Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Початкова школа - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>3.
| Бондар Л. Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.)/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 1/2.-С.33–38
|
>4.
| Кузьменко В. У. Індивідуалізоване виховання і навчання в освітніх закладах/В. У. Кузьменко. - 2003
|
>5.
| Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Степанова Т. М. Індивідуалізація і диференціація навчання математики дітей старшого дошкільного віку/Т. М. Степанова. - 2006
|
>7.
| Шпарик О. М. Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя/О. М. Шпарик // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 4.-С.152-164
|
>8.
| Пономаренко О. Д. Хороший учитель - завжди учень/О. Д. Пономаренко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 4.-С.9-14
|
>9.
| Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Івасіків М. І. Специфіка використання ігрової діяльності на занятті гуртка/М. І. Івасіків // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 5.-С.44-47
|
|
|