Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=честь<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бовгиря, Андрій Маркович.
    Образа честі гетьмана у XVIII ст. [Текст] / А. М. Бовгиря // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2016. - № 2. - С. 87-96

Кл.слова (ненормовані):
монарх -- честь гетьмана -- сакралізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Грабовський, Сергій.
    Українці у Другій світовій війні: про бездержавну суб'єктність української нації [Текст] / С. Грабовський // Філософська думка. - 2015. - № 4. - С. 72-86

Кл.слова (ненормовані):
честь української нації -- квазідержавність -- Україна в Другу світову війну

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (05.10.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Старченко, Наталія Петрівна.
    В обороні честі дому шляхетського: справа про страту слуг князем Самуелем Каролем Корецьким на Волині 1645 р. [Текст] / Н. П. Старченко // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2017. - № 1. - С. 12-31

Кл.слова (ненормовані):
шляхетські цінності -- судочинство -- честь

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Коряченко, Л.
    Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 38–43.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Сінкевич, Н.
    Ідея Софії, благодаті, чеснот і патронату святих у гравюрі-тезі на честь Івана Мазепи [Текст] / Н. Сінкевич // Пам’ятки України: історія та культура. - Київ : Національне газетно-журнальне видавництво, 2013. - № 3(185). - С. 24-27 : фот.

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- Іоан Хреститель -- іконостас

