Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційна методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїна, Світлана
Назва : Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 12-14 (Шифр М855626032/2017/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оффлайн канали комунікацій--цифрові технології--інноваційна методика
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслак, Володимир Іванович, Бутко, Лариса Валентинівна, Василенко, Дар’я Павлівна
Назва : Дуальність підготовки фахівців сфери культури: pro at contra
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - № 3. - С. 54-60. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2018/3). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дуальна система навчання--інноваційна методика--фахівці сфери культури--заклад вищої освіти--бібліотечна та архівна справа
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Ільїна С. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження/ С. Ільїна (стр.4-9) Кл.слова: примірна специфікація,класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования? (стр.10-11) Кл.слова: соціальні мережі,соціальні медіа,маркетингові дослідження
Ільїна С. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)/ С. Ільїна (стр.12-14) Кл.слова: оффлайн канали комунікацій,цифрові технології,інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов (стр.15-22) Кл.слова: автомобіль,автомобільні бренди,цінні автомобілі
Пустотин В. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя?/ В. Пустотин (стр.23-27) Кл.слова: жіночі бренди,жіночі образи,жіночі цитати
Стельмахова А. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании?/ А. Стельмахова (стр.28-31) Кл.слова: ринок інформаційних технологій,розвиток технологій,досвід роботи
Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу/ К. Квахненко, І. Златова (стр.32-38) Кл.слова: гейміфікація,лояльні споживачі,мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень" (стр.39-50) Кл.слова: кваліфікаційні іспити,цифровий маркетинг,маркетингові дослідження
Максименко О. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей/ О. Максименко (стр.51-57) Кл.слова: житлове господарство,навчальні курси,професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях" (стр.58) Кл.слова: рекомендації семінару,розроблення стандартів,професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади (стр.59-67) Кл.слова: реклама,проведення семінарів,Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва Т. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності/ Т. Лебедєва (стр.68-71) Кл.слова: контроль за рекламою,діяльність у галузі реклами,Держпродспоживслужба України
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)