Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=імідж компанії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Мазура Е. Социальные сети не могут быть основным или единственным источником информации в маркетинговых исследованиях/Е. Мазура // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.32-33
2.

Попова Т. Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей/Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.38-39
3.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер/Ф. Котлер. - 2019
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)