Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Новохатько Л. Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну/Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N Вип. 2.-С.67-73
|
>2.
| Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/О. Коваленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.77-73
|
>3.
| Літіченко О. Д. Гурток не для галочки/О. Д. Літіченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2020,N № 10.-С.45-48
|
>4.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>5.
| Близнюк В. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO/В. Близнюк, Н. Бригинець // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2020,N № 11.-С.43-48
|
>6.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>7.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Кудрявцева Д. 6 порад, як зробити уроки фізичної культури цікавими/Д. Кудрявцева // Здоров’я та фізична культура. -Київ:Шкільний світ, 2019,N № 3.-С.4-5
|
>9.
| Миронова С. Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/С. Миронова // Заступник директора школи. -Київ:ТОВ МЦФЕР-Україна, 2019,N № 2.-С.17-29
|
>10.
| Борисенко Н. А. Використання лепбука для демонстрування результатів проектно-технологічної діяльності учнів/Н. А. Борисенко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 15/16.-С.18-25
|
|
|