Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=європейська освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
   373.5.016
   E58


   
    Enterpreneurship Education at School in Europe [Текст] : eurydice report / European Commission. - Brussels : Education and Youth Analisys, 2016. - 234 p. - (Education and Training). - ISBN 978-92-9492-093-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Середня освіта--Європа

   Підприємництво--Навчання підприємництву


Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- європейська освіта -- навчання в Європі -- навчання вчителів
Анотація: Цей звіт містить найновішу інформацію про стратегії, навчальні програми та навчальні результати, а також охоплює такі теми, як системи фінансування та освіта вчителів. Аналіз зосереджений на початковій освіті, середній та загальній старшій середній освіті,а також початковій професійній освіті та навчанні на базі школи.
Дод.точки доступу:
European Commission


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Kaminska, М.
    Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 38-43, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3843 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
європейська освіта -- освітній пріоритет
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.3843,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Вавренюк, С. А.
    Історія проведення реформи вищої освіти в Європі / С. А. Вавренюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 15. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система вищої освіти -- європейська освіта -- реформування системи вищої освіти -- Болонський процес -- євроінтеграція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
1(091)
І-90


   
    Історія філософії : підручник / Г. І. Волинка [та ін.] ; редактор В. Г. Волинка ; Міністерство освіти і науки України. - 5-те видання, стереотипне. - Київ : Каравела, 2019. - 479 с. - Заголовок з обкладинки : Історія філософії в її зв’язку з освітою. - ISBN 978-966-8019-46-6 : 400.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії9Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
міфорелігійні витоки освіти -- антична філософія -- філософські школи -- філософія освіти -- європейська освіта -- схоластика -- флорентійська академія -- просвітницька місія
Анотація: У підручнику розглядається філософський поступ у перехрестних взаємозв’язках з еволюцією освітньо-виховної галузі.
Дод.точки доступу:
Волинка, Григорій Іванович
Гусєв, Валентин Іванович
Мозгова, Наталія Григорівна
Огородник, Іван Васильович
Федів, Юрій Олександрович
Волинка, В. Г. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
1(091)
І-90


   
    Історія філософії в її зв’язку з освітою [Текст] : підручник / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, Н. Г. Мозгова ; ред. В. Г. Волинка. - Київ : Каравела, 2006. - 479 с. - ISBN 966-8019-46-6 : 53.28 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Філософія--Освіта--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
міфорелігійні витоки освіти -- Антична філософія -- філософські школи -- філософія освіти -- європейська освіта -- схоластика -- Флорентійська Академія -- просвітницька місія
Анотація: У підручнику розглядається філософський поступ у перехрестних взаємозв'язках з еволюцією освітньо-виховної галузі.
Дод.точки доступу:
Волинка, Г. І.
Гусєв, В. І.
Мозгова, Н. Г.
Волинка, В. Г. \ред.\


Примірників всього: 48
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (31),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (31),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

