Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Хайруліна В. У пошуках дива/ В. Хайруліна (стр.1-5) Кл.слова: 1 клас,читання,Інтелект України
Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/ Я. Кодлюк (стр.6-9) Кл.слова: молодший школяр,рефлексія навчальної діяльност,уміння вчитися
Сергєєва Н. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови/ Н. Сергєєва (стр.10-13) Кл.слова: початкова школа,українська мова,мотивація
Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/ О. Вашуленко (стр.13-17) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,ціннісна орієнтація,читацька компетентність
Чістякова В. Малюємо словом зиму (Интегрований урок)/ В. Чістякова (стр.18-20) Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво,мовлення,читання
Логачевська С. / С. Логачевська, Т. Лобачевська (стр.20-24) Кл.слова: обдаровані учні,уроки математики,задачі
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.25-30) Кл.слова: 4 клас,математика,державна підсумкова атестація
Дудник Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя"/ Н. Дудник (стр.30-32) Кл.слова: жива природа,цінність води
Хмелик Н. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Хмелик (стр.33-34) Кл.слова: 4 клас,образотворче мистецтво,техніки малювання
Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти/ О. Ващенко, Т. Кравченко (стр.35-37) Кл.слова: зарубіжний досвід,кооперативне навчання,метод проектів
Шаповалова І. Використання ІКТ у початковій школі/ І. Шаповалова (стр.38-39) Кл.слова: інформаційні технології,комп'ютерна презентація,початкова школа
Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/ Л. Мартьянова (стр.40-42) Кл.слова: оцінка,оцінювання першокласників,індивідуальний підхід
Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів/ С. Мельничук (стр.43-44) Кл.слова: Ушинський К. Д.,педагогічна підготовка вчителя,початкови класи
Данилейко К. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас)/ К. Данилейко (стр.4546) Кл.слова: 3 клас,образотворче мистецтво,казка
Нусь О. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками)/ О. Нусь (стр.46-47)
Рукавець О. Години спілкування/ О. Рукавець (стр.48-50) Кл.слова: сім'я,чинник здоров'я,спілкування
Головко Л. Урок математики у 1 класі/ Л. Головко (стр.50) Кл.слова: математика,1 клас,додавання, віднімання
Мовчун А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник")/ А. Мовчун (стр.51-54) Кл.слова: Мензатюк Зірка,Український квітник
Хоменко Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові/ Л. Хоменко (стр.55-56) Кл.слова: українська мова,словесний наголос,наголошування
Шмаргун В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів/ В. Шмаргун (стр.57-60) Кл.слова: сенсорномоторна увага,інтелектуальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар Л.
Назва : Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 1/2. - С. 33–38. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
УДК : 373.313.11(091)(477)"194/198"
Предметні рубрики: Диференційоване навчання-- початкова школа-- історія --Україна, 40–80-ті рр. 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--диференціація навчання--індивідуалізація навчання--класи вирівнювання--індивідуальний підхід
Анотація: У статті на основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.). Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації – класи вирівнювання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.41(072)/К 89
Автор(и) : Кузьменко, Віра Ульянівна
Назва : Індивідуалізоване виховання і навчання в освітніх закладах : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів . -2-ге вид., стереотипне
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2003
Кільк.характеристики :112 с. ; 21 см :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013.41(072)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- Початкове навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізована освіта--індивідуальний підхід--тестування--моделювання ситуацій
Анотація: Навчально - методичний посібник містить в собі комплект матеріалів для проведення спецкурсу та семінару - тренінгу для спеціалістів в галузі практичної психології, соціальної педагогіки, дошкільного виховання та початкового навчання.
