Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(477)(082)/Н 34
Назва : Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003
Кільк.характеристики :256[2] с :
ДРНТІ : 16
УДК : 37.013(477)(082)
Предметні рубрики: Філологія
Зміст : Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття/ А. М. Акусов. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах/ О. Безпалько. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема/ А. Богуш. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової/ З. Борисова. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова/ Т. Г. Будняк. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії/ Л. Гордієнко. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу/ М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку/ Л. В. Долинська. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова/ Г. М. Дубрівна. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова/ К. Жадько. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями/ А. Капська. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки/ О. Карпенко, М. Опольська. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах/ М. Кот. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки/ Н. Кот. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага/ М. Кравчук. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів/ В. Кузьменко. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців/ О. В. Куклік. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення/ Н. Левінець. Драгоманов і дошкілля/ О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості/ Л. П. Матвієнко. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського/ О. А. Невмержицький. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова/ Г. В. Онкович. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.)/ Ю. Руденко. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива/ Н. М. Савелюк. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні/ Т. Б. Слободянюк. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання/ Ю. Терещенко. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття/ О. В. Черкасов. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова/ В. І. Шпак. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи/ М. Щербань. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі/ Л. Давидюк. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти/ С. Демченко. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами/ П. Мельник. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова/ В. І. Мудрак. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття/ В. В. Нікітіна. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень/ В. Радченко. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні/ Л. Рудакова. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України/ Ю. Холодна. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти/ В. Д. Шарко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н.
Назва : Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1/2. - С. 15-28. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.1528 (Шифр П875300957/2019/1/2). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.1528
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діяльнісна парадигма--обдарованість--індивідуальний підхід
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мартьянова, Людмила
Назва : Творчий підхід до оцінювання першокласників
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 40-42 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінка--оцінювання першокласників--індивідуальний підхід
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мадзігон, Василь Миколайович
Назва : Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей
Місце публікування : Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 4. - С. 54-58 (Шифр О116017/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані діти--талант--індивідуальний підхід
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.)
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 64-74 (Шифр П186607/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолого-педагогічна характеристика--диференціація--індивідуальний підхід
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новохатько, Леонід, Власов, Владислав
Назва : Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 67-73. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.168 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.168
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок реклами--піар-послуги--дизайн--творчість--індивідуальний підхід--бренд--сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 77-73. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адресність методичного супроводу--діагностування--методи діагностування--методичний супровід--індивідуальний підхід--критерії оцінювання
Анотація: Устатті, наосновіопрацюваннятлумачнихсловників, енциклопедій, довідниківтощо, представлена дефінітивна характеристика основних понять дослідження «діагноз», «діагностування», «педагогічне діагностування», «діагностика педагогічної діяльності» та охарактеризовано значення діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Представлено ретроспективний огляд використання діагностування в педагогіці. Подано цитування нормативно-правових документів з питань освіти щодо організації методичного супроводу на діагностичних засадах. Представлені результати опрацювання психолого-педагогічних досліджень щодо діагностування у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Подана класифікація методів діагностування (спостереження, самоаналіз і самооцінка, анкетування, заповнення діагностичних карт тощо) та її принципів. Окреслені методичні рекомендації щодо використання діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Близнюк, Віта, Бригинець, Надія
Назва : Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2020. - № 11. - С. 43-48 (Шифр В353859/2020/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення зору--індивідуальний підхід
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко, Наталія
Назва : Індивідуальний, диференційований підхід до учнів на уроках фізичної культури
Місце публікування : Здоров’я та фізична культура: газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів/ М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 12. - С. 31-39 (Шифр З949586/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура--учень--індивідуальний підхід--темперамент дітей
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронова, Світлана
Назва : Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Місце публікування : Заступник директора школи: спеціалізований журнал/ Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна. - Київ: ТОВ МЦФЕР-Україна, 2019. - № 2. - С. 17-29 (Шифр З578747689/2019/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальні порушення--індивідуальний підхід--психологічні особливості--корекційна спрямованість
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)