6.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

7.
37.014.24(082)
Е 24


   
    Европейская школа XXI века = European school of the XXI century : материалы третьей встречи Международного педагогического клуба европейских столиц и международной научо.-практической конференции "Европейская школа XXI века", Москва, апрель, 2001 . / сост. Ю. Харламов. - Москва : Этносфера, 2001. - 232 с. : ил. ; 24 см. - Текст парал. : рус., англ. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
школа -- європейська освіта
Дод.точки доступу:
Харламов, Юлий \сост.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: З659149/2017/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Нові обрії європейської освіти / О. Ніколенко. - С.2-4
Кл.слова: європейська освіта, компетентність, сучасна освіта
Нюкало, Олена. "Я часу дух, дух міри і простору..." (ідейно-тематична спорідненість поезій "Не Зевс, не Пан..." П. Тичини та "Пісня про себе" В. Вітмена) / О. Нюкало, Співак І. . - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конспект уроку, спорідненість поезій, П. Тичина, В. Вітмен
Кривошея, Віталій. Тривоги за долю лбдства та мотиви перестороги у романі А. Камю "Чума" / В. Кривошея. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив перестороги, "Чума", конспект уроку
Дениско, Наталія. Поетизація високого почуття кохання, розкриття його сутності у вірші К. Симонова "Жди меня" / Н. Дениско. - С.12-14
Кл.слова: конспект уроку, поетизація кохання, "Жди меня"
Зінченко, Лідія. Оскар Уайльд "Хлопчик -Зірка" Основний конфлікт твору. Еволюція образу головного героя / Л. Зінченко. - С.15-17
Кл.слова: конспект уроку, "Хлопчик-Зірка", еволюція образу
Борщук, Людмила. Мистецтво бути Людиною (Урок за новелою О. Генрі "Останній листок" / Л. Борщук. - С.18-21
Кл.слова: конспект уроку, новела "Останній листок", мистецтво бути людиною
Демборинська, Софія. Мистецтво жити / С. Демборинська. - С.22
Кл.слова: мистецтво жити, людське життя, зарубіжна література
Легка, Вікторія. Проста істина Кіплінга / В. Легка. - С.23
Кл.слова: життя, щастя, Кіплінг
Антонець, Валентина. Значення образу Різдва у творі Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" / В. Антонець. - С.24-25
Кл.слова: конспект уроку, образ Різдва, "Різдвяна пісня у прозі"
Ульф, Старк. "Диваки і зануди" Універсальна історія про звичайних диваків. або "Крий Боже прожити життя занудою!" / С. Ульф. - С.26-29
Кл.слова: план-конспект уроку, "Диваки і зануди", Старк Ульф
Ульф, Старк. Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди" / С. Ульф. - С.29-31
Кл.слова: соціалізація підлітків, "Диваки і зануди", план-конспект уроку
Маркус, Зузак. Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору / З. Маркус. - С.31-39
Кл.слова: конспект уроку, провідні ідеї, "Крадійка книжок"
Шведер, Оси Ган. Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезія. Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". Автор, текст. читач у книжці Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда" / О. Г. Шведер. - С.39-42
Кл.слова: конспект уроку, "Сни шовкопряда", культурологічне перехрестя
Кашуба, Євдокія. "Вафельне серце" Маріїї Парр для тих, кого любиш... / Є. Кашуба. - С.45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: "Вафельне серце", інтерпретування літературного твору, конспект уроку
Гринюк, Лілія. Засудження жахів війни засобами авангардизму / Л. Гринюк. - С.52-54
Кл.слова: авангардизм, митці авангардизму, конспект уроку
Тутко, Наталія. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея "Добре вмирати тому." / Н. Тутко. - С.55-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тіртей, "Добре вмирати тому...", елегія
Василівецька, Світлана. Україна на тернистому шляху до Незалежності. Літературно-музична композиція / С. Василівецька. - С.58-63
Кл.слова: Україна, літературно-музична композиція, патріотизм
Ткачук, Таїсія. Тільки залишися живим. Есе / Т. Ткачук. - С.64
Кл.слова: есе, текст, зарубіжна література
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФ / Зарубіжна література ХХ-ХХІ ст.
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
37.044"406"(477)
Г 85


    Гриненко, Діна Віталіївна.
    Навчання впродовж усього життя в контексті сучасної європейської іншомовної освіти / Д. В. Гриненко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 187-192. - Библіогр.: 7 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Неперервне навчання--освіта

Кл.слова (ненормовані):
навчання впродовж усього життя -- європейська освіта -- компетентність -- удосконалення освіти
Анотація: В статті розкрито основні погляди європейських педагогів на навчання впродовж усього життя та його актуальність для кожного члена сучасного суспільства, а також визначено ключові індикатори, за допомогою яких можливе визначення рівня якості такої освіти тощо.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Ніколенко, Ольга.
    Нові обрії європейської освіти [Текст] / О. Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 4. - С. 2-4

Кл.слова (ненормовані):
європейська освіта -- компетентність -- сучасна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)