Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ідеали<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/З-50
Автор(и) : Зелюк, Віталій Володимирович, Моргун, Володимир Федорович, Устименко, Тетяна Анатоліївна
Назва : Особистість в освіті: парадигма культури : монографія
Вихідні дані : Полтава: Асмі, 2011
Кільк.характеристики :211 с
Примітки : Библиогр.: с. 187-209
ISBN, Ціна 978-966-182-172-8:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Освіта-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкритість--інтегральна якість--гуманізм--культура--ідеали
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/У 45
Назва : Українська етнопедагогіка: історичний контекст : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Науково-методичний центр "Українська етнопедагогіка і народознавство"
ISBN, Ціна 966-640-161-4:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Етнопедагогіка-- Історія --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3(075.3)/А 88
Автор(и) : Арцишевський, Роман Антонович
Назва : Світ і людина : підручник для 8-9 класів
Вихідні дані : Київ: АртЕк, 1996
Кільк.характеристики :440 с.: іл.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-7707-8870-4: 3.00 грн.
ДРНТІ : 04.21 + 02.41
УДК : 316.3(075.3)
Предметні рубрики: Соціологія-- Суспільство
Анотація: Цей навчальний посібник визнано одним із кращих серед поданих на конкурс в рамках програми "Трансформація гуманітарної освіти в Україні".
Примірники : всього 7: Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1/М 63
Назва : Мир детства. Юность . -2-е издание, переработанное
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1991
Кільк.характеристики :256 с.: ил.
Серія: Библиотека для родителей
ISBN, Ціна 5-7155-0434-1:
ДРНТІ : 14.39.07
УДК : 37.018.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Сімейна педагогіка-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--моральні ідеали--активна життєва позиція
Примірники : всього 1: Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Слово і час -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Жулинський М. Апостольська місія Тараса Шевченка та ідеали слов'янської єдності/ М. Жулинський (стр.3-19)
Харчук Р. Проблема історичної пам'яті: коментар до Шевченкового образу Петра Конашевича-Сагайдачного/ Р. Харчук (стр.19-24)
Боронь О. Творчість Оноре де Бальзака і проза Тараса Шевченка/ О. Боронь (стр.24-28)
Левицький В. Наснага та моторошність "іного краю" : урбанізм у літературних творах Тараса Шевченка/ В. Левицький
Ожоган Л. Тарас Шевченко в "Indtryk fra Rusland" Ґеорґа Брандеса/ Л. Ожоган (стр.36-40)
Нич Р. Інноваційна гуманітаристика: текст як лабораторія. Традиції, гіпотези, пропозиції/ Р. Нич ; пер. Л. Бербенець (стр.41-55) Кл.слова: теорія тексту,кіберкультура,культура тексту
Герасименко Н. Жіноча література: чи справді "рожева"?/ Н. Герасименко (стр.56-69) Кл.слова: жіночий роман,українська сучасна література,жанр
Пастух Б. Про дві лінії розвитку сучасної української лірики/ Б. Пастух (стр.70-76) Кл.слова: поезія,сакральний,лірика
Матеріали круглого столу "Середньовіччя: Візантія - Русь - Україна" (стр.77-94) Кл.слова: історія літератури,література Київської Русі,методика викладання літератури
Сліпушко О. Вступне слово/ О. Сліпушко (стр.77-78) Кл.слова: література Середньовіччя,релігійна іпостась,ментальна і соціальна іпостась
Чорноморець Ю. Візантійські та візантологічні наративи.Чому і як потрібно їх деконструювати?/ Ю. Чорноморець (стр.79-87) Кл.слова: робота над текстом,робота над перекладом,наукові міфи
Білоус П. Постколоніальна рецепція української літератури періоду Київської Русі/ П. Білоус (стр.87-90) Кл.слова: література Київської Русі,маргінальне,партикулярне
Сулима В. Давньоукраїнська проповідь як літературний жанр в контексті нової герменевтичної стратегії/ В. Сулима (стр.91-94) Кл.слова: Іван Златоуст,Візантійська патристика,українська медієвістика
Миронець Н. Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки)/ уклад. Н. Миронець (стр.95-114)
Яременко О. Філателістична шевченкіана (до 200-річного ювілею Тараса Шевченка)/ О. Яременко (стр.115-117) Кл.слова: філателія,Шевченкіана
Кузьменко В. Творчість Михася Ткача в рецепції критиків і літературознавців / В. Кузьменко (стр.118-120) Кл.слова: літературознавство,Ткач Михась,творчість
Александрова Г. Шевченкова проза: зв'язки із західноєвропейським літературним процесом / Г. Александрова (стр.121-122) Кл.слова: літературознавство,шевченко Тарас,творчість
Бондар К. Шевченко, сповнений загадок / К. Бондар (стр.123-124) Кл.слова: літературознавство,шевченко Тарас,творчість
Брайко О. Презентація Шевченківського тому "Історії української літератури"/ О. Брайко (стр.125-126) Кл.слова: Національна спілка письменників України, презентація, 2015,шевченко Тарас,аналіз творів
Пам’ятка для авторів (стр.126) Кл.слова: тематичне спрямування,обов'язкові структурні елементи,класифікатор функціональної інформації
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жулинський, Микола
Назва : Апостольська місія Тараса Шевченка та ідеали слов'янської єдності
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2015. - № 3. - С. 3-19. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2015/3). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- Персоналія-- аналіз творчості-- життєвий шлях
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кирило-мефодієвське братство--націоналізм--християнство--мовна самоідентифікація--месіанізм
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Герасименко Л. В.
Назва : "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 36-44 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
УДК : 37.013.015.2
Предметні рубрики: Педагогічна антропологія
Педагогічний процес
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.43:17.035./С 37
Назва : Сім’я та родинне виховання у національній етнопедагогічній культурі : збірник наукових статей
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький: Ризографіка, 2005
Кільк.характеристики :437 с
ISBN, Ціна 966-8743-09-1: 74.00 грн.
ДРНТІ : 14.39
УДК : 37.013.43:17.035.3 + 17.035.3
Предметні рубрики: Етнопедагогіка
Культурна педагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.2/П 86
Автор(и) : Сердюк, Т.М. . Л. З., Яблонська Т. М., Данилюк І. В., Пенькова О. І., Володарська Н. Д.
Назва : Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-410-6:
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.9.2
Предметні рубрики: Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення особистості--самовдосконалення особистості--самооцінка--ціннісні основи--етнічна ідентичність--світоглядні орієнтації--самореалізація особистості
Анотація: Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)