Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ізонитка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хлопіна Ж. Ф., Тимченко І. В.
Назва : Малюємо ниткою
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 11/12. - С. 81-95 (Шифр Т893832/2018/11/12)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв
Предметні рубрики: Трудове навчанн-- методика навчання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--віртуальна листівка--ізонитка--ниткова графіка--основа--шовкові нитки--інструменти--заповнення кола--заповнення кута--основні прийоми
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2020р.,N 17/18
Цікаві статті :
Бардакова І. В. Інтер"єрна прикраса/ І. В. Бардакова (стр.4-7) Кл.слова: груповий проєкт,інтер"жрна прикраса,композиція
Шеденко О. М. Нове життя старим речам - виготовлення елементівв садового дизайну/ О. М. Шеденко (стр.8-12) Кл.слова: садовий дизайн,ландшафтний дизайн,урок трудового навчання
Чечель П. М. Основи колористики. Виготовлення мандали/ П. М. Чечель (стр.13-22) Кл.слова: урок трудового навчання,основи колористики,виготовлення мандали
Чечель Л. М. Органайзер для рукоділля/ Л. М. Чечель (стр.22-28) Кл.слова: органайзер для рукоділля,урок трудового тнавчання,творчий проєкт
Івахноваа О. М. Виготовлення новорічної іграшки "Ліхтарик бажань"/ О. М. Івахноваа (стр.29-35) Кл.слова: новорічна іграшка,майстер-клас,фоаміран
Гринченко Ф. І. ЩО? Де? Коли7 Навіщо?/ Ф. І. Гринченко (стр.36-41) Кл.слова: виховний захід,галузь "Технологія",учні 10-11 класів
Шеденко О. М. Трудовичок/ О. М. Шеденко (стр.41-42) Кл.слова: інтелектуально-практична гра,5 клас,хід гри
Луцковська Т. І. Таланти твої, Україно!/ Т. І. Луцковська (стр.43-47) Кл.слова: талант,господарювання,пісня
Бардакова І. В. Подорож у часі до етнічних джерел/ І. В. Бардакова (стр.47-50) Кл.слова: етнічні джерела,гра-квест,9 клас
Джигола Т. В. . Чарівний подарунок своїми руками/ Т. В. Джигола (стр.50-54) Кл.слова: паперовий конструктор,об"ємний виріб,урок трудового навчання
Надточий Л. А. изайн одягу та оздоблення елементів українського народного костюма/ Л. А. Надточий, С. Д. Божченко, В. О. Сумарокова (стр.54-63) Кл.слова: дизайн одягу,український народний костюм,елементи оздоблення
Данілкшкін В. В. "Сова" - практично та естеетично!/ В. В. Данілкшкін (стр.64-68) Кл.слова: учнівський проєкт,маловідходне виробництво,виріб з деревини
Нікітчик Р. А. Ексклюзивний виріб-сувенір "Силует кота"/ Р. А. Нікітчик (стр.68-72) Кл.слова: виріб-сувенір,фанера,5 клас
Джигола Т. В. Нитяний дизайн. Чарівні ниткові візерунки для інтер"єру/ Т. В. Джигола (стр.73-78) Кл.слова: дизайн,нитяний дизайн,декоративно-ужиткове мистецтво
Сучасні тренди в освіті (стр.78-80) Кл.слова: сторітеллінг як метод навчання,навчання через челлендж,корпоративне онлайн-навчання
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Джигола Т. В.
Назва : Нитяний дизайн. Чарівні ниткові візерунки для інтер'єру : декоративно-ужиткове мистецто, ізонитка
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 17/18. - С. 73-78 (Шифр Т893832/2020/17/18)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайн--нитяний дизайн--декоративно-ужиткове мистецтво--ужиткове мистецтво--ізонитка--урок трудового навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкуренко О. В., Сакалюк О. П., Стецик С. П.
Назва : Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 201-214. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): арт-терапія--ебру--інноваційні техніки навчання--інноваційна діяльність--інтегрований підхід--казкотерапія--цифрова компетентність--цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)