Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=європейський освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа :
Шифр видання : 74.44(4Укр)я031/Н 63 рукописний текст
Автор(и) : Ніколаєнко, Станіслав Миколайович
Назва : Теоретико-методологічні основи управління інноваційним розвитком системи освіти України : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.06
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :44 с
ДРНТІ : 14.15.15
ББК : 74.44(4Укр)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- організація освіти дорослих --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5.015.62(477)/Т 58
Автор(и) : Топузов, Олег Михайлович
Назва : Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 16-27 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.5.015.62(477) + 37:001.32](477)Топузов
Предметні рубрики: Якість освіти-- загальна середня освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейська інтеграція україни--європейський освітній простір--загальна середня освіта--якість загальної середньої освіти
Анотація: Розглянуто проблему забезпечення якості вітчизняної освіти (зокрема – загальної середньої) в контексті реалізації європейського вибору нашої держави, інтеграції системи освіти України до європейського освітнього простору.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кірик Т.
Назва : Філософія удосконалення виховної роботи зі студентами-медиками в сучасних умовах
Місце публікування : Нова парадигма. Філософія. Соціологія: журнал наукових праць/ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - N 131. - С. 58-66. - ISSN 2222-4637 (Шифр Н558821202/2017/131). - ISSN 2222-4637
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна освітня доктрина--європейський освітній простір--європейська інтеграція--європейська свідомість--опір інформаційній агресії
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко С. О.
Назва : Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність"
Місце публікування : Імідж сучасного педагога: всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава, 2017. - № 8. - С. 41-47. - ISSN 2221-6316 (Шифр І426210053/2017/8). - ISSN 2221-6316
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--освіта--європейський освітній простір
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Зелюк В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах/ В. В. Зелюк (стр.5-9) Кл.слова: децентралізація,управління освітою,опорна школа
Даниленко Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління/ Л. І. Даниленко (стр.10-14) Кл.слова: інституційна спроможність,державно-громадське управління,сталий розвиток
Михасюк О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін/ О. К. Михасюк (стр.15-17) Кл.слова: управління,державно-громадське управління,громадсько-державне управління
Денисенко Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління/ Є. В. Денисенко (стр.18-20) Кл.слова: культуролічний підхід,управління,управлінське мислення
Стрельніков В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі/ В. Ю. Стрельніков (стр.21-24) Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів,технологія кооперативного навчання,технологія інтенсивного навчання
Лебедик Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Л. В. Лебедик (стр.25-28) Кл.слова: магістр,форма навчання,ділова гра
Гельжинська Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій/ Т. Я. Гельжинська (стр.29-32) Кл.слова: система,освітнє середовище,моніторинг
Момот О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.33-35) Кл.слова: вихованість,критерії вихованості,рівні вихованості
Палкин В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции/ В. А. Палкин (стр.36-40) Кл.слова: цивілізація,інформаційна цивілізація,віртуальна свобода
Кравченко С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність"/ С. О. Кравченко (стр.41-47) Кл.слова: компетентнісний підхід,освіта,європейський освітній простір
Бобак О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями/ О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек (стр.48-50) Кл.слова: дитина,вади психофізичного розвитку,соціалізація особистості
Ткаченко А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження/ А. В. Ткаченко (стр.55-58) Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень,джерелознавство,педагогічна біографістика
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисневская Ю. А.
Назва : Реформа высшего образования в Польше в контексте Болонского процесса
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2018. - Том 6, N 9. - С. 23-31. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2018/6/9). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--польська модель вищої школи--якість вищої освіти--самооцінка викладача вузу
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N.
Назва : The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 342-357. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--менеджмент якості університетської освіти--якість--якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власюк, Оксана, Дараган, Тетяна, Тимошенко, Наталія
Назва : Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 7. - С. 18-31. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/7). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--вища освіта--освітній процес--академічна мобільність--фінансування освіти--матеріально-технічна база--державне замовлення--заклади вищої освіти
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чалий О., Любчик О., Чалий К.
Назва : Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--кредити ects--медична інформатика--порівняльний аналіз--медична освіта
Анотація: В оглядовій статті представлено порівняльний аналіз щодо певних визначальних аспектів викладання фундаментальних для медичної освіти дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в 10 університетах 7 європейських країн. Проведено ґрунтовне зіставлення організації викладання цих природничих дисциплін (зокрема обсягу аудиторних годин) в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця та інших європейських медичних університетах для спеціальності «Медицина». Встановлено, що в переважній більшості – 8 з 9 європейських університетах (медичних факультетах) на вивчення обов’язкових фізичних дисциплін відводиться більше аудиторних годин (для деяких університетів – у 2–3 рази більше), ніж у НМУ імені О.О. Богомольця. Дисципліна «Медична інформатика та основи наукових досліджень» затверджена в робочому навчальному плані НМУ для спеціальності «Медицина» на 2021–2022 навчальний рік не як обов’язкова нормативна дисципліна, а як варіативна дисципліна, яку студенти 1-го курсу НМУ імені О. О. Богомольця можуть обрати з апріорною ймовірністю, яка дорівнює 0,5. Підкреслено значення викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» як невід’ємних інтегральних частин сучасної практично-орієнтованої медичної освіти. Враховуючи перспективи поглиблення інтеграції медичної освіти України в Європейський освітній простір і з метою забезпечення якісної підготовки майбутніх лікарів та створення передумов для академічної мобільності студентів, обґрунтовано доцільність приведення у відповідність обсягу аудиторних годин та пріоритетності викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в НМУ імені О. О. Богомольця до виявлених типових діапазонів годин в навчальних планах переважної більшості профільних факультетів низки університетів провідних Європейських країн.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)