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
37.091.4
А 72


   
    Антология педагогической мысли Древней Руси и Русского государства XIV-XVII вв. [Текст] / Сост. С. Д. Бабишин, Б. Н. Митюров. - Москва : Педагогика, 1985. - 363 с. - (в пер.) : 2.20 грн
    Зміст:
Педагогическая мысль периода зарождения и развития феодализма . - С .10
Народная педагогика о воспитании
Пословицы и поговорки . - С .32
Заговоры . - С .34
Клыбельные песни . - С .35
Пестушки и потешки . - С .37
Сказки . - С .38
Игрушки . - С .41
Загадки . - С .41
Скороговорки . - С .43
Считалки (сечки) . - С .43
Детские заклички . - С .44
Игровые песни-хороводы . - С .46
Колядки . - С .47
Воспитание бережного отношения к природе (запуки) . - С .49
Нарордные приметы . - С .49
Исторические предания . - С .50
Былины . - С .53
Народная педагогика о правилах поведения (вежество) . - С .60
Просвещение в Древней Руси (X-XIII вв.)
Памятники письменности восточных славян . - С .88
Источники о школах XI - XIII вв. . - С .90
О кормильцах-воспитателях княжих детей . - С .97
Монастырское воспитание и образование . - С .98
Обучение русских за границей и иностранцев на Руси . - С .99
Народная пеадгогика о средствах, способах обучения детей грамоте и школьный быт на Руси . - С .102
Педагогическая мысль в произведениях древнерусской литературы XI-XIII вв. . - С .151
Иларион . - С .151
Иларион. Из "Слова о законе и благодати" / Иларион. - С .153
Иоанн . - С .154
Иоанн. Из "Слова некоего калугера о чьтьи книг" / Иоанн. - С .155
Нестор . - С .156
Нестор. Из "Жития Феодосия Печерского" / Нестор. - С .157
Владимир Мономах . - С .161
Мономах, Владимир Мономах. "Поучение" Владимира Мономаха / В. Мономах. - С .164
Климент Смолятич . - С .170
Смолятич, Климент. "Послание" Климента Смолятича / К. Смолятич. - С .171
Кирилл Туровский . - С .174
Туровский, Кирилл. Из "Притч" и "Слов" Кирилла Туровского / К. Туровский. - С .175
Кирик Новгородец . - С .176
Новгородец, Кирик. Из "Учения им же ведати человеку числа всех лет" / К. Новгородец. - С .178
Константин Всеволодович (Владимирский) . - С .180
Всеволодович, Константин. Наставление о детях / К. Всеволодович
Всеволодович, Константин. Определение опекунам детей / К. Всеволодович. - С .181
Даниил Заточник . - С .182
Заточник, Даниил. Моление Даниила Заточника / Д. Заточник. - С .182
Произведения неизвестных авторов . - С .186
Слово некоего отца к сыну своему . - С .187
Слово о пользе учения . - С .188
Переводные произведения . - С .189
Из сборника афоризмов "Пчела" . - С .189
Из "Повести об Акире Премудром" . - С .193
Развитие педагогической мысли и просвещения в XIV-XVII вв. . - С .215
Педагогические тенденции в памятниках XIV - XVII вв. . - С .217
Задонщина . - С .217
Наставление тверского епископа Семена . - С .218
Из "Жития Стефана Пермского" . - С .219
Из "Жития Сергия Радонежского" . - С .219
Отрывок из письма В.Д. Ермолина поляку Якубу . - С .220
Послание Геннадия . - С .220
Афоризмы из сборника "Пчела" . - С .221
Афоризмы из сборника "Мудрость Менандра" . - С .222
Постановление "Стоглава" об обучении и училищах . - С .222
Домострой . - С .223
Благословение от благовещенского попа Сильвестра возлюбленному моему единородному сыну Анфиму . - С .227
Прещение вкратце о лености и нерадения... . - С .229
Наказание к учителям, како им детей учити грамоте . - С .234
Стихи воспитательного характера . - С .234
Слово о ленивых . - С .234
Похвала розге . - С .235
Спор по поводу Катехизиса Лаврентия Зизания . - С .235
Привелегия Московской академии . - С .236
Повесть о Горе-Злосчастии . - С .241
Иван Федоров . - С .250
Федоров, Иван. Евангелие учительное / И. Федоров. - С .251
Федоров, Иван. Из "Азбуки" Ивана Федорова (1574) / И. Федоров. - С .252
Федоров, Иван. [Поучение сыну] / И. Федоров. - С .257
Василий Федорович Бурцов-Протопопов . - С .258
Бурцов-Протопопов, Василий Федорович. Из "Азбуки" ("Начальное учение человеком, хотящим разумети божественного писания") / В. Ф. Бурцов-Протопопов. - С .260
Карион Истомин . - С .348
Истомин, Карион. Букварь / К. Истомин. - С .261
Истомин, Карион. Книга о хитростях ратных / К. Истомин. - С .277
Истомин, Карион. Полис / К. Истомин. - С .277
Домострой . - С .280
Школьное благочестие . - С .282
Из учебных книг . - С .295
Из "Азбуковника полного" . - С .298
Прописи . - С .299
Список рисунков к "Потешной книге" . - С .301
Русские просветители о воспитании и обучении . - С .308
Максим Грек . - С .308
Грек, Максим. Похвальная словеса сея блаженныя и святая... / М. Грек. - С .309
Иван Семенович Пересветов . - С .310
Пересветов, Иван Семенович. Сочинение о Петре волоском воеводе / И. С. Пересветов. - С .310
Пересветов, Иван Семенович. Из "Сказания о Магмете-салтане" / И. С. Пересветов. - С .311
Андрей Михайлович Курбский . - С .311
Курбский, Андрей Михайлович. Отрывок из предисловия к переводу книги Иоанна Дамаскина "Источник знания" / А. М. Курбский. - С .312
Курбский, Андрей Михайлович. Отрывок из предисловия к переводу книги Иоанна Златоуста "Новый Маргарит" / А. М. Курбский. - С .313
Епифаний Славинецкий . - С .314
Славинецкий, Епифаний. Гражданство обычаев детских / Е. Славинецкий. - С .314
Симеон Полоцкий . - С .330
Полоцкий, Симеон. Вертоград многоцветный / С. Полоцкий. - С .333
Веджество . - С .333
Нрав . - С .334
Невежда . - С .334
Разум . - С .334
Слово . - С .334
Труд . - С .334
Учение . - С .334
Учитель . - С .335
Учитися и учити . - С .335
Учай, а не творяй . - С .335
Частость . - С .335
Честь . - С .335
Букварь языка славенска, сиречь насало учения детям, хотящим учитися чтению писаний . - С .336
К юношам, учитися хотящим . - С .336
Увещание к читателю . - С .336
О невежественных старых учителях и священниках . - С .338
Комидия притчи о блудном сыне . - С .338
Из "Обеда душевного" . - С .341
Наказание чадом . - С .342
Из "Вечери душевной" . - С .343
Иоанникий (1639-1717) и Софроний (1652-1730) Лихуды . - С .348
Лихуда, Иоанникий. Алфавитарь - преднаказание детям / И. Лихуда, С. Лихуда ; 349
Лихуда, Иоанникий. Преднаказания детям / И. Лихуда, С. Лихуда. - С .349
Лихуда, Иоанникий. Из учебника логики ("Яснейшее изложение всего логического действования") / И. Лихуда, С. Лихуда. - С .349
Лихуда, Иоанникий. Из учебника риторики ("Черты царственного красноречия") / И. Лихуда, С. Лихуда. - С .349
Лихуда, Иоанникий. Из учебника физики (естественной философии) / И. Лихуда, С. Лихуда. - С .350
Илья Федорович Копиевский (Копиевич) (ок.1651-1714) . - С .350
Копиевский, Илья Федорович. Отрывок из "Введения краткого во всякую историю по чину историческому от создания мира ясно и совершенно списанное" / И. Ф. Копиевский. - С .351
Копиевский, Илья Федорович. Правила поведения / И. Ф. Копиевский. - С .353
Копиевский, Илья Федорович. Нравственно-педагогические сентенции / И. Ф. Копиевский. - С .353
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія пеагогіки--Антологія--Навчальні видання

