Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігри у воді<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016.3:796.2/К 84
Автор(и) : Кругляк О.
Назва : Рухливі ігри та естафети в школі : посібник для вчителя
Вихідні дані : Тернопіль: Підручники і посібники, 2014
Кільк.характеристики :111 с
ISBN, Ціна 978-966-07-1975-0: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016.3:796.2 + 796.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Фізична культура-- Рухливі ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народні ігри--рухові ігри--естафети--ігри у воді--ігри на снігу
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іскра У. В., Позніхаренко Д. О., Ясько Л. В.
Назва : Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 2. - С. 17-26. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.3 (Шифр С967601977/2019/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--ігри у воді--соціометрія--фізичне виховання--школярі
Анотація: Соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку до взаємодії у колективі є актуальною проблемою. Спілкування дітей, опосередковане гаджетами у віртуальному світі, що стає все більш розповсюдженим, сприяє виникненню труднощів у процесі реальної взаємодії. Мета – дослідження динаміки соціально-психологічної адаптованості дітей молодшого шкільного віку із застосуванням ігрового методу в групах початкового навчання плавання як одного із засобів соціальної адаптації. Учасники дослідження – діти-спортсмени (гімнасти) 9-ти років (ДЮСШ «ФЕНІКС– Спартак»), які перебували на тренувальних зборах у дитячому оздоровчо-спортивному таборі та становили контрольну (n=13) і експериментальну (n=13) групи. Тривалість дослідження – 21 день. Заняття у воді проводилися щоденно по 45 хвилин. У процесі дослідження було використано метод соціометрії (дослідження міжособистісних стосунків у групі) за Moreno J-L. Основним засобом впливу на дітей експериментальної групи було застосування у заняттях ігор у воді, які потребували різної взаємодії між дітьми. Відповідно для контрольної групи застосовувались ігри, що переважно передбачали індивідуальну форму організації виконання завдань. Показник соціометричного статусу, який відображає рівень соціально-психологічної адаптації, у дітей експериментальної групи (у порівнянні з контрольною) наприкінці дослідження статистично значуще покращився з 31,3 ± 12,8 % (Мх ± σ) на початок роботи до 51,4 ± 14,6 % (Мх ± σ) на час її завершення (t = 3,73; p ≤ 0,01)). У дітей контрольної групи статистично значущих змін за вказаним показником виявлено не було. Аналіз соціометричного статусу показав, що у дітей експериментальної групи рівень соціально-психологічної адаптації в результаті використання ігрового методу на етапі початкового навчання плаванню значно покращився. Ігри у воді та спеціально створені соціально-педагогічні ситуації супроводжуються покращенням соціальної адаптації дітей у колективі. Чим більше ігор, які мотивують до взаємодії, тим краще та легше проходить процес адаптації дітей до соціальної взаємодії в колективі. Показано, що в результаті спеціально організованої взаємодії у групі збільшується кількість взаємних виборів, тобто зв’язки між дітьми стають більш різноманітними, покращується структура колективу загалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)