Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський: Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею Вип. 2. - 2003
|
>2.
| Дічек Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні/Н. Дічек // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1/2.-С.15-28
|
>3.
| Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/Л. Мартьянова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 1.-С.40-42
|
>4.
| Мадзігон В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей/В. М. Мадзігон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.54-58
|
>5.
| Міхно О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) /О. П. Міхно // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N N 3.-С.64-74
|
>6.
| Новохатько Л. Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну/Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N Вип. 2.-С.67-73
|
>7.
| Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/О. Коваленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.77-73
|
>8.
| Близнюк В. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO/В. Близнюк, Н. Бригинець // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2020,N № 11.-С.43-48
|
>9.
| Зінченко Н. Індивідуальний, диференційований підхід до учнів на уроках фізичної культури/Н. Зінченко // Здоров’я та фізична культура. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 12.-С.31-39
|
>10.
| Миронова С. Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/С. Миронова // Заступник директора школи. -Київ:ТОВ МЦФЕР-Україна, 2019,N № 2.-С.17-29
|
|
|