Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Івасіків, М. І.
    Специфіка використання ігрової діяльності на занятті гуртка / М. І. Івасіків // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 5. - С. 44-47. - Бібліогр.: 6 назв

Рубрики: Трудове навчання--позакласна робота--гра

Кл.слова (ненормовані):
гуртківець -- педагогічна цінність -- інтерес -- ігровий момент -- індивідуальний підхід -- мистецтво

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Близнюк, Віта.
    Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 11. - С. 43-48

Кл.слова (ненормовані):
порушення зору -- індивідуальний підхід
Дод.точки доступу:
Бригинець, Надія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.313.11(091)(477)"194/198"
Б 81


    Бондар, Л.
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.) / Людмила Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 33–38. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Диференційоване навчання--початкова школа--історія--Україна, 40–80-ті рр. 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- класи вирівнювання -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті на основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.). Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації – класи вирівнювання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Борисенко, Н. А.
    Використання лепбука для демонстрування результатів проектно-технологічної діяльності учнів / Н. А. Борисенко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 15/16. - С. 18-25. - Бібліогр.: 2 назви

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--проектна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
лепбук -- проектно-технологічна діяльність -- концентрація уваги -- портфоліо -- груповий характер виробу -- індивідуальний характер виробу -- індивідуальний підхід -- учнівсько-вчительський проект

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех ; 4-5
Кл.слова: виховання, розвиток особистості, вікові особливості
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно- збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10
Кл.слова: насичене середовище, розвивальне середовище, середовищний підхід
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно-збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16
Кл.слова: оцінювання, індикатори оцінки
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рогозіна. - С.20-26
Кл.слова: освітній процес, розвивальне середовище, потижневе планування
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільника / Н. Гавриш. - С.30-31
Кл.слова: професійні видання, критичне мислення, інтелектуальний інтерес
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35
Кл.слова: метод проєктів, творча діяльність
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41
Літіченко, Олена Дмитрівна. Гурток не для галочки / О. Д. Літіченко. - С.45-48
Кл.слова: гурткова робота, напрями, індивідуальний підхід
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52
Кл.слова: проєктна діяльність
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55
Кл.слова: дизайн, художньо-естетичний розвиток, гурткова робота
Гавриш, Наталя. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60
Кл.слова: покарання дітей, слово, ігнорування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В353859/2020/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 11
Зміст:
Бадер, Світлана. Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі / С. Бадер. - С.4-8
Кл.слова: специфіка групи, упорядкування середовища, діяльність дітей
Стаєнна, Олена. У пошуках скарбів: організуйте квест для дошкільників / О. Стаєнна. - С.9-13
Кл.слова: ігрова діяльність, лінійний квест, штурмовий квест
Кучерява, Наталія. Вам слово! або Мистецтво публічного виступу / Н. Кучерява. - С.14-17. - методист-початківець
Кл.слова: підготовка до виступу, структура виступу
Як зробити виступ цікавим і зрозумілим. - С.18-19
Філоненко, Олена. Презентації в сервіcі Google: стильно та мобільно / О. Філоненко. - С.20-24
Кл.слова: створення презентацій, застосування ІКТ, інструментарій
Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день. - С.25-27
Кл.слова: макет, кольорова палітра, SmartArt
Герасименко, Олена. Blogger для вихователя: як вести авторський блог / О. Герасименко, О. Дорошенко. - С.28-31
Кл.слова: блог педагога, сторінки, меню
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на грудень. - С.32-34
Мартинюк, Людмила. Пограємо на столі: новий формат відомих ігор / Л. Мартинюк. - С.35-37
Кл.слова: розвивальне середовище, настільні ігри, ігрова діяльність
Соловйова, Людмила. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки / Л. Соловйова. - С.38-42
Кл.слова: ігрова діяльність, самодіяльні ігри, цілеспрямована поведінка
Близнюк, Віта. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець. - С.43-48
Кл.слова: порушення зору, індивідуальний підхід
Качур, Оксана. Методичний захід у форматі 5-М / О. Качур. - С.49-52
Кл.слова: професійна кваліфікація, зв'язне мовлення дошкільників, театрально-ігрова діяльність
Целіна, Вікторія. Ігри В'ячеслава Воскобовича в корекційній роботі / В. Целіна, Л. Іллічова. - С.53-55
Кл.слова: корекційні заняття, методична розробка, учителі-логопеди
Дистанційка для дошкільників: поради батькам. Буклет. - С.56-57
Що відзначати в грудні. - С.58-59
Джемула, Галина. В гостях у рукавичці. Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня яблук / Г. Джемула. - С.60-63
Кл.слова: свята, цікаві події, День рукавиці
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Гарєєва, Фаїна.
    Системи навчання видатних педагогів / Ф. Гарєєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
373.3.014.544.3(477)
Г 85


    Гриценко, О.
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 1–5. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Державний стандарт--реалізація--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- реалізація Держстандарту -- фахова діяльність вчителя -- індивідуальний підхід -- вчителі початкових класів -- творча група -- оцінювання особистісних досягнень -- розвиток обдарованих учнів -- науково-методичні заходи -- діяльнісний метод -- Нова українська школа -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію Державного освітнього стандарту початкової школи на основі роботи творчої групи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45.
Дод.точки доступу:
Юрченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Дічек, Н.
    Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні [Текст] / Н. Дічек // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 15-28, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.1528 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісна парадигма -- обдарованість -- індивідуальний підхід

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Зінченко, Наталія.
    Індивідуальний, диференційований підхід до учнів на уроках фізичної культури / Н. Зінченко // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2018. - № 12. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- учень -- індивідуальний підхід -- темперамент дітей

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)