Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінова політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 43
Автор(и) : Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2005
Кільк.характеристики :325 с
ISBN, Ціна 966-364-00-2: 26.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), Ф1(6), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), Ф1(6), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б 20
Автор(и) : Балабанов Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.
Назва : Маркетинг підприємства : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2018
Кільк.характеристики :611 с
Колективи : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту
ISBN, Ціна 978-611-01-1046-4: 325.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетинг підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--конкурентоспроможність--цінова політика--маркетингова логістика--прямий маркетинг--управління маркетингом
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 83
Автор(и) : Бородкіна Н. О.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :360 с
ISBN, Ціна 966-351-050-1: 99.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Торгівля
Примірники : всього : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Г 54
Автор(и) : Глотова Г. І., Ковба Ж. М., Мохонько Г. А., Мартинів В. В.
Назва : Маркетинговий менеджмент видавничої продукції . -2-е вид., виправл.
Вихідні дані : Львів: Українська академія друкарства, 2013
Кільк.характеристики :352 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-322-388-9: Б.ц.
ДРНТІ : 19.51 + 06
УДК : 655.4
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Видавнича продукція-- Маркетинг-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий менеджмент--видавнича справа--видавнича продукція--книговидавнича організація--ринок видавничої продукції--книжковий ринок--сегментація ринку видавничої продукції--маркетингова інформація--комерційна діяльність--товарна політика--цінова політика--збутова діяльність--виставка-ярмарок--інтернет-торгівля--маркетингова логістика--мерчандайзинг--конкурентоспроможність--стратегічне планування--маркетингове планування
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

5.

Назва журналу :Довідник економіста -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Сокуренко Б. Як підприємству увійти до торгівельної мережі?/ Б. Сокуренко (стр.10-13) Кл.слова: торгівельна мережа,фінансові витрати,збут власної продукції
Пасочник А. Амортизація - це просто! Розраховуємо в MS Excel/ А. Пасочник (стр.14-21) Кл.слова: розрахунок амортизації,обчислення амортизації,метод залишкової вартості
Петров В. Антикризове управління. Стратегія і тактика/ В. Петров (стр.22-31) Кл.слова: фінансова безпека,антикризова політика,механізм управління
Кучерак Д. ОСББ і собівартість послуг/ Д. Кучерак (стр.32-35) Кл.слова: об’єднання співвласників будинку,утримання будинку,оплата комунальних послуг
Побережний С. Стратегія в ціноутворенні. Що передбачити?/ С. Побережний (стр.36-41) Кл.слова: цінова політика,методи ціноутворення,цінова стратегія підприємства
Бойко М. Комерційна таємниця на підприємстві. Захист роботодавця/ М. Бойко (стр.42-49) Кл.слова: дисциплінарна відповідальність,матеріальна відповідальність,витік інформації
Козка О. Відповідальність за невиконання умов господарського договору/ О. Козка (стр.50-55) Кл.слова: розмір штрафу,порушення договору,стягнення неустойки
Кухарчук Л. Розрахувати відпускні. Без жодних зусиль? Легко!/ Л. Кухарчук (стр.56-63) Кл.слова: щорічна відпустка,посадовий оклад,розрахунковий період
Салова Н. Аудит касових операцій. Особливості підготовки та проведення/ Н. Салова (стр.64-67) Кл.слова: касова дисципліна,нормативні документи, касові операції,програма аудиту
Морозовська Г. Курсові різниці. Облік та оптимізація/ Г. Морозовська (стр.68-73) Кл.слова: правила бухгалтерського обліку,бухгалтерський фінансовий результат,обчислення податку
Товченик Н. Гривневі розрахунки підприємства у банках. Види та порядок відкриття/ Н. Товченик (стр.74-79) Кл.слова: відкриття рахунку,банківський рахунок,рахунок умовного зберігання
Товченик Н. Інвалютний рахунок підприємства. Порядок відкриття та використання/ Н. Товченик (стр.80-85) Кл.слова: валютні операції,договір банківського рахунку,купівля іноземної валюти
Єфімов О. Оцінка майна. Тепер в Реєстрі!/ О. Єфімов (стр.86-87) Кл.слова: єдина база даних звітів,унікальний номер звіту,рецензування звіту
Моніторинг законодавства (стр.88-94) Кл.слова: електронна система закупівель,державний дорожний фонд,розрахункові операції
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/З-53
Автор(и) : Земляков І. С., Рижий І. Б., Савич В. І.
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 20.00 грн
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : Ф1(5), ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(5), ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 364.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2021
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 440.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/О-75
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Наш час, 2004
Кільк.характеристики :240 с
ISBN, Ціна 966-8174-00-3:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/О-75
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-8365-50-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : ГП(2), ГП АБ(2)
Вільні : ГП(2), ГП АБ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)