Примірники : всього : Ф2(44)
Вільні : Ф2(44)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.5-15) Кл.слова: духовна цінність,виховна технологія,духовне життя
Пустовіт Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти/ Г. П. Пустовіт (стр.16-21) Кл.слова: особистість,соціальна активність,громадянська позиція
Петренко О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми/ О. Б. Петренко (стр.22-28) Кл.слова: гендерний підхід,громадянське виховання,ґендерна освіта
Гуржій А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій [и др.] (стр.29-36) Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби,засоби навчання,навчальна діяльність
Коновалов Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов (стр.37-43) Кл.слова: освітянська періодика,зарубіжний досвід,медіапростір
Татенко В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу/ В. О. Татенко (стр.44-52) Кл.слова: процес соціалізації,суб'єкт,учинок
Загірняк М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко (стр.53-57) Кл.слова: ціннісні орієнтації,основні проблеми молоді,шляхи вдосконалення освіти
Вербицька П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик/ П. В. Вербицька (стр.58-63) Кл.слова: громадянське виховання,громадянська культура,громадянська компетентність
Міхно О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно (стр.64-74) Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика,диференціація,індивідуальний підхід
Литовченко О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю/ О. В. Литовченко, Н. Г. Несин (стр.75-88) Кл.слова: вища освіта Китаю,освітні послуги,реформа вищої освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:51/С 79
Автор(и) : Степанова, Тетяна Михайлівна
Назва : Індивідуалізація і диференціація навчання математики дітей старшого дошкільного віку : монографія
Вихідні дані : Київ: Слово, 2006
Кільк.характеристики :208 с
ISBN, Ціна 966-8407-61-X:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:51 + 51
Предметні рубрики: Дошкільне навчання-- Математика-- Індивідуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): елементарна математика--дошкільники--індивідуальний підхід--форма--простір--кількість
Анотація: В книзі представлено результати аналізу змісту навчання математики в дошкільних закладах, конспекти занять з використанням різних форм навчання, різнорівневі програми з математики для дітей старшого дошкільного віку.
Примірники : всього : Ф2(10), Ф3(1), Ф1(3)
Вільні : Ф2(10), Ф3(1), Ф1(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.31.04(477)/Ш 83
Автор(и) : Шпарик, Оксана Михайлівна
Назва : Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 152-164. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 27 назв.
УДК : 371.31.04(477) + 37:001.32](477)Шпарик
Предметні рубрики: Диференціація навчання-- школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціація--диференційоване навчання--рівнева та профільна диференціація--особистісно орієнтоване навчання--індивідуальний підхід
Анотація: В статті на підставі аналізу наукової літератури узагальнено різні підходи до понять "диференціація навчання", "диференційоване навчання", а також конкретизовано зміст дотичних до диференціцйованого навчання понять.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко О. Д.
Назва : Хороший учитель - завжди учень : інтерв"ю з Ганною Дудіч, півфіналісткою Global Teacher Prize
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 4. - С. 9-14 (Шифр Т893832/2017/4)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- вчитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--новітня розробка--приз--комп"ютер--іноземні колеги--індивідуальний підхід--прогрес
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освіта та розвиток обдарованої особистості -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Бургун І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів/ І. В. Бургун (стр.5-9) Кл.слова: обдарованість,навчально-пізнавальна діяльність,суб'єктивність навчання
Бурова В. В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу/ В. В. Бурова (стр.10-13) Кл.слова: уравлінська культура,технологія управління
Федорова Н. Ф. Про економічну експертизу/ Н. Ф. Федорова (стр.14-22) Кл.слова: навчально-виховний процес,професіоналізм вчителя,результативність
Бєльська Н. А. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості/ Н. А. Бєльська (стр.23-26) Кл.слова: експертиза,інструментарій,методичні рекомендації
Сичевська Л. Є. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій/ Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник (стр.27-30) Кл.слова: козак,генетична пам'ять
Клібайс Т. В. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями/ Т. В. Клібайс (стр.31-34) Кл.слова: контент-аналіз
Чудакова В. П. Формувальний експеремент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості/ В. П. Чудакова (стр.35-40) Кл.слова: інноваційність,експертиза,корекція
Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/ Г. І. Харитончук (стр.41-43) Кл.слова: навчальна діяльність,олімпіади,індивідуальні заняття
Наумов О. В. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді"/ О. В. Наумов, В. В. Ємець (стр.44-53) Кл.слова: авторські програми
Мадзігон В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей/ В. М. Мадзігон (стр.54-58) Кл.слова: обдаровані діти,талант,індивідуальний підхід
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івасіків М. І.
Назва : Специфіка використання ігрової діяльності на занятті гуртка
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 5. - С. 44-47 (Шифр Т893832/2017/5)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв
Предметні рубрики: Трудове навчання-- позакласна робота-- гра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуртківець--педагогічна цінність--інтерес--ігровий момент--індивідуальний підхід--мистецтво
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)