зашифрованого та відкритого тексту, необхідно взяти pі qближче один до одного. У той же час необхідно враховувати, що при занадто близьких значеннях p і q криптосистема може бути ослаблена. Основною відмінністю між запропонованими схемами було зменшення розміру зашифрованого тексту, що може мінімізувати час на операції шифрування та дешифрування. Як результат -програмна реалізація процедури шифрування та дешифрування удосконаленої криптосистеми з відкритим ключем ntruencrypt з використанням мови програмування Ruby 1.9.3 була отримана за допомогою бібліотеки cryptolib. Удосконалений алгоритм стане ідеальним інструментом для забезпечення конфіденційності інформації за допомогою «хмарних» обчислень, оскільки захист інформації від несанкціонованого доступу є однією з найактуальніших проблем. Далі автори планують ряд науково-технічних рішень для розробки та впровадження ефективних методів, інструментів для задоволення вимог, принципів та підходів до кібербезпеки та криптосистем для забезпечення цілісності та конфіденційності інформації в експериментальних комп’ютерних системах та мережах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 68-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--interdisciplinary connections--інтеграційні класи--integration classes--професійна підготовка--interdisciplinary integration--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’42/Є-99
Автор(и) : Єщенко Т. А.
Назва : Лінгвістичний аналіз тексту. Модульний курс : навч. посіб.
Вихідні дані : Донецьк: ДІСО, 2009
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-2182-19-4: Б.ц.
ДРНТІ : 16.21.33
УДК : 81’42
Предметні рубрики: Лінгвістика-- Аналіз тексту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз тексту--дискурс--класифікація текстів--побудова тексту--категорії тестів--цілісність тексту--членованість тексту
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільченко, Віра Романівна, Гуз, Костянтин Жоржович
Назва : Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 116-125: кольор. фотогр. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 37:001.32](477)Ільченко + 37:001.32](477)Гуз + 373.5.016:502/504](477)
Предметні рубрики: Природознавство-- методика викладання-- старша школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники з природознавства--методична система навчання--цілісність знань про природу--ключові компетентності
Анотація: Автори статті аналізують вплив інтегрованого курсу з природознавства на розвиток учнів-гуманітаріїв, підвищення стану здоров’я, рівнів інтелекту, природничо-наукової компетентності тощо.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анісімова О. Е.
Назва : Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 10-19. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаментальна складова професійної підготовки--інваріантна складова професійної підготовки--варіативна складова професійної підготовки--особистісно-комунікативний критерій--діяльнісний критерій--дистанційна освіта--партнерська взаємодія--вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аніщенко О.
Назва : Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 7-16. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта дорослих--післядипломна освіта--освітні послуги--індивідуальні потреби
Анотація: Автором статті обгрунтовано вектори розвитку післядипломної освіти в Україні (освітній, культурно-просвітницький, консультативний, волонтерський). Науковий пошук скеровано на виявлення та аналіз актуальних напрямів та особливостей розвитку післядипломної освіти в українському освітньому просторі, що зумовлюються впливом зовнішніх і внутрішніх чинників та унаочнюють позитивні й негативні тенденції її розвитку, дозволяють спроєктувати перспективи цієї сфери освіти з урахуванням можливостей суттєвого розширення діапазону освітніх послуг тощо. Цілісність розгляду феномену післядипломної освіти досягнуто шляхом увиразнення взаємозв’язку післядипломної освіти з розвитком суспільства, системою освіти дорослих у цілому через аналіз теоретичних, організаційно-процесуальних і змістових аспектів її розвитку. Обгрунтовано висновок про те, що потреби в освіті й навчанні, перепідготовці, підвищенні кваліфікації упродовж усього життя є одними з основних потреб людини у суспільстві знань. Акцентовано увагу на тому, що післядипломна освіта є важливою складовою освіти дорослих у системі ціложиттєвого навчання. Охарактеризовано сутність і значення післядипломної освіти у контексті професійного розвитку особистості. Окреслено сучасний стан і проблеми розвитку післядипломної освіти. Наголошено, що актуальні проблеми у сфері післядипломної освіти дорослого населення в Україні зумовлені змінами (фінансово-економічного, соціально-політичного, структурного, комунікаційного характеру), спричиненими активною фазою російсько-української війни. Доведено необхідність розв’язання проблем, пов’язаних із недосконалістю нормативно-правового, а також ресурсного забезпечення (кадрами, фінансами, матеріально-технічними засобами тощо) післядипломної освіти. Обґрунтовано доцільність постійного оновлення напрямів, змісту і форм організації навчання відповідно до індивідуальних потреб слухачів, актуалітетів розвитку демократичного суспільства в Україні, потреб економічного та соціального розвитку держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арцишевський, Роман Антонович
Назва : Методологічні засади гуманістичної педагогіки
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 69-76 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 37.017(477) + 37:001.32](477)Арцишевський
Предметні рубрики: Гуманістична педагогіка-- філософія людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманістична педагогіка--здібності--людина--мета--самовдосконалення--цінність--цілісність
Анотація: Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Більченко Є.
Назва : Неототалітаризм як світоглядний феномен: культурологічний дискурс
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 2. - С. 83-90. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неототалітаризм--деконструкції--розшивання--гештальт--глобальне село--віртуальний тероризм--синоптикон--ідеологічний кітч--квазірелігійність--популістський елітаризм
Анотація: У статті на основі методології структурного психоаналізу та постструктуралізму здійснюється філософсько-семантичний аналіз феномену неототалітаризму як світоглядної установки на негацію Іншого (домінуючу ідентичність). Діагностування посттоталітарності передбачає диференціацію її класичних та некласичних рис. Класичні принципи нового тоталітаризму виявляються через аналітичну психологію, вони є похідними від культурних архетипів та спираються на досвід першої (етнічний націоналізм) та другої (імперіалізм) хвиль: цілісність як архетип оргії, бінарність як архетип "Ми-Вони", ксенофобія як архетип Чужого, квазірелігійність як архетип Золотого віку, патерналізм як архетип Батька/Матері/влади/держави, романтична концепція культури як гештальту. Некласичні риси неототалітаризму виявляються через структурний психоаналіз мовних практик ("розшивання") і методики деконструкцій, формуються в третій хвилі на основі інформатизації і передбачають використання постмодерних механізмів "рідинної сучасності" (глобальне село, віртуальний тероризм, самоцензура, ідеологічний кітч, популістський елітаризм, Синоптикон як суспільство горизонтального кібер-контролю).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бітківська Г.
Назва : Гра в жанровій моделі літературного журналу: до постановки проблеми
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)65 (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)65
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--жанрова модель--літературний журнал--літературний жанр--тематична рубрика--інтермедіальний елемент
Анотація: У статті досліджено роль і значення ігрових стратегій в жанровій моделі літературного журналу. На матеріалі твору Б. Ейхенбаума «Мій часопис» («Мой временник») простежується ігрове поєднання тематичних рубрик та літературних жанрів у журнальному контексті. Визначено комунікативний потенціал інтермедіальних елементів, мовних ігор та експериментів із формою в тексті журналу. Запропоноване розуміння літературного журналу як тексту, цілісність якого забезпечується за допомогою ігрових стратегій, які можна простежити на жанровому, сюжетно-композиційному та стилістичному рівнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)