Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Новохатько, Леонід.
    Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну [Текст] / Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 67-73DOI 10.28925/2524-2644.2023.168. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- піар-послуги -- дизайн -- творчість -- індивідуальний підхід -- бренд -- сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Дод.точки доступу:
Власов, Владислав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Коваленко, О.
    Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Коваленко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 77-73, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
адресність методичного супроводу -- діагностування -- методи діагностування -- методичний супровід -- індивідуальний підхід -- критерії оцінювання
Анотація: Устатті, наосновіопрацюваннятлумачнихсловників, енциклопедій, довідниківтощо, представлена дефінітивна характеристика основних понять дослідження «діагноз», «діагностування», «педагогічне діагностування», «діагностика педагогічної діяльності» та охарактеризовано значення діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Представлено ретроспективний огляд використання діагностування в педагогіці. Подано цитування нормативно-правових документів з питань освіти щодо організації методичного супроводу на діагностичних засадах. Представлені результати опрацювання психолого-педагогічних досліджень щодо діагностування у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Подана класифікація методів діагностування (спостереження, самоаналіз і самооцінка, анкетування, заповнення діагностичних карт тощо) та її принципів. Окреслені методичні рекомендації щодо використання діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Літіченко, Олена Дмитрівна.
    Гурток не для галочки / О. Д. Літіченко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 10. - С. 45-48

Кл.слова (ненормовані):
гурткова робота -- напрями -- індивідуальний підхід

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех ; 4-5
Кл.слова: виховання, розвиток особистості, вікові особливості
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно- збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10
Кл.слова: насичене середовище, розвивальне середовище, середовищний підхід
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно-збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16
Кл.слова: оцінювання, індикатори оцінки
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рогозіна. - С.20-26
Кл.слова: освітній процес, розвивальне середовище, потижневе планування
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільника / Н. Гавриш. - С.30-31
Кл.слова: професійні видання, критичне мислення, інтелектуальний інтерес
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35
Кл.слова: метод проєктів, творча діяльність
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41
Літіченко, Олена Дмитрівна. Гурток не для галочки / О. Д. Літіченко. - С.45-48
Кл.слова: гурткова робота, напрями, індивідуальний підхід
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52
Кл.слова: проєктна діяльність
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55
Кл.слова: дизайн, художньо-естетичний розвиток, гурткова робота
Гавриш, Наталя. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60
Кл.слова: покарання дітей, слово, ігнорування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Близнюк, Віта.
    Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 11. - С. 43-48

Кл.слова (ненормовані):
порушення зору -- індивідуальний підхід
Дод.точки доступу:
Бригинець, Надія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В353859/2020/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 11
Зміст:
Бадер, Світлана. Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі / С. Бадер. - С.4-8
Кл.слова: специфіка групи, упорядкування середовища, діяльність дітей
Стаєнна, Олена. У пошуках скарбів: організуйте квест для дошкільників / О. Стаєнна. - С.9-13
Кл.слова: ігрова діяльність, лінійний квест, штурмовий квест
Кучерява, Наталія. Вам слово! або Мистецтво публічного виступу / Н. Кучерява. - С.14-17. - методист-початківець
Кл.слова: підготовка до виступу, структура виступу
Як зробити виступ цікавим і зрозумілим. - С.18-19
Філоненко, Олена. Презентації в сервіcі Google: стильно та мобільно / О. Філоненко. - С.20-24
Кл.слова: створення презентацій, застосування ІКТ, інструментарій
Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день. - С.25-27
Кл.слова: макет, кольорова палітра, SmartArt
Герасименко, Олена. Blogger для вихователя: як вести авторський блог / О. Герасименко, О. Дорошенко. - С.28-31
Кл.слова: блог педагога, сторінки, меню
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на грудень. - С.32-34
Мартинюк, Людмила. Пограємо на столі: новий формат відомих ігор / Л. Мартинюк. - С.35-37
Кл.слова: розвивальне середовище, настільні ігри, ігрова діяльність
Соловйова, Людмила. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки / Л. Соловйова. - С.38-42
Кл.слова: ігрова діяльність, самодіяльні ігри, цілеспрямована поведінка
Близнюк, Віта. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець. - С.43-48
Кл.слова: порушення зору, індивідуальний підхід
Качур, Оксана. Методичний захід у форматі 5-М / О. Качур. - С.49-52
Кл.слова: професійна кваліфікація, зв'язне мовлення дошкільників, театрально-ігрова діяльність
Целіна, Вікторія. Ігри В'ячеслава Воскобовича в корекційній роботі / В. Целіна, Л. Іллічова. - С.53-55
Кл.слова: корекційні заняття, методична розробка, учителі-логопеди
Дистанційка для дошкільників: поради батькам. Буклет. - С.56-57
Що відзначати в грудні. - С.58-59
Джемула, Галина. В гостях у рукавичці. Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня яблук / Г. Джемула. - С.60-63
Кл.слова: свята, цікаві події, День рукавиці
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: П875300957/2019/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1/2
Зміст:
Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14
Кл.слова: виховання, методологія, освіта
Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28
Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід
Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36
Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність
Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44
Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО
Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51
Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта
Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59
Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів
Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69
Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування
Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77
Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція
Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87
Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми
Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99
Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка
Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99
Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання
Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105
Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти
Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112
Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт
Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119
Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кудрявцева, Дар’я.
    6 порад, як зробити уроки фізичної культури цікавими / Д. Кудрявцева // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 3. - С. 4-5. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- учень -- індивідуальний підхід -- урахування потреб і можливості дітей -- гаджети на уроках фізичної культури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Миронова, Світлана.
    Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / С. Миронова // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2019. - № 2. - С. 17-29

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні порушення -- індивідуальний підхід -- психологічні особливості -- корекційна спрямованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Борисенко, Н. А.
    Використання лепбука для демонстрування результатів проектно-технологічної діяльності учнів / Н. А. Борисенко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 15/16. - С. 18-25. - Бібліогр.: 2 назви

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--проектна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
лепбук -- проектно-технологічна діяльність -- концентрація уваги -- портфоліо -- груповий характер виробу -- індивідуальний характер виробу -- індивідуальний підхід -- учнівсько-вчительський проект

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)