Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.013:616.8-009/Д 49-936999454
Назва : Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-289-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.013:616.8-009.83
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6) Кл.слова: виховання,читання,Дімаров А.
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8) Кл.слова: 4 КЛАС,МАТЕМАТИКА,ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчально-ігрові програми,електронний посібник
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16) Кл.слова: 2 клас,інформатика
Хлєбнікова Л. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.16-19) Кл.слова: 1клас,музичне мистецтво,Особливісті навчання
Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23) Кл.слова: молодший шкільний вік,хореографічне мистецтво,урок
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28.) Кл.слова: комунікативна компетентність,усне мовлення,аудіативні вміння
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30) Кл.слова: навчальна діяльність,інформаційні технології,моделі нетбуків
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32) Кл.слова: мораль,інтелектуальні здібності,позитивне мислення
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34) Кл.слова: початкові класи,інформаційно-комунікаційні технології,комбіновані уроки
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36) Кл.слова: учителі музики, спів,розучування пісні,вокально-хорові навички
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря)/ О. Тетеріна (стр.37-38) Кл.слова: Буквар,народний підручник,1 клас
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О, Онопрієнко (стр.39-43) Кл.слова: математика,1 клас,математичні уявлення
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46) Кл.слова: гіперактивний розлад,інклюзивне навчання,гіперактивна дитина,
Таранченко О. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи/ О. Таранченко (стр.47-50) Кл.слова: учні з порушенням слуху,інклюзивне навчання,мовленнєвий розвиток
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54) Кл.слова: учні з порушенням слуху,1 клас,розвиток мовлення
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59) Кл.слова: російська мова викладання,1 клас,навчання грамоти
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63) Кл.слова: система освіти,базова середня освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.50я73/М 29-110361
Автор(и) : Мартинчук, Олена Валеріївна
Назва : Основи корекційної педагогіки : навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки "Дошкільна освіта" . -2-е видання
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :287 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут
Примітки : Бібліогр.: с. 255-260
Ціна : 18.85, 20.00, 18.85, 35.00, 18.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Освіта-- Корекційна педагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф2(20), ГП(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф2(20), ГП(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075.8)/М 29
Автор(и) : Мартинчук, Олена Валеріївна
Назва : Основи корекційної педагогіки : навчально-методичний посібник для студ. напряму підготовки "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :287 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 31.80, 31.80, 35.00, 20.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Освіта-- Корекційна педагогіка
Примірники : всього : ГП АБ(4), Ф2(44), Ф3(31), Ф1(1)
Вільні : ГП АБ(4), Ф2(44), Ф3(30), Ф1(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.6:37/Н 34
Назва : Наукові студії студентів-грінченківців : журнал студентських наук. праць. № 1 (8)
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :66 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.6:37
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): всеукраїнський конкурс--волонтерська робота--романістика
Зміст : Переможці Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2013\2014 н.р. ; Психологічні особливості морального розвитку у дітей старшого дошкільного віку/ Д. Хрієнко. Технології підготовки студентів до волонтерської роботи/ А. Бєлишева-Кімнатна. Використання прийому літературної реконструкції у романі "Клеркенвельські оповіді" П. Акройда/ І. Бунтовська. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Методика застосування тренінгу в процесі формування риторичних умінь майбутнього вчителя початкової школи/ М. Висоцька. Принципи моделювання художньої дійсності в романістиці Лариси Денисенко/ С. Байрамли. "Студентська республіка" як форма становлення і розвитку молодої політичної еліти України/ В. Купрієнко. Культурний код: семіотичний аналіз крізь гендерний вимір (Ольга Баширова, Олена О'лір, Сергій Жадан)/ М. Дудар. Відтворення міфологічних образів в англійських перекладах драми Лесі Українки "Лісова пісня"/ М. Горай. Харківський правопис у діяльності сучасних засобів масової комунікації/ Д. Ященко. Публікації переможців Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "Розвиток студентської науки - найкраща інвестиція у майбутнє" ; Конкуренція в науці. Погляд студента-економіста/ Д. Джафаров. Студентська наукова робота - крок до об'єктивної значущості, новизни та фахового зростання, чи компіляція наукових джерел/ Ю. Огарь, М. Дудар. Інклюзивний клуб як форма організації наукової роботи студентів в освітньому просторі вищого навчального закладу/ Г. Ященко [и др.]. Активізація особистісно-професійного зростання студентів в процесі здійснення наукової роботи/ Д. Хрієнко, К. Сізоненко, А. Матузна. Науково-дослідна діяльність студентів у структурі освітнього процесу вищого педагогічного навчального закладу/ М. Бородавко, Т. Сараєва. Хеджинг у жіночому та чоловічому мовленні (на матеріалі англомовних інтерв'ю телеканалів CNN та ВВC)/ І. Постой. Оцінка якості середовища за допомогою методу біологічного контролю рослин/ В. Воронько, А. Ходаківська. Моделювання та програмування об'єктів на платформі Unity3D/ Р. Кудінов.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.58я43/Н 34
Автор(и) : Ященко, Ганна, Бондаренко, Тетяна, Вітер, Альона, Жакун, Віта, Пономаренко, Ганна, Свяженіна, Марина, Сліпець, Ігор, Чеповецька, Людмила, Цибаровська, Ніна
Назва : Інклюзивний клуб як форма організації наукової роботи студентів в освітньому просторі вищого навчального закладу
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Наукові студії студентів-грінченківців: журнал студентських наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1 (8). - С. 49-53 (Шифр 74.58я43/Н 34-501641529)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 12.31 + 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики: Наукова робота студентів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідно-експериментальна робота--компетентність--інклюзивне навчання--студентські наукові праці
Знайти схожі

8.

Назва газети: Освіта України -2015р.,N 21
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Фахове обговорення. Проект Закону України "Про освіту"/ В. О. Огнев’юк
Кулик Н. М. Інклюзія - це причетність/ Н. М. Кулик (стр.12-13) Кл.слова: особлива дитина,Інклюзивне навчання,асистент дитини з аутизму
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26(477-25/І 65-413439828
Назва : Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Ціна : 63.70 грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 376-056.26(477-25)(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--логопедичний супровід--слухове сприймання--порушення слуху
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(9), Ф3(4)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(9), Ф3(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Тищенко Л. В.
Назва : Дослідження психологічних особливостей життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 177-187 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-186 (7 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Інклюзивне навчання-- Студенти з обмеженими функціональними можливостями
Анотація: Розглянуто основні положення дослідження психологічних особливостей життєвих перпектив молодих людей з обмеженими функціональними можливостями (ОФМ) в умовах інклюзивного навчання у ВНЗ. Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з ОФМ утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з ОФМ як етапу їх життєвого шляху і побудови власних житєвих перспектив.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)