Анотація: Данным изданием открывается серия книг, в которых впервые отражена история развития педагогической мысли в нашей стране с древних времен. В книгу вошли подлинные тексты сочинений педагогов, деятелей науки и культуры по вопросам воспитания и образования. Наряду с древнерусскими сочинениями Х-XIII вв. сборник включает произведения педагогической мысли XIV- XVII вв. Для специалистов в области педагогики, работников народного образования.
Дод.точки доступу:
Бабишин, С.Д. \сост.\
Митюров, Б.Н.
Копиевич, Илья Федорович \.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Книжкова палата України імені Івана Федорова.
    На честь 69-ї річниці визволення України від гітлерівців [Текст] / Книжкова палата України імені Івана Федорова // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2013. - N 11(208). - С. 52

Кл.слова (ненормовані):
масові заходи в бібліотеках -- святкові заходи

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

8.


    Старченко, Наталія Петрівна.
    Честь як регулятор шляхетського повсякдення (Волинь останньої третини XVI - початку XVII ст.) [Текст] / Н. П. Старченко // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2012. - № 6. - С. 25-39

Кл.слова (ненормовані):
Волинь XVI - початку XVII ст. -- честь шляхтича -- шляхетський соціум

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Самаа, Іса
    Честь душам наших матерів [Текст] / Іса Самаа // Всесвіт. - Київ, 2017. - № 7/8. - С. 83-84

Кл.слова (ненормовані):
проза

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Shabelnyk, K.
    Structural features of modern english commencement speeches [Текст] = Структурні особливості сучасної англомовної випускної промови / K. Shabelnyk, Y. Torhovets // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
випускна промова -- вступний комунікативний блок -- заключний комунікативний блок -- звертання -- привітання
Анотація: Представлене дослідження є спробою окреслити структурні особливості сучасної англомовної випускної промови. У статті остання визначається як урочиста промова з нагоди завершення навчання у закладі вищої освіти. Випускна промова зазвичай виголошується видатними людьми — акторами, співаками, політиками, бізнесменами — які зробили вагомий внесок у розвиток суспільства та досягли значних успіхів у певній галузі. Досліджувана промова належить до розважально-урочистого типу дискурсу, оскільки її основною метою є вшанування досягнень випускників та надихання їх на нові звершення. Підхід Тетяни Нагорської до структури промов видався найбільш релевантним для цієї розвідки і був успішно адаптований з огляду на особливості та мету дослідження. Дослідниця виділяє три основні частини промови: вступний комунікативний блок, основний комунікативний блок та заключний комунікативний блок. Наша стаття зосереджується на аналізі вступного (ВКБ) та заключного комунікативних блоків (ЗКБ). Результати дослідження свідчать про те, що вступний комунікативний блок зазвичай починається з привітання (офіційного чи неофіційного, іноді обох, щоб уникнути повторення), за яким іде звертання до групового або індивідуального адресата, при цьому усі спікери звертаються до випускників, іноді випускаючи звертання до інших присутніх. Промовці також можуть починати промову з висловлення подяки, але зазвичай вона виникає як спонтанна реакція на оплески або емоційні вигуки аудиторії, в такому разі спікери відхиляються від прописаного плану промови. Усі спікери у ВКБ вказують на те, що виголошу-вати промову для них це надзвичайна честь, вони пишаються можливістю поділитися своїм досвідом та дати настанови молодому поколінню. У заключному комунікативному блоці спікери актуалізують основну думку виступу та ставлять перед випускниками випробувальні завдання, щоб залишити глибокий відбиток у їхній пам’яті й спонукати до рішучих дій.
Дод.точки доступу:
Torhovets, Y.
Торговець Ю.
Шабельник К.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)